Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Klima netopí
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Děkuji za radu
Ale jak jsem to měnil ten chladič a dolíval kapalinu,tak mi udělala i diagnostiku a prý vše v pořádku. tak nevím.. když nastavím v idrive naplno teplo a i na panelu kolečkem nejvíce stupnu tak opravdu velmi lehounce topí.
Kdyby to byl ventil tak to diagnostika ukáže ?
(Bylo mi řečeno že kdyby to byl termostat ,tak to diagnostika neukáže)
Ale jak jsem to měnil ten chladič a dolíval kapalinu,tak mi udělala i diagnostiku a prý vše v pořádku. tak nevím.. když nastavím v idrive naplno teplo a i na panelu kolečkem nejvíce stupnu tak opravdu velmi lehounce topí.
Kdyby to byl ventil tak to diagnostika ukáže ?
(Bylo mi řečeno že kdyby to byl termostat ,tak to diagnostika neukáže)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
když je puštěná takto tlačí vodní pumpa ...at máš představu
https://www.youtube.com/watch?v=JTWGPZQFFik
28 sekunda je cca tok chladičem když se oddělá víčko. Vyzkoušej.
pokud to není skoro vidět žádnej prutok je špatná vodní pumpa
https://www.youtube.com/watch?v=JTWGPZQFFik
28 sekunda je cca tok chladičem když se oddělá víčko. Vyzkoušej.
pokud to není skoro vidět žádnej prutok je špatná vodní pumpa
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
V tom videu to auto urcite nastartovane nebylo, to je to pomocne elektrocerpadlo o kterem kluci mluvi. (ani nevim, ze tam neco takoveho mam
)
Ja jsem delal na E61cce oba termostaty, ten maly horni to nebyl, musel jsem vymenit ten velky, pak to teprve zacalo poradne topit i ohrivat motor. Ale to byl problem v zime, ted v lete by s tim takovy problem byt nemel. V zime byl problem ten motor vubec ohrat, kdyz jsem najel na okruh, teplota sla klidne pod 70 stupnu (pak to nechce delat regenerace DPF), pak verim, ze se to snazi zavrit vsechno, vcetne topeni, aby to ten motor neochlazovalo, ikdyz si nevzpominam, ze by to vylozene netopilo.
Nejaka bublina tam byt nemuze ? Odvzdusnoval jsi to po doplneni te kapaliny ?
A voda se ti ohriva jak ? Zkoukni na palubce pres skryty menu, je to polozka 7 pokud se nepletu.

Ja jsem delal na E61cce oba termostaty, ten maly horni to nebyl, musel jsem vymenit ten velky, pak to teprve zacalo poradne topit i ohrivat motor. Ale to byl problem v zime, ted v lete by s tim takovy problem byt nemel. V zime byl problem ten motor vubec ohrat, kdyz jsem najel na okruh, teplota sla klidne pod 70 stupnu (pak to nechce delat regenerace DPF), pak verim, ze se to snazi zavrit vsechno, vcetne topeni, aby to ten motor neochlazovalo, ikdyz si nevzpominam, ze by to vylozene netopilo.
Nejaka bublina tam byt nemuze ? Odvzdusnoval jsi to po doplneni te kapaliny ?
A voda se ti ohriva jak ? Zkoukni na palubce pres skryty menu, je to polozka 7 pokud se nepletu.
Mluvil jsem o E39 kde je pomocné čerpadlo je položka č.1.
[img]http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-Sedan/Europe/523i-M52/L-M/oct1996/browse/heater_and_air_conditioning/water_valve_water_hose/
U E60 to bude asi trochu jinak.Tento díl obsahuje dva regulační ventilky,které ovládá pulzně elektronika z panelu topení+ oběhové čerpadlo.Tento elektromotorek by měl běžet i při zapnutí funkce REST.[/img]
Podle mě když budeš mít vyplý motor a zapneš funkci REST, tak by ti mělo topit pomocí oběhového čerpadla ze zbytku ohřáté vody v okruhu motoru.Jestli ne, tak by mohlo být špatné.Mě se projevovalo tak,že když jsem měl motor vytočený tak topilo.
Ještě bych zkusil promačkat hadice,kam ti všude jde teplá voda a kde už ne.
[img]http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-Sedan/Europe/523i-M52/L-M/oct1996/browse/heater_and_air_conditioning/water_valve_water_hose/
U E60 to bude asi trochu jinak.Tento díl obsahuje dva regulační ventilky,které ovládá pulzně elektronika z panelu topení+ oběhové čerpadlo.Tento elektromotorek by měl běžet i při zapnutí funkce REST.[/img]
Podle mě když budeš mít vyplý motor a zapneš funkci REST, tak by ti mělo topit pomocí oběhového čerpadla ze zbytku ohřáté vody v okruhu motoru.Jestli ne, tak by mohlo být špatné.Mě se projevovalo tak,že když jsem měl motor vytočený tak topilo.
Ještě bych zkusil promačkat hadice,kam ti všude jde teplá voda a kde už ne.