Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E61 vstriky

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
tom955i
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 01.11.2012 01:00

#1 Příspěvek od tom955i »

Tak jsem to zkusil a teď radte co stim? 530D E61 2004 160 kW 320tis.km
tom955i
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 01.11.2012 01:00

#2 Příspěvek od tom955i »

Tady
tom955i
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 01.11.2012 01:00

#3 Příspěvek od tom955i »

Tak ted
Přílohy
_20160808_201059.JPG
_20160808_201059.JPG (48.92 KiB) Zobrazeno 2350 x
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#4 Příspěvek od mi00wa »

jak velké nádobky to jsou ?
Jinak 1 válec vstřik už hrozí propálení pístu.
a 6 válec se blíží taky ke smrti.
Mužeš udělat ještě korekci přes Diagnostiku.
otáčky na volnoběh kolísají ?
tom955i
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 01.11.2012 01:00

#5 Příspěvek od tom955i »

Otacky nekolisaji.nadobky dohromady pul litru.pomuze kdyz je vyndam a necham vycistit ultrazvukem?
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Joshuax »

Ooo jak originalni pouziti :) Tady ma nekdo motorku coz ? :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od JaraX »

to už je hodně velkej rozdíl, určitě zrepasovat všecky,

korekce nemaj na přepady vliv
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#8 Příspěvek od TANN3R »

mi00wa píše:jak velké nádobky to jsou ?
Jinak 1 válec vstřik už hrozí propálení pístu.
a 6 válec se blíží taky ke smrti.
Mužeš udělat ještě korekci přes Diagnostiku.
otáčky na volnoběh kolísají ?


Na to si přišel kde, že hrozí propálení pístu? Tohle není benzín, kde chudá směs = vysoká teplota, u nafty je to spíš naopak. Na druhou stranu, i když budou přepady ok a korekce super, klidně můžeš píst propálit, protože vstřik špatně rozprašuje a ukapává.

To píšu proto, že někdo je klidně schopen repasovat jen konkrétní vstřiky právě podle výsledků testu přepadů, což o tom, co se skutečně děje ve válci neřekne vůbec nic.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od JaraX »

tak tak,
prostě ani korekce ani přepady nemaj vliv na to jak vstřik rozprašuje, a to že mají vstřiky korekce ok a přepady ok zase neznamená že sou dobrý.
tom955i
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 01.11.2012 01:00

#10 Příspěvek od tom955i »

Takže vyndat a repas. Máte někdo nějaký tip kam je poslat?
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#11 Příspěvek od mi00wa »

Můžeš je dát ještě na zkušební stolici, ale vzhledem tomu jaké rozdily tam jsou už bude lepší zřejmě repas popř. nové
jak psali kluci, přepad a korekce není vždy na 100% že vstřiky jsou dobré či vadné.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#12 Příspěvek od TANN3R »

Když je pošleš na repas, vždycky jdou nejdřív na stolici. Každá normální firma ti dá protokol s hodnotama každého vstřiku před opravou a po.
Joj
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: úte 18.12.2012 01:00

#13 Příspěvek od Joj »

Chtel bych se zeptat jak se projevy špatne vstřiky na autě???
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#14 Příspěvek od TANN3R »

Záleží, co je na nich špatně. Projevovat se můžou nevyrovnaným chodem na volnoběh, kouřivostí v zátěži, nebo začne některý téct do přepadu víc, než je zdrávo, takže se ztrácí tlak z railu a auto dlouho startuje až nenastartuje vůbec. Dostatečným projevem vadného vstřiku je i díra v pístu :D
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#15 Příspěvek od Misanek »

údajně pokud už jsou hodně v prdeli, tak nerovnoměrným chodem motoru zejména na volnoběh.

Nicméně problém celého managmentu DDE je ten, že jednotka dokáže právě v docela velkém rozsahu pomocí korekcí tyhle příznaky tlumit a maskovat. Nicméně jak už psali kluci výše - aktuální stav a funkčnost vstřikovačů v podsatě nepoznáš na 100% jinak, než že je vyškubneš z hlavy a zavezeš do bosch servisu
tom955i
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 01.11.2012 01:00

#16 Příspěvek od tom955i »

Jsou venku slo to lepe nez jsem doufal.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#17 Příspěvek od Misanek »

tak to gratuluju. Bylo potřeba nějakých přípravků nebo jenom stačilo shodit klemy a vstřiky vykývat ven?
tom955i
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 01.11.2012 01:00

#18 Příspěvek od tom955i »

bez pripravku .ma cenu to tedy davat na stolici nebo rovnou repas.pokud pisete ze prepad neni 100% .startuje dobre.otacky nekolisaji ale mam nalitano neco prez 300 tis. Tankuju vervu a obcas davam vif. Co tedy stolice nebo ne je to navic 3000kc ?????
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#19 Příspěvek od Misanek »

hele, na tu stolici to budou dávat tak jako tak, takže nechápu ten rozdíl 3 tisíc...
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#20 Příspěvek od TANN3R »

Taky nechápu. Standartní postup je, že pošlu vstřiky na repas, oni je otestují a než s nima začnou něco dělat, zavolají co je nebo není špatně a kolik to bude cca stát. Když jim v tuhle chvíli řeknu, že nesouhlasím s navrhovanou opravou a chci vstřiky zpět, tak samozřejmě test zaplatit musím. Když souhlasím s repasem, tak je prostě test už v ceně. Dost dobře si nedokážu představit, že bych jim řekl ano, zrepasujte je všechny ale netestujte před ani po opravě, ať je to levnější :D
Odpovědět