Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Ohlášení chyby FILTRU PEVNÝCH ČASTIC
535d před FL (solenoid vstřiky) 200 kW si vezme o víc, jak litr oproti po FL 210 kW (piezzo) a o víc, jak 2 litry oproti 220 kW v F10 s osmikvaltem při běžnejch rychlostech
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Zpátky k DPF prosím ... to jsem asi zpusobil já tu lavinu a to jsem nechtěl....
Jsou věci na které tady budou vždy protichudné názory ...at LPG nebo nafta oboje má své pro a proti ... já budu vždy stát na straně LPG ale spousty zase chce naftu a já to chápu. Koupí se nová 7er a jezdí na naftu 740d má pěkný krouťák atd...
Problém je tady u nás co jsme 2-3tí majitelé hledáme luxusní auta s rozumným servisem i spotřebou. U mě zatím platí pravidlo starších ročníků pod roky 2000. Ale spousta z vás tady má 5-10leté auta kde se to láme.
Za 5-10let už bude zase jen diskuze benzín vs nafta.
A tak DPF filtry budou denní chleba zde na klubu. Jistě do té doby klesnou ceny a fitry budou vyrábět i jiné kvalitní firmy třeba po 10-14tis za kvalitní DPF filtr od druhovýroby.
Zatím je to v ČR pár let co se tím někdo zabývá a nikdo to neřešil dokud nepřišla STK že to bude pokutovat. Vy co je nemáte ve svých 530-535d apod. musíte si je sehnat a pak ideálně čistit.
Osobně si myslím že čištění filtru DPF půjde jistě levnější cestou jako je dát 10k za výplach a vaření. Uvidíme s čím kdo ještě přijde.


Jsou věci na které tady budou vždy protichudné názory ...at LPG nebo nafta oboje má své pro a proti ... já budu vždy stát na straně LPG ale spousty zase chce naftu a já to chápu. Koupí se nová 7er a jezdí na naftu 740d má pěkný krouťák atd...
Problém je tady u nás co jsme 2-3tí majitelé hledáme luxusní auta s rozumným servisem i spotřebou. U mě zatím platí pravidlo starších ročníků pod roky 2000. Ale spousta z vás tady má 5-10leté auta kde se to láme.
Za 5-10let už bude zase jen diskuze benzín vs nafta.
A tak DPF filtry budou denní chleba zde na klubu. Jistě do té doby klesnou ceny a fitry budou vyrábět i jiné kvalitní firmy třeba po 10-14tis za kvalitní DPF filtr od druhovýroby.
Zatím je to v ČR pár let co se tím někdo zabývá a nikdo to neřešil dokud nepřišla STK že to bude pokutovat. Vy co je nemáte ve svých 530-535d apod. musíte si je sehnat a pak ideálně čistit.
Osobně si myslím že čištění filtru DPF půjde jistě levnější cestou jako je dát 10k za výplach a vaření. Uvidíme s čím kdo ještě přijde.

Tak já jsem si filtr vyčistil doma sám. Stálo mě to jen nový těsnění, litr lihu a poděkování na profi vapce. 
Bohužel se pak filtr skoro každou cestu regeneroval. Vyhodil jsem ho a po čase jsem zjistil, že mi to v určitých režimech dost kouří. Na vině byl EGR. Po jeho zaslepení ani obláček. Kdybych toto věděl, tak jsem ho nemusel odstraňovat.
Ne vždy se tak DPF zanese a zanáší kvůli nedokončený regeneraci.

Bohužel se pak filtr skoro každou cestu regeneroval. Vyhodil jsem ho a po čase jsem zjistil, že mi to v určitých režimech dost kouří. Na vině byl EGR. Po jeho zaslepení ani obláček. Kdybych toto věděl, tak jsem ho nemusel odstraňovat.
Ne vždy se tak DPF zanese a zanáší kvůli nedokončený regeneraci.
Zajimavy clanek vlozeny na skklubu, to vapkovani filtru taky nebude uplne top. http://www.bmwklub.sk/download/file.php?id=264604
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 122
- Registrován: pon 28.04.2008 00:00
- Bydliště: Chodov u Karlových Varů
Máte někdo zkušenosti?
http://www.dpfrenovace.cz/
http://www.dpfrenovace.cz/
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Presne z techto duvodu jsem volil cisteni suchou cestou obdobnou metodou cisteni. Zadne wapky a vodicky. 150g bordela ven... Pravda, E61 ma filtr zvlast, takze kat je potreba resit zvlast, ten jsem nechal jenom protismerne profoukat. Vysledkem je zatim funkcni system, uvidime na jak dlouho 
Ale byly tu dotazy na technickou s rozrezanym filtrem a podobne, protoze filtr ma samozrejme nejake proruby, pres ktere se cisti spatne, takze je potreba ho tech prirub zbavit a po cisteni je zase vratit zpet. Coz pravda na technicke nemusi pusobit vylozene dobre, ale pokud si clovek uklada faktury, mel by byt schopny dolozit provedeny zakrok na filtru, pak nemuze nikdo nic rict.
Tohle co tu popisuji v tom clanku je mozna neinvazivni, alespon podle toho zpusobu, ale zase mi neprijde uplne kontrolovatelne, jak moc a kde vsude se filtr vycistil. Mirena tryska horkeho vzduchu je imho lepsim ukazatelem, nez nekontrolovane cisteni stylem "ono se z toho neco vyklepe"...
Ale super, ze to je takto hezky sepsane pokupe, aspon si muze kazdy udelat dalsi pohled na vec.

