Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Jaký motor do E39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Cert
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 22.01.2009 01:00
Bydliště: Žďár n/Sáz

#101 Příspěvek od Cert »

Angelos píše:Většinou se začne ozývat, že to rachtá v sání.


já měnil disu na motoře, kde to nikterak nerachtalo a přitom byla úplně KO a blomcala na prázdno. Asi bych ji vytáhl a zkontroloval, než věřil, že nic neslyším a doufal, že se nevydá na výlet do spalovacího prostoru. Venku ji máš hned :wink:
Uživatelský avatar
LampionakE39
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: ned 13.09.2015 00:00
Bydliště: totally influenced by BMW

#102 Příspěvek od LampionakE39 »

ACDC píše:Proč bys to dělal?


Jako shánět e60? No jako druhý auto, původně jsem byl pro e60, ale nebylo dost financ, tak jsem slevil na starší e39 v Touringu. Mám ještě Audinku 80, 2.0E až doslouží, tak bych chtěl e60. :D
Uživatelský avatar
LampionakE39
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: ned 13.09.2015 00:00
Bydliště: totally influenced by BMW

#103 Příspěvek od LampionakE39 »

Misanek píše:najetýh 20t km ještě moc o ničem nevypovídá :wink:


Tak já pevně doufám, že do dvou kil bude klid 8O Co můžu očekávat?
Nějaká bolest u e39? Převodovka je němec ne usa, tak to snad taky plus, tažný to nemá, tak utahaná taky snad není....
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#104 Příspěvek od Misanek »

Mně osobně nenapadá nic, buď v klidu :) Máš podle mě vcelku parádní kombinaci blbuvzdorného agregátu a převodovky :wink: Nechtěl jsem tím nic naznačovat, to se nemusíš bát :) Jenom jsem konstatoval, že prostě najetých 20 tyček bez větších investic ještě o moc věcech nevypovídá, to je všechno :wink:
Uživatelský avatar
LampionakE39
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: ned 13.09.2015 00:00
Bydliště: totally influenced by BMW

#105 Příspěvek od LampionakE39 »

8O větší investice snad zadlouho :D Teď jsem dělal brzdy od pana Roberta Bosche, vcelku dobrej peníz to stálo, cca 5500,-na celý auto, krásná práce, když si to člověk může vyměnit soběstačně :D Ale popravdě co očekávám, tak nějaký počátek klepání v nápravě, vůle zatím nejsou, tak uvidím. To bude šleha co? přední nápravy.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#106 Příspěvek od Misanek »

otázka je, co je pro tebe šleha :) Podle mě se do 10 tyček půjde vejít s lmi dílama - zase tolik tma toho neni. A když už jsem u toho, co silentbloky zadní nápravy? To je věčná bolest e39 a popravdě já jsem mám solidně v prdeli...
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#107 Příspěvek od Filozof »

bud bych dal LMI nebo Meyle HD což je zesílená varianta a o něco levnější jako LMI. No těžko říci kolik co vydrží. Nejlepší jsou origo ale taky nejdražší. Naše silnice jsou šílené a tady to vydrží 3x méně jak bylo zamýšleno ve výrobě.

Normálně u BMW musí 3kila vydržet podvozek ...ale v ČR vydrží tak 100-150tis km a mužeš dělat znovu. Myslím tím hlavně ty nejnamáhanější ramena a čepy.

v servisu když jsem se snimi bavil řekli že je to jedno že to tam mění vše jak na běžícím páse mimo LMI či origo to dává málokdo ale asi budou nejlepší s nejdelší životností ...hlavně u e39.
Uživatelský avatar
LampionakE39
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: ned 13.09.2015 00:00
Bydliště: totally influenced by BMW

#108 Příspěvek od LampionakE39 »

Misanek píše:otázka je, co je pro tebe šleha :) Podle mě se do 10 tyček půjde vejít s lmi dílama - zase tolik tma toho neni. A když už jsem u toho, co silentbloky zadní nápravy? To je věčná bolest e39 a popravdě já jsem mám solidně v prdeli...


No jak to bude potřeba, udělat se to musí, 10tyček se dá, horší je, jak se ozve něco dalšího, jako zákon schválnosti 8O Pak je to šleha výdajů najednou... No a jinak ze zadní nápravy se zatím nic neozývá ani se to nějak neobvykle nechová....Co by to mělo vykazovat pocitově nebo slyšitelně, konkrétně co u té Tvé E39
Uživatelský avatar
LampionakE39
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: ned 13.09.2015 00:00
Bydliště: totally influenced by BMW

#109 Příspěvek od LampionakE39 »

Filozof píše:bud bych dal LMI nebo Meyle HD což je zesílená varianta a o něco levnější jako LMI. No těžko říci kolik co vydrží. Nejlepší jsou origo ale taky nejdražší. Naše silnice jsou šílené a tady to vydrží 3x méně jak bylo zamýšleno ve výrobě.

