Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39: Záměna trysek ostřikovače skla
Udajne lze pouzit trysky z E60
https://www.youtube.com/watch?v=4jgII-ZY3AQ
Ale osobni zkusenost nemam, samotneho me to zajima.
https://www.youtube.com/watch?v=4jgII-ZY3AQ
Ale osobni zkusenost nemam, samotneho me to zajima.
Já tam dal trysky z E60.
Rozporuplné pocity, někdy bych řekl, že lepší, jindy, že horší.
Dva proudy plus po stranách mlha, která moc vidět není.
Vlevo dole z pohledu řidiče to moc neostřikuje.
Možná by to chtělo nové čerpadlo a je tam slabší tlak.
Navíc jsem musí dodělat spojku a zpětné ventilky, protože mám nádržku na tu kapalinu intenzivního čištění. Do každého originál ostřiku jdou dvě hadičky, zatímco E60 má jen jeden přívod.
Rozporuplné pocity, někdy bych řekl, že lepší, jindy, že horší.

Dva proudy plus po stranách mlha, která moc vidět není.
Vlevo dole z pohledu řidiče to moc neostřikuje.
Možná by to chtělo nové čerpadlo a je tam slabší tlak.
Navíc jsem musí dodělat spojku a zpětné ventilky, protože mám nádržku na tu kapalinu intenzivního čištění. Do každého originál ostřiku jdou dvě hadičky, zatímco E60 má jen jeden přívod.
Kluci, budu mít dotaz trošku mimo ale nechci kvůli tomu zakládat nové téma a určitě mi poradíte i tady.
Na jakém principu by u e39 měl fungovat intensiv? Jedná se mi o to, že když zmáčknu tlačítko intensivu na páčce stěračů, tak se stane to, že stěrače setřou na sucho (což mě teda tak trochu sere) a teprve pak začne (asi teda) motorek z hlavní nádrže ostřikovat sklo po dobu asi cca 2 sekund. Že je to z hlavní nádrže jsem si vydedukoval tak, že v nádržce intensivu mi kapalina v podstatě vůbec neubývá. Na jakém principu se tedy kapalina z nádrže intensivu míchá s kapalinou z klasické velké nádrže? A když už se o tom tady bavím tak by mě taky zajímalo jak to vy mícháte a co do čeho lejete? Já mám teda zatím v obou nádržích neředěnou směs do ostřikovačů, takže v obou to samé
Na jakém principu by u e39 měl fungovat intensiv? Jedná se mi o to, že když zmáčknu tlačítko intensivu na páčce stěračů, tak se stane to, že stěrače setřou na sucho (což mě teda tak trochu sere) a teprve pak začne (asi teda) motorek z hlavní nádrže ostřikovat sklo po dobu asi cca 2 sekund. Že je to z hlavní nádrže jsem si vydedukoval tak, že v nádržce intensivu mi kapalina v podstatě vůbec neubývá. Na jakém principu se tedy kapalina z nádrže intensivu míchá s kapalinou z klasické velké nádrže? A když už se o tom tady bavím tak by mě taky zajímalo jak to vy mícháte a co do čeho lejete? Já mám teda zatím v obou nádržích neředěnou směs do ostřikovačů, takže v obou to samé
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 171
- Registrován: úte 24.11.2009 01:00
Do nádobky intenzivního ostřikovače je originál náplň BMW a spouští se delším přidržením tlačítka na páčce ostřikovače (krátke zmáčknutí spouští hlavní), ostříkne setře a potom automaticky ještě ostříkne hlavní ostřik, pokud jsou špatné trysky tak nádobku intenzivního ostřiku časem naplní unik kapaliny od trysek
Delším stiskem? Tak to jsem debil
díky moc!
zítra to hned zkusím. Už jsem myslel, že mám čerpadlo v nádržce intensivu v prdeli. A co se té kapaliny týče, tak má cenu vůbec tu origo kapalinu koupat a používat? Je tam nějaká znatelně lepší čistící schopnost? To že to nějak žere rožek kapoty mě teda nějak moc netěší. Eventuelně je nějaká srovnatelná náhrada ať pro tohle nemusím k dealerovi?


Já vám nevím pánové, ale zatím mi to u všech 39tek co jsem měl nebo zkoušel fungovalo následovně:
- páčka k sobě spouští vždy jen ostřik z hlavní nádobky, poprvý ostříkne světlomety a pak vždy na 5. ostřik
- Intensiv - na páčce značeno S stačí zmáčknout a všechno už se udělá samo, nejdřív z nádržky intenzivu krátce a pak celkem dlouze na smytí z velký nádržky.
Tobě to Misanku stírá na sucho protože pravděpodobně máš mrtvej motorek intenzivu, zkus ho napojit natvrdo a uvidíš.
Jinak kapalina origo z BMW se vyplatí, nestojí moc, a v létě na mouchy super.
- páčka k sobě spouští vždy jen ostřik z hlavní nádobky, poprvý ostříkne světlomety a pak vždy na 5. ostřik
- Intensiv - na páčce značeno S stačí zmáčknout a všechno už se udělá samo, nejdřív z nádržky intenzivu krátce a pak celkem dlouze na smytí z velký nádržky.
Tobě to Misanku stírá na sucho protože pravděpodobně máš mrtvej motorek intenzivu, zkus ho napojit natvrdo a uvidíš.
Jinak kapalina origo z BMW se vyplatí, nestojí moc, a v létě na mouchy super.
Děkuji.Angelos píše:Já vám nevím pánové, ale zatím mi to u všech 39tek co jsem měl nebo zkoušel fungovalo následovně:
- páčka k sobě spouští vždy jen ostřik z hlavní nádobky, poprvý ostříkne světlomety a pak vždy na 5. ostřik
- Intensiv - na páčce značeno S stačí zmáčknout a všechno už se udělá samo, nejdřív z nádržky intenzivu krátce a pak celkem dlouze na smytí z velký nádržky.
Tobě to Misanku stírá na sucho protože pravděpodobně máš mrtvej motorek intenzivu, zkus ho napojit natvrdo a uvidíš.
Jinak kapalina origo z BMW se vyplatí, nestojí moc, a v létě na mouchy super.
Přesně takovéhle byly mé dohady a doměnky. O tom prvním ostříknutí světel a každém dalším pátém taky vím. Zkusím motorek na tvrdo na +12V a uvidí se.
Tvůj příspěvek se mi zdá jako nejpravděpodobnější a nejvíce reálný. Jinak bych nechápal právě moc funkci krátkého stisknutí tlačítka intensivu, když by dělal to samé co při přitáhnutí páčky směrem k sobě.
Díky
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Vyhřívané jsou, bohužel nevím jak sedí na kapotě... Jediné, co jsem k tomu viděl, je toto: https://www.youtube.com/watch?v=s1F3qvB4DhM
https://www.fordshop.cz/rozprasovaci-tr ... -ford.html
https://www.fordshop.cz/rozprasovaci-tr ... -ford.html