Ale byly tu dotazy na technickou s rozrezanym filtrem a podobne, protoze filtr ma samozrejme nejake proruby, pres ktere se cisti spatne, takze je potreba ho tech prirub zbavit a po cisteni je zase vratit zpet. Coz pravda na technicke nemusi pusobit vylozene dobre, ale pokud si clovek uklada faktury, mel by byt schopny dolozit provedeny zakrok na filtru, pak nemuze nikdo nic rict.
Tohle co tu popisuji v tom clanku je mozna neinvazivni, alespon podle toho zpusobu, ale zase mi neprijde uplne kontrolovatelne, jak moc a kde vsude se filtr vycistil. Mirena tryska horkeho vzduchu je imho lepsim ukazatelem, nez nekontrolovane cisteni stylem "ono se z toho neco vyklepe"...
Ale super, ze to je takto hezky sepsane pokupe, aspon si muze kazdy udelat dalsi pohled na vec.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 43
- Registrován: úte 02.02.2016 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
Jako že mokré čistění nefunguje, s tím jsem se setkal už i já sám osobně - čístič přímo od firmy Pro-Tec na DPF, vše podle instrukcí včetně horké wapky a vysušení, vyteklo z toho dost hnusu, ale za 5 000 KM to tu bylo zas...
Tady za to měl vinu asi i trošku termostat, který ohříval motor déle a tím regenerace probíhala v pozdějších časech než chtěla (do práce to mám 30km a ohřátí trvalo klidně i 70km a nad takovou trasu jezdím jednou za 14dní).
Jinak je zajímavý, že mě třeba filtr museli rozřezávat s tím, že se rovnou dívají v jakém je stavu katík a celkově jestli tam neni napáleno a repas půjde v pořádku včetně záruky.
A co se týče technický, tak to bych vůbec neřešil, zaprvé DPF není přes zakrytování skoro vidět a kdyby se ptali a šťourali, tak filtr byl profi čištěný a zbytek stejnak poví sonda ve výfuku.
Tady za to měl vinu asi i trošku termostat, který ohříval motor déle a tím regenerace probíhala v pozdějších časech než chtěla (do práce to mám 30km a ohřátí trvalo klidně i 70km a nad takovou trasu jezdím jednou za 14dní).
Jinak je zajímavý, že mě třeba filtr museli rozřezávat s tím, že se rovnou dívají v jakém je stavu katík a celkově jestli tam neni napáleno a repas půjde v pořádku včetně záruky.
A co se týče technický, tak to bych vůbec neřešil, zaprvé DPF není přes zakrytování skoro vidět a kdyby se ptali a šťourali, tak filtr byl profi čištěný a zbytek stejnak poví sonda ve výfuku.
tak mě to potkalo dnes taky, blikl mi DPF a omezený výkon motoru. mám možnost nechat vyčistit suchou cestou za 10k. na kolik vyjde novy DPF (origo) - 30-35k?
kdyz se v tom budou stourat, tak necham udelat asi termostaty, odlucovac oleje, nevim, co se da udelat s EGR mimo zaslepeni...da se to nejak zkontrolovat, zda je v pohode?
kdyz se v tom budou stourat, tak necham udelat asi termostaty, odlucovac oleje, nevim, co se da udelat s EGR mimo zaslepeni...da se to nejak zkontrolovat, zda je v pohode?
zkus nejdriv ty termostaty,pak nech spustit regeneraci pres diag.a uvidis.mne to pomohlomcconrad píše:tak mě to potkalo dnes taky, blikl mi DPF a omezený výkon motoru. mám možnost nechat vyčistit suchou cestou za 10k. na kolik vyjde novy DPF (origo) - 30-35k?
kdyz se v tom budou stourat, tak necham udelat asi termostaty, odlucovac oleje, nevim, co se da udelat s EGR mimo zaslepeni...da se to nejak zkontrolovat, zda je v pohode?


Mně to pomohlo na 4 měsíce (cca 4.000 km), ale jezdím stále po městě...Teď se mi DPF rozsvítil znova a dnešní nucená regenerace přes diag. nepomohlaBoarD píše:A na jak dlouho ti pomohla regenerace přes diagnostiku?
Taky teď řeším jestli nechat vyčistit suchou cestou. Mám najeto 236 tis. a předevčírem se mi poprvé rozsvítila kontrolka.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 29.01.2015 01:00
Lidi kupte si proboha nejaky klidne i levny OBD2 bluetooth adapter, nainstalujte si aplikaci Torque a kontrolujte si pres ni obcas ty teploty... prece nemuzete jezdit s nefunkcnima termostatama, mit teploty o 15-20 stupnu nizsi nez maji byt, a cekat ze se pri tom bude DPF normalne vypalovat.
Spocitejte si naklady na ten adapter a posleze vymenu termostatu kdyz bude potreba (Torque je zdarma), a postavte si proti tomu cenu DPF anebo treba jen naklady na jeho cisteni a ty problemy co kolem toho jsou
Osobne by me zajimalo kolik problemu s DPF vznika prave tema teplotama.
Spocitejte si naklady na ten adapter a posleze vymenu termostatu kdyz bude potreba (Torque je zdarma), a postavte si proti tomu cenu DPF anebo treba jen naklady na jeho cisteni a ty problemy co kolem toho jsou

Osobne by me zajimalo kolik problemu s DPF vznika prave tema teplotama.