Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Větší brzdy

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Machas
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: stř 12.01.2011 01:00
Bydliště: Uherské Hradiště

#21 Příspěvek od Machas »

A ty Bremba 380mm už teda nemáš ? Ten válec je tam jiný,ale třeba by to nevadilo,já se v tomto až zas tak nevyznám... Ty jsi měnil válec,když jsi tam dával ten 6ti píst ?
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#22 Příspěvek od Meda »

Jeste je mam, ale uz je to zaplaceny a cekam kdy si je pan odveze :) Ja jsem valec menil, ale ted se vratim zase k puvodnimu.

Nemyslim si, ze by bylo potreba ho v tvem pripade menit..
Machas
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: stř 12.01.2011 01:00
Bydliště: Uherské Hradiště

#23 Příspěvek od Machas »

Meda: Ok. Taky myslím,že bych mohl nechat ten původní válec. Díky za info a rady. Asi vyzkouším ty F10 brzdy jestli je dostanu do kola,a snad se mi podaří je i nějak dopasovat. Ještě jednou díky.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#24 Příspěvek od Teddy »

Nenapíšeš sem co a jak jsi jel, že ti ty brzdy vadly?

Já jsem měl origo a nikdy žádný problém. Sice nejezdím žádnou kosu, ale nějaký ty průsmyky v alpách jsem si dal. Největší záhul ale brzdy dostávaly při tahání lodě. Mam starej vlek a asi už moc nebrzdí. Párkrát už jsem při zastavení cítil jak z nich sálá teplo a smrdí, ale že by vadly jsem nikdy nepozoroval.

Měl jsem originální kotouče a desky + nová brzdovka.

Viděl jsi jak ti dávali novou brzdovku? Už jsem slyšel i o tom, že někomu jen vyměnili brzdovku v nádržce.
Machas
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: stř 12.01.2011 01:00
Bydliště: Uherské Hradiště

#25 Příspěvek od Machas »

Jel jsem jen trochu ostřejší jízdou ve stylu brzda plyn-brzda plyn,pak přišel rovnější úsek,tak jsem se nechal trochu unést a rozjel to něco málo přes 200km,pak jsem už před sebou viděl jet auto tak jsem začal brzdit ( podotýkám že jsem zareagoval ještě s velkou rezervou ) a ono nic,jen se začlo celé auto třást,kmitat z jedné strany na druhou a já už jen čekal jestli skončím v tom autě přede mnou,nebo v příkopu. U výměny kapaliny jsem byl,odsála se stará+odvzdušnění brzd až do doby,kdy tekla nová-čistá.
M4we
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: Praha

#26 Příspěvek od M4we »

Napiš sem, jak jsi nakonec vybral + ideálně foto ;) S tím fadingem brzd, to budeš mít někde něco špatně. Já i na obyč Ate s rozházenýma kotouče ubrzdil vždy vše a to jezdím jako prase. Brzdy cítím dost často když vystupuju z auta :D
Ale nikdy nevadly..
E60 545i Blacksapphire
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#27 Příspěvek od Teddy »

Tak to ti ty brzdy nezvadly. Na ty delsi rovince se musely zchladit. Spis se ti projevily zvlneny kotouce.
Bmw ma v zakladu vyborny brzdy. Staci i na ostrou jizdu. Ten komu nestaci asi jezdi okruh a tam mu poradi.
Ja bych dal novy origo a tohle se ti uz nestane.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#28 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

To si myslím taky, nový origa (teď už fakt nevím zda jsou u E60 předface ATE, TRW, Jurid nebo Textar?) co nehází brzdí docela komfortně a zároveň vostře zpříma.

To máš automat, že? Ten je naročnej na brzdy no.. Původní dotaz byl zvětšit za každou cenu! :) Tak sorry, pořád si myslíme, že zdravý nový origa tě můžou úplně uspokojit.

P.s: při výměně kotouče taky nechat zkontrolovat "hodinkama" vúli házivosti ložiska a náboje, měla by být do 0,3mm :idea:
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#29 Příspěvek od kadli »

sorry, omylem jsem znovu odeslal pripevek ze str. 1. Jinak pokud mas zvlnene kotouce, tak se nediv, ze ti to nebrzdi. Brzdy v serii jsou stejne dostatecne predimenzovane, ale pokud chcete vyhazovat penize oknem a zpomalit si auto tim ze tam date nesmyslne vestsi kotouce, tak prosim. Kdyby jste byli naky zavodnici, tak se davaji co nejlehci kola = cim mensi, tim lehci (neni to pravidlo, ale 17" disk vaha 8,1 kg a 19" disk vaha 13 kg.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#30 Příspěvek od pavproch »

Kravina. Jakékoli aftermarket desky a kotouče (snad doufám s vyjímkou kotoučů Cquence) budou u auta pro běžný provoz dřív nebo později pro zlost a nasrání.

Naprosto tazateli schvaluji snahu řešit problém "větším" OEM materiálem.
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#31 Příspěvek od kadli »

Jinak tady mas big brake kit od D2. http://d2racingsport.eu/big-brake-kits/ ... year=03-10
Machas
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: stř 12.01.2011 01:00
Bydliště: Uherské Hradiště

#32 Příspěvek od Machas »

Chlapi díky za rady a názory. Nakonec vyhrály ty Brzdy z M5 F10,už jsou doma,tak teď je tam už jenom nějak napasovat :D
Honza325
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Praha

#33 Příspěvek od Honza325 »

Tak sem pak nahoď fotky, jsem zvědavej 8)
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#34 Příspěvek od TANN3R »

Totic píše: P.s: při výměně kotouče taky nechat zkontrolovat "hodinkama" vúli házivosti ložiska a náboje, měla by být do 0,3mm :idea:
Správně upozornění, ale určitě ne 0,3mm, max 0,03mm..

Jinak, taky by mě zajímalo, jak to bude vypadat na e60. Pak hoď fotku.
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#35 Příspěvek od Meda »

Tak jsem rad, zes je vzal, alespon pro ne nebudu muset jet :) Nech udelat nove drzaky a muzes je hodit na auto, bude to vypadat i brzdit peckove :)
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#36 Příspěvek od mi00wa »

Machas píše:Chlapi díky za rady a názory. Nakonec vyhrály ty Brzdy z M5 F10,už jsou doma,tak teď je tam už jenom nějak napasovat :D
Sežeň ještě zadní M5 F10 ať to nevypadá blbě ;-)
Machas
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: stř 12.01.2011 01:00
Bydliště: Uherské Hradiště

#37 Příspěvek od Machas »

Dozadu přemýšlím taky o předních Brembech 4 pístech z M3 nebo M4,a kotouče asi z E60 M5 :D . Jak to budu mít,tak fotky určitě přihodím... :wink:
Honza325
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Praha

#38 Příspěvek od Honza325 »

mi00wa píše:
Machas píše:Chlapi díky za rady a názory. Nakonec vyhrály ty Brzdy z M5 F10,už jsou doma,tak teď je tam už jenom nějak napasovat :D
Sežeň ještě zadní M5 F10 ať to nevypadá blbě ;-)

Jak by vyřešil ručku?
Machas
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: stř 12.01.2011 01:00
Bydliště: Uherské Hradiště

#39 Příspěvek od Machas »

Jasně,přesně jak říkáš Honza325,kvůli té ručce to budu řešit těma M3 nebo M4 předníma třmenama,a taky ty 4písty budou vzhledově líp vypadat než obyč zadní třmeny.
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#40 Příspěvek od Meda »

Nedavej dozadu brzdice co jsou na predek, maji jinou plochu pistku a bude to vzadu blbe brzdit..
Odpovědět