Normálně u BMW musí 3kila vydržet podvozek ...ale v ČR vydrží tak 100-150tis km a mužeš dělat znovu. Myslím tím hlavně ty nejnamáhanější ramena a čepy.

v servisu když jsem se snimi bavil řekli že je to jedno že to tam mění vše jak na běžícím páse mimo LMI či origo to dává málokdo ale asi budou nejlepší s nejdelší životností ...hlavně u e39.


Jojo potvrzuje se mi to z více zdrojů, že na e39 je to dobrá volba Meyle HD
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#110 Příspěvek od Misanek »

Nejzásadnější projev vadných sb zadní nápravy bývá plavání vozidla při vjezdu do vyjetých kolejí a pak asi i větší bouchání při přejezdu nerovností
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#111 Příspěvek od horan »

A tahani do stran pri vetsi akceleraci a pri silnem brzdeni. Taky me ted cekaji. Uz lezi v kufru.
matrose
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: sob 20.10.2007 00:00
Bydliště: jak kdy
Kontaktovat uživatele:

#112 Příspěvek od matrose »

Mam Mayle Hd na E39 530D 45tis km a zatim neni problém, origo vydrzel 300tis,ale auto jezdilo prevazne Nl a De cesty
jezda
Registrovaný
Příspěvky: 165
Registrován: pon 02.01.2006 01:00
Bydliště: Žebětín

#113 Příspěvek od jezda »

Nebude lepší lemforder než meyle? Není o moc dražší

http://mlparts.cz/vyhledavani?search=33+31+1+094+036
Uživatelský avatar
LampionakE39
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: ned 13.09.2015 00:00
Bydliště: totally influenced by BMW

#114 Příspěvek od LampionakE39 »

jezda píše:Nebude lepší lemforder než meyle? Není o moc dražší

http://mlparts.cz/vyhledavani?search=33+31+1+094+036


Bavili jsme se meyle hd - veškeré uložení přední nápravy.
U sb nevím, jestli tady dražší je lepší? V čem?
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#115 Příspěvek od Misanek »

Lmi je údajně na mnohem vyšší úrovni i než HD díly od meyle
Uživatelský avatar
LampionakE39
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: ned 13.09.2015 00:00
Bydliště: totally influenced by BMW

#116 Příspěvek od LampionakE39 »

Misanek píše:Lmi je údajně na mnohem vyšší úrovni i než HD díly od meyle


Myslíš tím na E39 nebo všeobecně jsou Lmi komponenty na vyšší úrovni?
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#117 Příspěvek od Misanek »

Všeobecně. Samozřejmě včetně E39
patriot
Registrovaný
Příspěvky: 8903
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
Kontaktovat uživatele:

#118 Příspěvek od patriot »

Ahoj.
zítra pravdepodobně koupím svoje 1 naftové BMW a to e39 525d v automatu.
Jak moc se sere automat u tohohle typu ? Co ten motor ?

Je pravda , že sem chtěl 530d v manuálu, tech 142 kw, ale nejsou .
Bud šroty a nebo předraženy.
Tahle 525d je vybavena a splňuje vse co od auto chci, tedy co do výbavy.
Na automat si budu muset zvyknout.
Děkuji všem :wink:
Mateo
Registrovaný
Příspěvky: 266
Registrován: ned 19.09.2010 00:00

#119 Příspěvek od Mateo »

Patriot: Ahoj no ja o nafte nikdy neuvazoval ale v ramci procitani o benzinovych verzi bmw E39 jsem toho cetl hodne i o tom ze 3.0 nafta ma automat od GM poddimenzovanej vuci kroutaku. Jak na tom bude 525 nevim protoze o ni nic moc nebylo ale mozna ze je to naopak dobre.

Kdyz jsem se ptal na automaty pro benzin E39 bylo mi z vice stran receno ze kdyz nekope pri razeni a funguje hladce tak se toho nemusim bat :D

Co se tyce automatu mel jsem ho v E34 525tds od ZF, auto melo najeto 360000km kdyz jsem ho prodaval a bez problemu, jezdil pekne. Zalezi u nej holt jak s nim kdo jezdil ale stejne je potreba pocitat s repasi hydromenice atd...

Jinak ja vybiral E39 v nemecku a schvalne kdyz jsem se na nafty podival tak se mi zdalo ze jich tam bylo dost peknych ale ja byl ochoten koupit E39 i za 200k takze zalezi jaky ma clovek cenove rozpeti.

Nakonec jem koupil 530i touringa za 160t kc a nelituju.
patriot
Registrovaný
Příspěvky: 8903
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
Kontaktovat uživatele:

#120 Příspěvek od patriot »

Tak 530i bych taky zkousl, ale ty si pořád drží cenu.
No uvidím jak zítra dopadne ..... :wink:
Odpovědět