Zdravím, jsem tu nový tak se omlouvám za případný neznalosti BMW... Ale k věci, kolega si koupil před rokem e61 a postupně mě to auto totálně učarovalo. Momentálně mám Passata B6 od novýho auta, vymazlenej opečovávanej nakrouceno jen 110tkm, jenže i když jsem se ho nechtěl zbavit tak co jsem poznal co dovede BMW tak VW u mě asi skončilo, kor s PD

Kažodpádně moje hlavní otázka na vás je, jak je to se servisem, nejsem mechanik nic si neudělám, pašáka mi dávaji do pucu ve VW a všechno super, ale obávám se že dávat všecko do značkovýho BMW je finančně likvidační. Konkrétně jsem teď našel kousek 530d z r. 2009 prodává ho kluk co ho před 4 lety dotáhl z holadnska, má nakrouceno 190tkm a co jde dohledat tak nájez sedí. Tvrdí mi že dělal nové rozvody komplet (řemen na alernátor je novej, co řetěz nepoznám), GO přední nápravy, žhavky, brzdy, termostaty... Co jsem se tim projel auto super, převodovka se zdá být v pohodě, jediná věc co jsem si všiml když auto stojí tak v motorovém prostoru se ozývá takové buf...buf..buf, někde jsem t četl že to je vadný ventil podtalku k EGR, takžasi žádná hrůza. Hlavně mi jde o to, jaké investice v nejbližší době by mě nejspíš čekaly, hlavně se bojím převodovky a co tu čtu tak jsou to dardy pro mě, pak asi čekám turbo a vstřiky nebo DPF. Takže by mě zajímalo jaká je pravděpodobnost že se něco vysype? A případně na kolik vyjde udělat vstřiky, turbo, DPF v autorizáku? Kolik vyjdou ty převodovky, kolik stojí vyměnit olej v automatu? A je dobře nebo špatně že si borec zaslepil SWIRL klapky, a k čemu jsou ty klapky vůbec dobré, snad BMW nedává do aut k***ítko jen tak ne?
Omlouvám se za takovou všeho chuť ale jsem totálně zmatenej z BMW světa

a v hlavě se mi teď pere jo/ne a nějak si nedokážu spočítat jestli se to vůbec vyplatí.
Předem moc dík všem
