Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39: Záměna trysek ostřikovače skla

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
STR8
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: ned 27.12.2015 01:00

#1 Příspěvek od STR8 »

Řešil jste už někdo záměnu trysek na ostřik čelního skla? Chtěl bych aby mě to dělalo mlhu a né jen takové ty 2 proudy vody z každé trysky. Díky za rady!
Uživatelský avatar
MedWedCZ
Registrovaný
Příspěvky: 141
Registrován: ned 23.03.2014 01:00
Bydliště: Olomouc

#2 Příspěvek od MedWedCZ »

Udajne lze pouzit trysky z E60
https://www.youtube.com/watch?v=4jgII-ZY3AQ
Ale osobni zkusenost nemam, samotneho me to zajima.
kupca
Registrovaný
Příspěvky: 477
Registrován: stř 22.10.2003 00:00
Bydliště: Plzeň

#3 Příspěvek od kupca »

Já tam dal trysky z E60.
Rozporuplné pocity, někdy bych řekl, že lepší, jindy, že horší. :-)
Dva proudy plus po stranách mlha, která moc vidět není.
Vlevo dole z pohledu řidiče to moc neostřikuje.
Možná by to chtělo nové čerpadlo a je tam slabší tlak.
Navíc jsem musí dodělat spojku a zpětné ventilky, protože mám nádržku na tu kapalinu intenzivního čištění. Do každého originál ostřiku jdou dvě hadičky, zatímco E60 má jen jeden přívod.
STR8
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: ned 27.12.2015 01:00

#4 Příspěvek od STR8 »

Ty z E60 se mi vůbec nelíbí :D Já jsem ted někde vyhrábl že tam pasují z X5 a nebo z fabie ale z tou fabii pochybuji.
STR8
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: ned 27.12.2015 01:00

#5 Příspěvek od STR8 »

:?:
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#6 Příspěvek od Foldas »

z fobie pasují ale nemají výhřev a na e39 to rozprašují docela dole a málo do stran
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#7 Příspěvek od Perunwit »

taky by mi bodlo něco vyzkoušeného.... obě trysky na mojí e39 jsou v poloze, v jaké mají být, přesto se mi teď paprsky stále více stáčejí dolů a do středu skla. Kraje a vršek už jenom mažu. Co s tym?
STR8
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: ned 27.12.2015 01:00

#8 Příspěvek od STR8 »

Vyměň si motorek a bude to ok :wink:
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#9 Příspěvek od Perunwit »

... jakože motorek odchází a slábne? Hrozná představa!
STR8
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: ned 27.12.2015 01:00

#10 Příspěvek od STR8 »

Mě se tohle už jednou dělo a stačilo vyměnit motorek a bylo hotovo. Pokud chceš motorek mám doma několik nových a nerozbalených :wink:
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#11 Příspěvek od Misanek »

Kluci, budu mít dotaz trošku mimo ale nechci kvůli tomu zakládat nové téma a určitě mi poradíte i tady.

Na jakém principu by u e39 měl fungovat intensiv? Jedná se mi o to, že když zmáčknu tlačítko intensivu na páčce stěračů, tak se stane to, že stěrače setřou na sucho (což mě teda tak trochu sere) a teprve pak začne (asi teda) motorek z hlavní nádrže ostřikovat sklo po dobu asi cca 2 sekund. Že je to z hlavní nádrže jsem si vydedukoval tak, že v nádržce intensivu mi kapalina v podstatě vůbec neubývá. Na jakém principu se tedy kapalina z nádrže intensivu míchá s kapalinou z klasické velké nádrže? A když už se o tom tady bavím tak by mě taky zajímalo jak to vy mícháte a co do čeho lejete? Já mám teda zatím v obou nádržích neředěnou směs do ostřikovačů, takže v obou to samé
carlos0111
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: úte 24.11.2009 01:00

#12 Příspěvek od carlos0111 »

Do nádobky intenzivního ostřikovače je originál náplň BMW a spouští se delším přidržením tlačítka na páčce ostřikovače (krátke zmáčknutí spouští hlavní), ostříkne setře a potom automaticky ještě ostříkne hlavní ostřik, pokud jsou špatné trysky tak nádobku intenzivního ostřiku časem naplní unik kapaliny od trysek
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#13 Příspěvek od Perunwit »

