Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E61 vstriky

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
tom955i
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 01.11.2012 01:00

#21 Příspěvek od tom955i »

Ja vim to je tak kdybych je daval repasovat tady u nas.ale stolici a cisteni ultrazvkem pry mam kosek za barakem a chteji 500 za kus a repasovane muzu koupit v nemecku ale vymenym zpusobem .posles kus poslou novej se zarukou . je to o neco levnejsi ja tu makam a muj sef je tam bral taky a pry vse ok tak nevim jestli hnedka vsechny.nebo nejdriv vycistit a otestovat???
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#22 Příspěvek od Misanek »

A co bys teda chtěl v tomhle případě od nás poradit? :lol: pokud to máš takhle tak je to prostě loterie. Buďto budou v cajku a některé možná půjdou zachránit tím ultrazvukem, nebo budou dobré čtyři a budeš muset dva pořídit, tudíž zaplatíš trojku za čištění + test ale jenom 13 za nové vstřiky (počítám cenu 6500/ks) nebo prostě prodrbeš trojku za test a stejně budeš muset za dalších 40 koupit nové vstřikovače.

Nikdo z nás tady bohužel není věštec no :D osobně bych ale asi ty 3 tisíce obětoval, protože i kdyby ti to mělo teoreticky zachránit jenom jeden vstřik, tak ušetříš 3 500. A když ne, tak holt bude trojka v prdeli. Určitě jsi za svůj život promrdal víc peněz za větší hovadiny :wink:
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#23 Příspěvek od mcconrad »

poslednímu komentu bych dal lajk kdyby to šlo :D
asi při 198tis km mi odešel DPF, šel vyčistit a v rámci toho se dělaly termostaty, vstřiky se netestovaly. jestli se tím testem teda nedá úplně ověřit, zda jsou vstřiky ok, tak jestli to chápu dobře, tak nezbývá nic jiného než ty vstřiky vyndat a poslat do bosch servisu na test. nerad bych kvůli vadnému vstřiku řešil opět dpf....jednu chvíli se mi zdálo, že auto dýl startuje, teď to vypadá zas normálně (baterka je ok), tak nevím, zda to řešit nebo ne...možná jako první indikace by ten test s bankama stál za to...?
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#24 Příspěvek od Misanek »

Bohužel. Jak už tu byli psáno, tak test přepadů a ani výpis korekcí na diag nedokáže přesně popsat stav vstřikovačů, resp. jejich aktuální schopnost kvalitně rozprášit palivo.
Korekce vypovídají o celém stavu spalovacího prostoru jednotlivých válců (je to podstatě hodnota, o kolik jednotka musí upravit dávku paliva, aby byl chod motoru rovnoměrný - to se odvíjí nejenom od stavu vstřikovačů, ale i od stavu spalovacího prostoru, tlaků na jednotlivých válcích atd...)

Naopak test přepadů vypovídá pouze o těsnosti přepadu vstřikovače, o5 nikoliv o jeho správné nebo nesprávné atomizaci paliva (o což nám jde především).
Přepadový (chcete-li lahvičkový) test je dle mého vhodný akorát k určení diagnostiky buďto delších startů nebo případného úplně nefunkčního motoru neschopného startu, jakožto metoda potvrzující nebo vyvracející závadu na vstřikovači (vstřikovačích)

Bohužel pro nás, majitele cr motorů musí vstřikovače ven, pokud chceme zjistit jejich opravdový aktuální stav
tom955i
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 01.11.2012 01:00

#25 Příspěvek od tom955i »

Tak jso vycisteny a zmereny vsechny pry prosly.1 a6 pujde prvni na repas ale zatim je dam nazpet .nebo ne?
Přílohy
_20160817_203606.JPG
_20160817_203606.JPG (107.25 KiB) Zobrazeno 1075 x
Tomino550
Registrovaný
Příspěvky: 118
Registrován: stř 11.11.2015 01:00

#26 Příspěvek od Tomino550 »

jeste jedna pripominka, jak dlouho, teda na kolik km jsi to auto chces jeste nechat?
protoze jestli vice jak na 200k tak bych je dal vsechny na repas, budes mit jistotu ze mas vse v poradku a muzs bez problemu jezdit.....protoze ted das 1 a 6 a zalsiho pulroku zase jine......atd...

ale jestli to prodas do probehu 30k tak je bud nech jak jsou, a nebo jsi teda pro klid duse nech repas na tech dvou.

