Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M57N2 retez
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Pánové co mi ještě chybí ke kompletní výměně rozvodů na E90 330D - 170KW, krom těchto dílů viz. níže co mi poslali přímo z BMW. Nejsou tam žádná těsnění a třetí řetěz....Prosím o doplnění co je ještě nutné dokoupit aby to bylo vše ok. dle obecného standardu.
13528506969 ROZVODOVÝ ŘETĚZ 1ks
13527787279 ŘETĚZOVÉ KOLO VYSOKOTLAKÉ ČERP 1ks
13522249624 VODÍCÍ LIŠTA 1ks
13522249623 NAPÍNACÍ VEDENÍ 1ks
13527787299 NAPÍNÁK ŘETĚZU 1ks
11312249627 VODÍCÍ LIŠTA 1ks
11318506869 ROZVODOVÝ ŘETĚZ 1ks
11312249626 NAPÍNACÍ VEDENÍ 1ks
Děkuji Víťa
13528506969 ROZVODOVÝ ŘETĚZ 1ks
13527787279 ŘETĚZOVÉ KOLO VYSOKOTLAKÉ ČERP 1ks
13522249624 VODÍCÍ LIŠTA 1ks
13522249623 NAPÍNACÍ VEDENÍ 1ks
13527787299 NAPÍNÁK ŘETĚZU 1ks
11312249627 VODÍCÍ LIŠTA 1ks
11318506869 ROZVODOVÝ ŘETĚZ 1ks
11312249626 NAPÍNACÍ VEDENÍ 1ks
Děkuji Víťa
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 43
- Registrován: úte 02.02.2016 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
Tak již jsem též po rozvodech.
Hlavní řetěz byl celkem cajk, nějaké protažení tam oproti novému bylo, ale ne nic extrémního.
Horší byl řetěz na olejové čerpadlo. Ten již neměl napínáky a každou chvíli mohlo dojít k upadnutí a všechno by tam rozsekal. To se ostatně stalo známému na X5...
Najeto v den výměny poctivých: 235 000KM
Motor 170kW

Hlavní řetěz byl celkem cajk, nějaké protažení tam oproti novému bylo, ale ne nic extrémního.
Horší byl řetěz na olejové čerpadlo. Ten již neměl napínáky a každou chvíli mohlo dojít k upadnutí a všechno by tam rozsekal. To se ostatně stalo známému na X5...
Najeto v den výměny poctivých: 235 000KM
Motor 170kW


- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
No motor máš černý jak boty..ale to je jiný příběh.. ten řetízek na oil pumpu nemá napinák..a jeho prasknutí bych se vůbec nebál..respektive jsem se nebal..nebot již jako nový má provis..a při zkoušce vůle na každém článku...byl téměř bez jakekoli vůle.Nejhuře je natom vždy retěz klika čerpadlo...já ho měl téměř na roztržení při 260...napinák byl téměř venku..
mod Francis: Nepoužívej citaci na bezprostředně předcházející příspěvek, prosím.
mod Francis: Nepoužívej citaci na bezprostředně předcházející příspěvek, prosím.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 43
- Registrován: úte 02.02.2016 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
Noo, motor nikdy předtím nikdo nemyl.
Nechával jsem ho mejt až teďkon a od té doby si myslím, že slyším klíňák...ale doufám, že vyschne a bude to OK.
Jinak motor je teď i celý přetěsněný, tak by měl chvilku čistý vydržet snad i přes ty klapky sání.
Jinak hlavní rozvod jak píšeš byl prý celkem v cajku.
Opravdu by mě zajímalo proč ho někdo má před smrtí a někdo cajk.. Asi záleží jak s tim kdo lítal atd..
Nechával jsem ho mejt až teďkon a od té doby si myslím, že slyším klíňák...ale doufám, že vyschne a bude to OK.
Jinak motor je teď i celý přetěsněný, tak by měl chvilku čistý vydržet snad i přes ty klapky sání.
Jinak hlavní rozvod jak píšeš byl prý celkem v cajku.
Opravdu by mě zajímalo proč ho někdo má před smrtí a někdo cajk.. Asi záleží jak s tim kdo lítal atd..

Re:
Já mám tento motor 145 Kw a mám najeto 317000 km a vše chodí tak jak má. Sice si čtu tyto komentáře a trochu jsem dostal strach jestli to neudělat. Tak nevím.mates5 píše:mě by zajímalo kolik aut s motorem M57N2 jezdí s původními rozvody a maji pres 300tis najeto.Ptal jsem se v Cartecu jake maji zkusenosti s prasklym retezem u naftovych 6valcu a prej tyto motory jsou oproti 4valcum řady N v pohode a řešit to až se začne řetěz ozývat.No nevim jak to tady čtu že většinou praskne bez jakychkoliv příznaků tak mě moc neuklidnili
Re: M57N2 retez
Taky 145kw, 389.000km a rozvody puvodni.
Re: M57N2 retez
Tak jsem taky neodolal a udělal jsem rozvody na své M57/T2 najeto 260tis a mohu říct že to sice nebylo na 5 minut dvanáct ale napínák byl tak přes 1,5cm. Kovový zvuk při startování a chcípání zmizel a auto jede jako vyměněné. Jinak známej má firmu maj tam dvě báva on jezdí vpohodě má 3,0D a na 180 prasklo a pak maj 3,5 v x5 a stim lítaj jako hovada a tam jako u mýho. Je to kus od kusu. Ten materiál je prostě nahovno. Takže někohu to může prasknout v 160 a někomu nikdy. Kus od kusu. Sám jsem viděl ty vůle už u novýho. No nic to je zase můj názor s trošku praxí i teorií. Ať to šlape 

Re: M57N2 retez
Polish píše:Tak jsem taky neodolal a udělal jsem rozvody na své M57/T2 najeto 260tis a mohu říct že to sice nebylo na 5 minut dvanáct ale napínák byl tak přes 1,5cm. Kovový zvuk při startování a chcípání zmizel a auto jede jako vyměněné. Jinak známej má firmu maj tam dvě báva on jezdí vpohodě má 3,0D a na 180 prasklo a pak maj 3,5 v x5 a stim lítaj jako hovada a tam jako u mýho. Je to kus od kusu. Ten materiál je prostě nahovno. Takže někohu to může prasknout v 160 a někomu nikdy. Kus od kusu. Sám jsem viděl ty vůle už u novýho. No nic to je zase můj názor s trošku praxí i teorií. Ať to šlape
Ahoj kolik te vyšli rozvody myslim materialove a pak prace.dík za info