Mj. se teda intensiv alespon u mě spouští vždy s prvním ostříknutím okna a potom při každém 5. ostříknutí automaticky. Intensiv nicméně proklínám, neboť moje e39 není první, kde vidím, že to neustálé ostřikování agresivní kapalinou nechává stopy na růžku kapoty.

kolik za ten motorek straight?
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#14 Příspěvek od Misanek »

Delším stiskem? Tak to jsem debil :lol: díky moc! :) zítra to hned zkusím. Už jsem myslel, že mám čerpadlo v nádržce intensivu v prdeli. A co se té kapaliny týče, tak má cenu vůbec tu origo kapalinu koupat a používat? Je tam nějaká znatelně lepší čistící schopnost? To že to nějak žere rožek kapoty mě teda nějak moc netěší. Eventuelně je nějaká srovnatelná náhrada ať pro tohle nemusím k dealerovi?
Angelos
Registrovaný
Příspěvky: 434
Registrován: pát 13.04.2012 00:00
Bydliště: D5 Beroun-Plzeň

#15 Příspěvek od Angelos »

Já vám nevím pánové, ale zatím mi to u všech 39tek co jsem měl nebo zkoušel fungovalo následovně:
- páčka k sobě spouští vždy jen ostřik z hlavní nádobky, poprvý ostříkne světlomety a pak vždy na 5. ostřik
- Intensiv - na páčce značeno S stačí zmáčknout a všechno už se udělá samo, nejdřív z nádržky intenzivu krátce a pak celkem dlouze na smytí z velký nádržky.

Tobě to Misanku stírá na sucho protože pravděpodobně máš mrtvej motorek intenzivu, zkus ho napojit natvrdo a uvidíš.

Jinak kapalina origo z BMW se vyplatí, nestojí moc, a v létě na mouchy super.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#16 Příspěvek od Misanek »

Angelos píše:Já vám nevím pánové, ale zatím mi to u všech 39tek co jsem měl nebo zkoušel fungovalo následovně:
- páčka k sobě spouští vždy jen ostřik z hlavní nádobky, poprvý ostříkne světlomety a pak vždy na 5. ostřik
- Intensiv - na páčce značeno S stačí zmáčknout a všechno už se udělá samo, nejdřív z nádržky intenzivu krátce a pak celkem dlouze na smytí z velký nádržky.

Tobě to Misanku stírá na sucho protože pravděpodobně máš mrtvej motorek intenzivu, zkus ho napojit natvrdo a uvidíš.

Jinak kapalina origo z BMW se vyplatí, nestojí moc, a v létě na mouchy super.
Děkuji.

Přesně takovéhle byly mé dohady a doměnky. O tom prvním ostříknutí světel a každém dalším pátém taky vím. Zkusím motorek na tvrdo na +12V a uvidí se.

Tvůj příspěvek se mi zdá jako nejpravděpodobnější a nejvíce reálný. Jinak bych nechápal právě moc funkci krátkého stisknutí tlačítka intensivu, když by dělal to samé co při přitáhnutí páčky směrem k sobě.
Díky
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Chystám se testnout rozprašovače z Ford C-MAX 2010+, měly by sedět a dělají jen mlhu, ty čůrky mi pijou krev.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#18 Příspěvek od Misanek »

Ještě teda jsem se chtěl zeptat na jedu věc - existuje nějaká kapalina do intensivu, která by dokázala nahradit tu orginální a aniž by naleptávala lak na kapotě?
Uživatelský avatar
MedWedCZ
Registrovaný
Příspěvky: 141
Registrován: ned 23.03.2014 01:00
Bydliště: Olomouc

#19 Příspěvek od MedWedCZ »

Fx píše:Chystám se testnout rozprašovače z Ford C-MAX 2010+, měly by sedět a dělají jen mlhu, ty čůrky mi pijou krev.
A jsou i s vyhrevem?
Drzim palec, pokud to pujde, pustim se do toho taky!
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Vyhřívané jsou, bohužel nevím jak sedí na kapotě... Jediné, co jsem k tomu viděl, je toto: https://www.youtube.com/watch?v=s1F3qvB4DhM

https://www.fordshop.cz/rozprasovaci-tr ... -ford.html
Odpovědět