Najeto mas uz dost na nich.....
madmarty
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: stř 03.12.2014 01:00

#27 Příspěvek od madmarty »

Tomino550 píše:jeste jedna pripominka, jak dlouho, teda na kolik km jsi to auto chces jeste nechat?
protoze jestli vice jak na 200k tak bych je dal vsechny na repas, budes mit jistotu ze mas vse v poradku a muzs bez problemu jezdit.....protoze ted das 1 a 6 a zalsiho pulroku zase jine......atd...

ale jestli to prodas do probehu 30k tak je bud nech jak jsou, a nebo jsi teda pro klid duse nech repas na tech dvou.

Najeto mas uz dost na nich.....


Takto vznikají v CZ ta skvělá auta. Jestli to máš v plánu prodat, tak na to ser a neinvestuj do oprav.... Krom toho, že chudák kdo to koupí, tak by se měl člověk zamyslet na tím že auto je stroj a potřebuje údržbu. Stejně jako jiné stroje. Tím, že ojebu servis a pak se ho pokusím dobře zbavit, tak si zadělávám na problém. Takhle se to člověk naučí a pak ty principy aplikuje na jiné případy v životě, nejen na auta. Stále všichni nadávají na to, jake jsou v CZ auta mr-d-ky a všichni to dělají neustále dál.

Mám zkušenosti se servisováním mnoha aut a můžu říct, že kdybych takto uvažoval tak bych prodělal boty a musel bych se stydět sám před sebou. Stud nechám každému k zamyšlení, ale vezmu to jinak. Měl jsem auto které mělo nalítáno cca 250tis km. Všichni vyplesklý že to vůbec přežilo, protože to přece není možný, ano byli to velcí znalci aut, tak z hospody a z vyprávění. Plánoval jsem že auto prodám kolem 280tis km, tak nějak to vycházelo časově s nájezdem. Udělal jsem EGR, vstřiky ven (CR) a přeměřit, část repase, udělalo se rovnou vysokotlaké čerpadlo nafty, čistění snímače tlaku a nová váha vzduchu. Nic nebylo úplně špatné, ale odchylky byly. Pár věci mi nevyšlo, nové auto které jsem měl tímto nahradil vypláchla záplava a staré mi zůstalo ještě dalších 200tis km. Vše jsem měl udělané a měl jsem klid. I kdybych to auto v 280tis km prodal, tak mi udělalo tolik práce že ten servis si naprosto zasloužilo. Musel bych si nasrat na ruce kdybych to vše nechal jak je, trochu jej naleštil a vychválil, rychle prodal.

Tady někdo řeší 3000Kč. Auto=stroj a ten vykonává práci. Nutno počítat náklady v km a náklady v čase. Třeba náklady roční a k tomu náklady na 1 km. Kolik km bylo s tímto autem najeto s tímto majitelem ? Je skutečně nutné uvažovat tak, abych to ošulil a ušetřil tři litry ? Rizika jsou vysoká. Vstřik dodělá, zničí píst, nebo DPF a kat, vše zasere sazema.

Po pár špatných zkušenostech, ať moji vinou nebo špatným doporučením autoservisu vím, že šetřit je dobře, ale pouze na správných místech.

Lidi, nejebte ty auta, podívejte se jak potom vypadají :)
Tomino550
Registrovaný
Příspěvky: 118
Registrován: stř 11.11.2015 01:00

#28 Příspěvek od Tomino550 »

Tak to netrvalo dlouho a opet se nekdo ulovil......presne takovou reakci jsem cekal.....nezklamal jsi chlape.......takove reakce jsou pouze na CZ diskuzich.....treba na SK by byla daleko jina.....jo jo cesi......

Hele ty rozumbrado:
1) hned se necerti a hned vsechny nehazej do jednoho pytle, jsi z toho jenak moc vycukanej...
2) nejdrive jsi poradne precti cele vlakno....ten dotycny kolega se tam x-krat ptal na to same ptal se x-krat co s tim ma delat a evidentne hledal reseni (a nevede jake) co s tim a jaky postup ma zvolit A ani jednou nenapsal jak jsi auto chce dlouho nechat.....coz je u tak zasadnich oprav, promin, ale dost dulezite.......

a jak sam pak jsi muzes precist tak evidentne zvolil tu nejmene financne narocnou opravu....."jen"1 a 6 vstriku......tak aby to auto splnovalo to co ma.......a on s tim mohl v pohode jezdit......a podle tebe uz teda podvadi a radi se do seznamu "vychytralku".....hele .......nesud ostatni podle sebe.........

a logicky kdo by kupoval ropaka co ma pres 300k a nezkontroloval jsi vstriky tak bud mu je to uplne jedno a nebo ho to proste nezajima a je smirenej s tim ze nejaka investice to bude stat.......a muzu rict ze by ani nikoho ve snu nenapadlo ze nekdo bude prodavat auto s novyma vstrikama, ktere stoji nekolik desitek procent z ceny auta.......trochu logiky a selskeho rozumu do toho......

