Angelos píše:Většinou se začne ozývat, že to rachtá v sání.
já měnil disu na motoře, kde to nikterak nerachtalo a přitom byla úplně KO a blomcala na prázdno. Asi bych ji vytáhl a zkontroloval, než věřil, že nic neslyším a doufal, že se nevydá na výlet do spalovacího prostoru. Venku ji máš hned
Jako shánět e60? No jako druhý auto, původně jsem byl pro e60, ale nebylo dost financ, tak jsem slevil na starší e39 v Touringu. Mám ještě Audinku 80, 2.0E až doslouží, tak bych chtěl e60.
Misanek píše:najetýh 20t km ještě moc o ničem nevypovídá
Tak já pevně doufám, že do dvou kil bude klid Co můžu očekávat?
Nějaká bolest u e39? Převodovka je němec ne usa, tak to snad taky plus, tažný to nemá, tak utahaná taky snad není....
Mně osobně nenapadá nic, buď v klidu Máš podle mě vcelku parádní kombinaci blbuvzdorného agregátu a převodovky Nechtěl jsem tím nic naznačovat, to se nemusíš bát Jenom jsem konstatoval, že prostě najetých 20 tyček bez větších investic ještě o moc věcech nevypovídá, to je všechno
větší investice snad zadlouho Teď jsem dělal brzdy od pana Roberta Bosche, vcelku dobrej peníz to stálo, cca 5500,-na celý auto, krásná práce, když si to člověk může vyměnit soběstačně Ale popravdě co očekávám, tak nějaký počátek klepání v nápravě, vůle zatím nejsou, tak uvidím. To bude šleha co? přední nápravy.
otázka je, co je pro tebe šleha Podle mě se do 10 tyček půjde vejít s lmi dílama - zase tolik tma toho neni. A když už jsem u toho, co silentbloky zadní nápravy? To je věčná bolest e39 a popravdě já jsem mám solidně v prdeli...
bud bych dal LMI nebo Meyle HD což je zesílená varianta a o něco levnější jako LMI. No těžko říci kolik co vydrží. Nejlepší jsou origo ale taky nejdražší. Naše silnice jsou šílené a tady to vydrží 3x méně jak bylo zamýšleno ve výrobě.
Normálně u BMW musí 3kila vydržet podvozek ...ale v ČR vydrží tak 100-150tis km a mužeš dělat znovu. Myslím tím hlavně ty nejnamáhanější ramena a čepy.
v servisu když jsem se snimi bavil řekli že je to jedno že to tam mění vše jak na běžícím páse mimo LMI či origo to dává málokdo ale asi budou nejlepší s nejdelší životností ...hlavně u e39.
Misanek píše:otázka je, co je pro tebe šleha Podle mě se do 10 tyček půjde vejít s lmi dílama - zase tolik tma toho neni. A když už jsem u toho, co silentbloky zadní nápravy? To je věčná bolest e39 a popravdě já jsem mám solidně v prdeli...
No jak to bude potřeba, udělat se to musí, 10tyček se dá, horší je, jak se ozve něco dalšího, jako zákon schválnosti Pak je to šleha výdajů najednou... No a jinak ze zadní nápravy se zatím nic neozývá ani se to nějak neobvykle nechová....Co by to mělo vykazovat pocitově nebo slyšitelně, konkrétně co u té Tvé E39
Filozof píše:bud bych dal LMI nebo Meyle HD což je zesílená varianta a o něco levnější jako LMI. No těžko říci kolik co vydrží. Nejlepší jsou origo ale taky nejdražší. Naše silnice jsou šílené a tady to vydrží 3x méně jak bylo zamýšleno ve výrobě.
Normálně u BMW musí 3kila vydržet podvozek ...ale v ČR vydrží tak 100-150tis km a mužeš dělat znovu. Myslím tím hlavně ty nejnamáhanější ramena a čepy.
v servisu když jsem se snimi bavil řekli že je to jedno že to tam mění vše jak na běžícím páse mimo LMI či origo to dává málokdo ale asi budou nejlepší s nejdelší životností ...hlavně u e39.
Jojo potvrzuje se mi to z více zdrojů, že na e39 je to dobrá volba Meyle HD
Ahoj.
zítra pravdepodobně koupím svoje 1 naftové BMW a to e39 525d v automatu.
Jak moc se sere automat u tohohle typu ? Co ten motor ?
Je pravda , že sem chtěl 530d v manuálu, tech 142 kw, ale nejsou .
Bud šroty a nebo předraženy.
Tahle 525d je vybavena a splňuje vse co od auto chci, tedy co do výbavy.
Na automat si budu muset zvyknout.
Děkuji všem
Patriot: Ahoj no ja o nafte nikdy neuvazoval ale v ramci procitani o benzinovych verzi bmw E39 jsem toho cetl hodne i o tom ze 3.0 nafta ma automat od GM poddimenzovanej vuci kroutaku. Jak na tom bude 525 nevim protoze o ni nic moc nebylo ale mozna ze je to naopak dobre.
Kdyz jsem se ptal na automaty pro benzin E39 bylo mi z vice stran receno ze kdyz nekope pri razeni a funguje hladce tak se toho nemusim bat
Co se tyce automatu mel jsem ho v E34 525tds od ZF, auto melo najeto 360000km kdyz jsem ho prodaval a bez problemu, jezdil pekne. Zalezi u nej holt jak s nim kdo jezdil ale stejne je potreba pocitat s repasi hydromenice atd...
Jinak ja vybiral E39 v nemecku a schvalne kdyz jsem se na nafty podival tak se mi zdalo ze jich tam bylo dost peknych ale ja byl ochoten koupit E39 i za 200k takze zalezi jaky ma clovek cenove rozpeti.
Nakonec jem koupil 530i touringa za 160t kc a nelituju.