Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vybrace motoru a celého auta

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
pjakoube
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: ned 23.08.2015 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#1 Příspěvek od pjakoube »

Ahoj, mám problém že při 900-1100ot se rozklepe cely motor i auto je to docela nepříjemné a při 2500-3000ot gumový zvuk. Na autě jsou udělané rozvody, vstřiky a setrvačník. Dělá to za jízdy i na neutrál.
I po těchto opravách tato závada nezmizela.

Jedná se o E60 530dA
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#2 Příspěvek od sedyvlk6 »

Může to být i špatná řemenice
pjakoube
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: ned 23.08.2015 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#3 Příspěvek od pjakoube »

zkusim odmontovat a uvidíme víc
pjakoube
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: ned 23.08.2015 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#4 Příspěvek od pjakoube »

Hlavní řemenice sundaná a motor stále vybruje... došli už nápady
trabi601
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: sob 09.07.2016 00:00

#5 Příspěvek od trabi601 »

nachci strasit, ale me se podobne chovala moje F11 520d. Pricina: praskly pist 4.valce + odesel dvojhmot. stervacnik
pjakoube
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: ned 23.08.2015 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#6 Příspěvek od pjakoube »

Setrvačník jsem měnil protože se rozthal... poté jsem dělal rozvody a byl rozebrán celý motor, písty vypadali OK ani rejhy ve válci .. Olej nežere a nekouří, nepředpokládám že by byl píst KO
pjakoube
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: ned 23.08.2015 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#7 Příspěvek od pjakoube »

Je možné že by hydromenič byl poškozen od roztržení setrvačníku a tím by vznikali vybrace ?
Uživatelský avatar
abcent500
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Bydliště: Graz

#8 Příspěvek od abcent500 »

To ja uz to tady taky resil snad 100krat. Take se mi objevuji vybrace a to kdyz jedu konstantni rychlosti tusim na petku, pridam plyn ( a to nemusim moc, staci aby zustala zarazena 5ta rychlost) a auto se zacne trast. Otackomer lita a vykon nikde. Automat radi krasne, menic to prej muze byt i nemusi, dle ZF Pakry. Tak stale hledam, jestli turbo nebo regulator vyf.plynu AGR, ktery se hlasi k vymene...
mr_nitroz
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: pon 26.04.2010 00:00

#9 Příspěvek od mr_nitroz »

1. pise se VIBRACE! Rve mi to oci jak to vidim.
2. spatny regulator EGRu jakoby ve vterinovych intervalech cvaka nebo muze EGR vydavat takove tupe bubnovanicca co vterinu nebo 1.5 vteriny. Regulator stoji 1000 kc. Vymen ho a uvidis. Videl jsem auta, co ve spodu treba vubec nejeli. Vymenil se regulator a vyreseno.
Uživatelský avatar
abcent500
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Bydliště: Graz

#10 Příspěvek od abcent500 »

mr_nitroz píše:1. pise se VIBRACE! Rve mi to oci jak to vidim.
2. spatny regulator EGRu jakoby ve vterinovych intervalech cvaka nebo muze EGR vydavat takove tupe bubnovanicca co vterinu nebo 1.5 vteriny. Regulator stoji 1000 kc. Vymen ho a uvidis. Videl jsem auta, co ve spodu treba vubec nejeli. Vymenil se regulator a vyreseno.
Pokud se tvuj prispevek tykal meho problemu, tak
1. Mas pravdu :)
2. Jsem se konecne dozvedel, co dokaze spatny regulator EGR ventilu ( doufam, ze mame oba na mysli AGR regulator vyfukovych plynu ) udelat za paseku. Ten totiz v mem pripade vydava ve vterinovych intervalech takovy vrzavy zvuk, viz.: https://youtu.be/v1ng8Wp8KsY

Diky
mr_nitroz
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: pon 26.04.2010 00:00

#11 Příspěvek od mr_nitroz »

Presne tak, ten zvuk jsem myslel. EGR je anglicky zkratka, AGR nemecky zkratka toho stejneho.
Uživatelský avatar
abcent500
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Bydliště: Graz

#12 Příspěvek od abcent500 »

mr_nitroz píše:Presne tak, ten zvuk jsem myslel. EGR je anglicky zkratka, AGR nemecky zkratka toho stejneho.
Tak ted jsem z toho "hin". Ja mel za to, ze EGR je ten kovovy zmetek, ktery se zanasi a dela paseku v motoru a AGR je maly plastovy dil, vyrabi ho tusim Piersburg, viz obrazek nize...A nebo v tom mam zmatek?

U Bmw mi diagnostikovali, ze zvuk vydava odchazejici regulace vyfukovych plynu, konkretne tento: https://imdily.cz/autodily/bmw/5-e60/52 ... tId=111384
Přílohy
AGR regulator
AGR regulator
1406565.jpg (7.28 KiB) Zobrazeno 494 x
Odpovědět