Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Bme 530d e39 142kw naftové čerpadlo nebo prisava vzduch?
Čus klubaci předem se omlouvám že zakládám téma ale prostě nemůžu najít odpověď v jiném ..... mám tu problém auto mi napsalo fuel inject system ubralo na výkonu a po ujetí cca 30 km v autě skublo a vypnul se za jízdy motor dojezd to ukazovalo 200 km a bylo tam na ukazateli tak 2 mm pod 15 kontrolka nesvitila dolil jsem 5l nafty ručka se zvedla na 15 a po 3 otocenich motorem auto chytlo jelo normálně po ujeti tak 2 km znovu chciplo už jsem ne natočil do taková jsem dalších 20l a stejně nic čerpadlo pod sedačkou po zapnutí klíčků bzuci a v nádrží za spolujezdcem taky ....ale po rozdělaní hadičky u filtru nafta neteče pravidelně prostě Jen strikne a nic strikne a nic a takhle pořád dokola tak fakt nevím jestli je to tím že mi blbě ukazuje a došla nafta a auto se zavzdisnilo a prostě to dyl trvá než natáhne nebo je něco jinyho špatně předem díky za radu
Nejsem si tedy moc jistý, nicméně mám ten dojem, že bzučící podávací čerpadlo v nádrži jde velice těžko (jestli vůbec) slyšet. Takže na základě čeho jsi si 100% jistý, že podávačka v nádrži správně funguje? Poněvadž podle tvého popisu bych to tipoval právě na ni. Nicméně dolij nádrž, ať se vyloučí souvislost mezi funkčností motoru a hladinou paliva.
Ale dle mého jsou dvě možnosti - podávačka anebo středotlaké čerpadlo na podlaze
Ale dle mého jsou dvě možnosti - podávačka anebo středotlaké čerpadlo na podlaze
podobné projevy měla moje 530d. Cca 15l v nádrži a motor zdechl + vyskočila chyba vstřikování na budících. Čerpadlo v nádrži taky bzučelo, ale po demontáži mělo úplně ohoblované lopatky od rozpadeného sítka
u tohoto motoru doporučuji vyměnit obě čerpadla nebo vozit náhradní a koupit výhradně bosch / pierburg. Laciná jsou loterie. Já vyměnil napřed jedno a za půl roku zase problém a šlo i to druhé. Vydrží toho dost, ale jestli máš víc jak 300tis a jsou původní, jejich výměnou si ušetříš stání na varovkách v odstavným pruhu

u tohoto motoru doporučuji vyměnit obě čerpadla nebo vozit náhradní a koupit výhradně bosch / pierburg. Laciná jsou loterie. Já vyměnil napřed jedno a za půl roku zase problém a šlo i to druhé. Vydrží toho dost, ale jestli máš víc jak 300tis a jsou původní, jejich výměnou si ušetříš stání na varovkách v odstavným pruhu

misanek: pokud to maji všechny e39 stejné tak taky jsem měl KO podávačku (ometené lopatky na tom kolečku) díky špatnému rozpadlému sítku... k nové podávačce bylo nové sítko ale nebylo v tom plastovém obalu.. prostě takové kolečko z měkkého plastu (dost jemné oproti originálu) je kulaté a díky tomu že jě měkké tak sem tam nastrká a funguje bez problému.. jinak ten sací koš i vlatně podávačka je uplně stejná jako mám já.