Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

M57N2 retez

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#121 Příspěvek od Snejk »

to se stouras v retizku na olejovy cerpadlo. ten ma takovejhle vakl i jako novej. rozvodak je vejs, tam takhle nedosahnes. hlavne jsou tam dva retezy klika-cerpadlo a cerpadlo-vacka a treti je klika-olejovy cerpadlo a do toho tam prave strkáš prsty...
charllie
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: sob 21.04.2012 00:00

#122 Příspěvek od charllie »

Do teto kategorie spadá i M57/T2????
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#123 Příspěvek od JaraX »

m57T2 = M57N2 takže ano
charllie
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: sob 21.04.2012 00:00

#124 Příspěvek od charllie »

Do teto kategorie spadá i M57/T2????
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#125 Příspěvek od surfis »

Vítej v klubu :)
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#126 Příspěvek od Giovany1971 »

Snejk píše:to se stouras v retizku na olejovy cerpadlo. ten ma takovejhle vakl i jako novej. rozvodak je vejs, tam takhle nedosahnes. hlavne jsou tam dva retezy klika-cerpadlo a cerpadlo-vacka a treti je klika-olejovy cerpadlo a do toho tam prave strkáš prsty...


A který teda praská???
gabikh
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: pon 30.11.2015 01:00

#127 Příspěvek od gabikh »

a co 535 200 kw 2005 M57N ???? :roll:
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#128 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

To je ještě poctivej litinovej motor
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#129 Příspěvek od mi00wa »

přesně tak. Rozvodu bych se nebál, spíš viřivých klapek co tam jsou, pokud je nemáš zaslepené.
gabikh
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: pon 30.11.2015 01:00

#130 Příspěvek od gabikh »

Klapky su uz davno vonku takze toto uz je minulost. Chcel som vediet ako s rozvodmi lebo u nas na svk su to roznorode nazory . Diki za odpovede
Predator
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: pát 01.06.2007 00:00
Bydliště: Jevíčko

#131 Příspěvek od Predator »

Pánové co mi ještě chybí ke kompletní výměně rozvodů na E90 330D - 170KW, krom těchto dílů viz. níže co mi poslali přímo z BMW. Nejsou tam žádná těsnění a třetí řetěz....Prosím o doplnění co je ještě nutné dokoupit aby to bylo vše ok. dle obecného standardu.

13528506969 ROZVODOVÝ ŘETĚZ 1ks
13527787279 ŘETĚZOVÉ KOLO VYSOKOTLAKÉ ČERP 1ks
13522249624 VODÍCÍ LIŠTA 1ks
13522249623 NAPÍNACÍ VEDENÍ 1ks
13527787299 NAPÍNÁK ŘETĚZU 1ks
11312249627 VODÍCÍ LIŠTA 1ks
11318506869 ROZVODOVÝ ŘETĚZ 1ks
11312249626 NAPÍNACÍ VEDENÍ 1ks

Děkuji Víťa
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#132 Příspěvek od surfis »

Těsnění pod prsa, víko ventilů, vana, řetěz na olejové čerpadlo.
mixsny
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: úte 02.02.2016 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

#133 Příspěvek od mixsny »

Na kolik tedy kompletně vyjdou díly :?:
mixsny
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: úte 02.02.2016 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

#134 Příspěvek od mixsny »

Tak již jsem též po rozvodech.
Hlavní řetěz byl celkem cajk, nějaké protažení tam oproti novému bylo, ale ne nic extrémního.

Horší byl řetěz na olejové čerpadlo. Ten již neměl napínáky a každou chvíli mohlo dojít k upadnutí a všechno by tam rozsekal. To se ostatně stalo známému na X5...

