Toto jsou ty kody
1 8D 84 000
2 BE 88 000
3 C7 81 000
4 D7 81 000
5 11 84 000
Děkuji za vysvětlení. Nikdy jsem nic nenašel kde bych to podle nějaké tabulky mohl rozluštit.

starML píše:Tyhle kódy v budících byl po roce 1990 pokus o jednoduchou ON-BOARD diagnostiku. Jenže to neukáže všechny závady, které jsou v autě přítomny a ukáže pouze, že v některém z vybraných systémů se nachází chyba nebo že v menu 14. Pamět závad (Fehlerspeicher) = 14.0 – 14.4 Paměti poruch => 000000 znamená není uložena žádná chyba. Ale už to nic neřekne, jestli drát vede, signál existuje, nebo nevede, je tam zkrat nebo hodnoty signálu jsou mimo rozumný rozsah. Z tohoto důvodu je to velmi neefektivní. Ale pokud nemáš vlastní diagnostiku a musíš někam jezdit a platit, tak to je regulérní pokus, ale nikdo se s tím nechce zabývat - nediv se.
Pokud se pokusím rozkódovat, co ten výpis obsahuje, nacházím:
- 8D poruchu signálu pro automatickou převodovku EGS,
- BE vnitřní chybu v Lichtmodulu,
- C7+D7 chyby v senzorech paliva 1 a 2,
- 11 opět porušeny signály pro EGS.
Ale jde o to, jak moc jsou tyto chyby relevantní a jak souvisí s problémem ABS, který v tom vlákně rešíš. Například odkud systém ABS získává signál o rychlosti vozidla. Vlákno, kde je nějaký výpis těchto kódů pro 1998 528iSE-E39 najdeš zde http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f15 ... es-t38563/ , více teorie najdeš zde http://www.e38.org/OBDproc.pdf . Více pomoci nemohu.