Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vibrace,dvouhmota,spojka
Ahoj
BMW E60 520I 2005
Někdy na neutrál auto lehce vibruje (ale opravdu jen někdy)
Dále při vypnutí motoru zaklepe, při sešlápnuté spojce- NE.
Při rozjíždění a řazení dvojky(jde trochu ztěžka a jakoby dře páka) z pod auta divné zvuky ,takové klapkání -klepnutí , PŘI couvání (pouštění spojky ) taky takové kovové klapkání.
Takže spojka a dvouhmoták se hlásí o výměnu ?
Jo a taky se chci zeptat proč na jedničku se auto strašně pomalu rozjíždí ? musí se trochu rozjet pak hodně šlápnout na plyn a pak teprve cukne.
Vím že je to jen 125kw ale opravdu je to pocitově divné ten rozjezd.
BMW E60 520I 2005
Někdy na neutrál auto lehce vibruje (ale opravdu jen někdy)
Dále při vypnutí motoru zaklepe, při sešlápnuté spojce- NE.
Při rozjíždění a řazení dvojky(jde trochu ztěžka a jakoby dře páka) z pod auta divné zvuky ,takové klapkání -klepnutí , PŘI couvání (pouštění spojky ) taky takové kovové klapkání.
Takže spojka a dvouhmoták se hlásí o výměnu ?
Jo a taky se chci zeptat proč na jedničku se auto strašně pomalu rozjíždí ? musí se trochu rozjet pak hodně šlápnout na plyn a pak teprve cukne.
Vím že je to jen 125kw ale opravdu je to pocitově divné ten rozjezd.
S tím chcípnutím to být dvouhmota nemusí. Mě to zarachotí i když je dvouhmota nová. Klidně to může mít na svědomí i nějaký špatný simeblok na motoru a nebo převodovce... to se potom přenášejí vybrace a může to mít i spojitost s tím řazením.. dvouhmotu poznáš 100pro až když je převodovky venku a nebo když máš nastartováno a dáš jen lehce nohu na spojkový pedál, tak to do něj "kope".
Děkuji za názor.
Vyzkouším teda to co píšeš. (s tím kopáním do pedálu jsem pochopil ale asi jsi se překlepl -píšeš: dvouhmotu poznáš 100pro až když je převodovky venku..
A jestli myslíš převodovka venku ,tak stejně nevím jak to myslíš
jako že až to bude rozebrané ?
Myslíš teda at prvně vyměním silentbloky (mám vyměnit všechny? 2 jsou motoru a jeden převodovky ?) a potom jestli to bude dělat pořád tak spojku a setrvačník?
Ještě chci dodat že auto má najeto poctivých 210 tísíc ..je možné že by už ty silentbloky byly v takovém stavu ?
Vyzkouším teda to co píšeš. (s tím kopáním do pedálu jsem pochopil ale asi jsi se překlepl -píšeš: dvouhmotu poznáš 100pro až když je převodovky venku..
A jestli myslíš převodovka venku ,tak stejně nevím jak to myslíš

Myslíš teda at prvně vyměním silentbloky (mám vyměnit všechny? 2 jsou motoru a jeden převodovky ?) a potom jestli to bude dělat pořád tak spojku a setrvačník?
Ještě chci dodat že auto má najeto poctivých 210 tísíc ..je možné že by už ty silentbloky byly v takovém stavu ?
Jasně, myslel jsem tím že jak bude převodovka vymontovaná a na dvouhmotu budeš mít možnost "šáhnout"
Ty selembloky hned neměn... je to jen jedna z více možností, čím to může být. Šlápni na brzdu, dej za jedna a zkus je jako rozjet a at se někdo podívá jak moc chodí motor.. tak jdou poznat ty selembloky.
Ty selembloky hned neměn... je to jen jedna z více možností, čím to může být. Šlápni na brzdu, dej za jedna a zkus je jako rozjet a at se někdo podívá jak moc chodí motor.. tak jdou poznat ty selembloky.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Zkus pročíst, třeba se něco může hodit:
http://www.mjauto.cz/html/zavady_spojky.html
http://www.bmwklub.eu/modules.php?name= ... ic&t=68949
http://www.mjauto.cz/html/zavady_spojky.html
http://www.bmwklub.eu/modules.php?name= ... ic&t=68949