Najeto v den výměny poctivých: 235 000KM
Motor 170kW


Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#135 Příspěvek od Giovany1971 »

No motor máš černý jak boty..ale to je jiný příběh.. ten řetízek na oil pumpu nemá napinák..a jeho prasknutí bych se vůbec nebál..respektive jsem se nebal..nebot již jako nový má provis..a při zkoušce vůle na každém článku...byl téměř bez jakekoli vůle.Nejhuře je natom vždy retěz klika čerpadlo...já ho měl téměř na roztržení při 260...napinák byl téměř venku..

mod Francis: Nepoužívej citaci na bezprostředně předcházející příspěvek, prosím.
mixsny
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: úte 02.02.2016 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

#136 Příspěvek od mixsny »

Noo, motor nikdy předtím nikdo nemyl.
Nechával jsem ho mejt až teďkon a od té doby si myslím, že slyším klíňák...ale doufám, že vyschne a bude to OK.

Jinak motor je teď i celý přetěsněný, tak by měl chvilku čistý vydržet snad i přes ty klapky sání.

Jinak hlavní rozvod jak píšeš byl prý celkem v cajku.
Opravdu by mě zajímalo proč ho někdo má před smrtí a někdo cajk.. Asi záleží jak s tim kdo lítal atd.. :idea:
LLada
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: stř 06.01.2016 01:00
Bydliště: Velké Bílovice

Re:

#137 Příspěvek od LLada »

mates5 píše:mě by zajímalo kolik aut s motorem M57N2 jezdí s původními rozvody a maji pres 300tis najeto.Ptal jsem se v Cartecu jake maji zkusenosti s prasklym retezem u naftovych 6valcu a prej tyto motory jsou oproti 4valcum řady N v pohode a řešit to až se začne řetěz ozývat.No nevim jak to tady čtu že většinou praskne bez jakychkoliv příznaků tak mě moc neuklidnili :roll:
Já mám tento motor 145 Kw a mám najeto 317000 km a vše chodí tak jak má. Sice si čtu tyto komentáře a trochu jsem dostal strach jestli to neudělat. Tak nevím.
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1175
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

Re: M57N2 retez

#138 Příspěvek od Jirke »

Taky 145kw, 389.000km a rozvody puvodni.
Polish
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: ned 01.06.2014 00:00
Bydliště: Pardubicko

Re: M57N2 retez

#139 Příspěvek od Polish »

Tak jsem taky neodolal a udělal jsem rozvody na své M57/T2 najeto 260tis a mohu říct že to sice nebylo na 5 minut dvanáct ale napínák byl tak přes 1,5cm. Kovový zvuk při startování a chcípání zmizel a auto jede jako vyměněné. Jinak známej má firmu maj tam dvě báva on jezdí vpohodě má 3,0D a na 180 prasklo a pak maj 3,5 v x5 a stim lítaj jako hovada a tam jako u mýho. Je to kus od kusu. Ten materiál je prostě nahovno. Takže někohu to může prasknout v 160 a někomu nikdy. Kus od kusu. Sám jsem viděl ty vůle už u novýho. No nic to je zase můj názor s trošku praxí i teorií. Ať to šlape :)
Joj
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: úte 18.12.2012 01:00

Re: M57N2 retez

#140 Příspěvek od Joj »

Polish píše:Tak jsem taky neodolal a udělal jsem rozvody na své M57/T2 najeto 260tis a mohu říct že to sice nebylo na 5 minut dvanáct ale napínák byl tak přes 1,5cm. Kovový zvuk při startování a chcípání zmizel a auto jede jako vyměněné. Jinak známej má firmu maj tam dvě báva on jezdí vpohodě má 3,0D a na 180 prasklo a pak maj 3,5 v x5 a stim lítaj jako hovada a tam jako u mýho. Je to kus od kusu. Ten materiál je prostě nahovno. Takže někohu to může prasknout v 160 a někomu nikdy. Kus od kusu. Sám jsem viděl ty vůle už u novýho. No nic to je zase můj názor s trošku praxí i teorií. Ať to šlape :)


Ahoj kolik te vyšli rozvody myslim materialove a pak prace.dík za info
Odpovědět