jak velké nádobky to jsou ?
Jinak 1 válec vstřik už hrozí propálení pístu.
a 6 válec se blíží taky ke smrti.
Mužeš udělat ještě korekci přes Diagnostiku.
otáčky na volnoběh kolísají ?
mi00wa píše:jak velké nádobky to jsou ? Jinak 1 válec vstřik už hrozí propálení pístu. a 6 válec se blíží taky ke smrti. Mužeš udělat ještě korekci přes Diagnostiku. otáčky na volnoběh kolísají ?
Na to si přišel kde, že hrozí propálení pístu? Tohle není benzín, kde chudá směs = vysoká teplota, u nafty je to spíš naopak. Na druhou stranu, i když budou přepady ok a korekce super, klidně můžeš píst propálit, protože vstřik špatně rozprašuje a ukapává.
To píšu proto, že někdo je klidně schopen repasovat jen konkrétní vstřiky právě podle výsledků testu přepadů, což o tom, co se skutečně děje ve válci neřekne vůbec nic.
tak tak,
prostě ani korekce ani přepady nemaj vliv na to jak vstřik rozprašuje, a to že mají vstřiky korekce ok a přepady ok zase neznamená že sou dobrý.
Můžeš je dát ještě na zkušební stolici, ale vzhledem tomu jaké rozdily tam jsou už bude lepší zřejmě repas popř. nové
jak psali kluci, přepad a korekce není vždy na 100% že vstřiky jsou dobré či vadné.
Záleží, co je na nich špatně. Projevovat se můžou nevyrovnaným chodem na volnoběh, kouřivostí v zátěži, nebo začne některý téct do přepadu víc, než je zdrávo, takže se ztrácí tlak z railu a auto dlouho startuje až nenastartuje vůbec. Dostatečným projevem vadného vstřiku je i díra v pístu
údajně pokud už jsou hodně v prdeli, tak nerovnoměrným chodem motoru zejména na volnoběh.
Nicméně problém celého managmentu DDE je ten, že jednotka dokáže právě v docela velkém rozsahu pomocí korekcí tyhle příznaky tlumit a maskovat. Nicméně jak už psali kluci výše - aktuální stav a funkčnost vstřikovačů v podsatě nepoznáš na 100% jinak, než že je vyškubneš z hlavy a zavezeš do bosch servisu
bez pripravku .ma cenu to tedy davat na stolici nebo rovnou repas.pokud pisete ze prepad neni 100% .startuje dobre.otacky nekolisaji ale mam nalitano neco prez 300 tis. Tankuju vervu a obcas davam vif. Co tedy stolice nebo ne je to navic 3000kc ?????
Taky nechápu. Standartní postup je, že pošlu vstřiky na repas, oni je otestují a než s nima začnou něco dělat, zavolají co je nebo není špatně a kolik to bude cca stát. Když jim v tuhle chvíli řeknu, že nesouhlasím s navrhovanou opravou a chci vstřiky zpět, tak samozřejmě test zaplatit musím. Když souhlasím s repasem, tak je prostě test už v ceně. Dost dobře si nedokážu představit, že bych jim řekl ano, zrepasujte je všechny ale netestujte před ani po opravě, ať je to levnější