.......a to ze jsem polozil na stul otazku at se na to podiva s uhlu pohledu budoucna a jak dlouho jsi auto necha tak promin......., ale to neni podvod to neni vycuranost (at pisu slusne) ale je to ciste pragmaticky pohled a ne kazdy ma plat poslance a zije u maminky.......

nikdo tady nesvaruje 3 auta dohromady, nestaci kilomentry, necpe ruzne chemicke stracky do automatu a nebo chladicu tak aby to vydrzelo 3k a pak to kleklo atd......

ja mam treba ted auto co jsem jsi dovezl z Danska (E61 550) , ktere jsem hledal skoro 3 roky a ted jsem do neho za pul roku nacpal nasledujici:
- prekopani elektriky 5-te dvere
- faceliftova svetla, predek-zadek
- navigace CIC
- kompletni pretesneni motoru (motor netekl ale byly vadne jen gufera ventilu) + vodni pumpu (i kdyz byla v poradku) + nove termostaty + nove lamdy
- LPG
- a to nemluvil o provoznich vecech a naplnich ktere jsem take kompletne vymenil, oleje, filtry, kotouce atd.....

ani nebudu psat co jsem uz za toho pulroku do auta nacpal. A nacpal protoze chci, protoze planuji jsi jej nechal minimlane 5 let a chci jsi jej uzivat a vyuzit plny potencial.......treba u toho motoru stacilo s vrchu vymenit gufera a bylo by to..........ne ja jsi nechal pretesnit vcely motor at mam jistoru a klid na to dobu co jej budu pouzivat atd........takhle se k tomu stavim od zacatku. Po pravde Ti reknu ze kdyzbych vedel ze to auto chci do roku prodat tak pretesnim jen ty gufera a kdyz se me kupujici zepta co kdy bylo delano tak mu to popravde reknu protoze jsi vse eviduji atd......ale abych pretesnil cely motor a pak auto za rok prodal (protoze chtel a ne ze musel) tak to promin........takovy blazen tady na celem foru neni nikdo.........teda krome M-karu (ale to je jina sorta aut...to je jiny level....)

a to je to same i s tema vstrikama....

myslim, ze tady na tomto webu jsou lide co maji auta radi a ze to hlavne neberou jako spotrebak ale realita a hlavne to co jsi muzes v zivote dovolit tak je bohuzel nekdy vzdalena od tvych snu, predstav a prani........
Tomino550
Registrovaný
Příspěvky: 118
Registrován: stř 11.11.2015 01:00

#29 Příspěvek od Tomino550 »

neda me to a jeste Ti popisu realitu co jsem zazil u Snejka......prijel tam zakaznik s autem co kdyz prijizdelo tak jsem uplne ziral......nalestene jak kulky, vsude same "M" znaky v zadu 4 laufy, na svetlech ty "slavne"krouzky.....vevnitr vylestele tak ze jsem se bal to auto oterit.......podsvicene specialne budiky atd.....

ALE
- "trochu"mu to kourilo
- "trochu"se stracela voda
- " trochu" s motoru tekl olej
- "nektere"led na tech o-krouzkach nesvitili...
.....a to je jen hlavni vycet toho hlavniho (teda z meho pohledu)

a neustale se dohadoval se Snejkem jak to öpravit aby ho to co nejmene stalo......i pres to ze to auto jsi chce nechat.....

verim tomu ze kdyby to jeho a to moje auto (po tech vsech opravach a udrzbe) ted stalo nekde k bazaru a nebo to tady dal na web tak to jeho bude x-krat rychleji prodane a draz nez to moje.....

proste kazdy ma jinak dane priority co od auta ocekava........ 8)
madmarty
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: stř 03.12.2014 01:00

#30 Příspěvek od madmarty »

Tomio, píšeš to docela hezky, ale hned na začátku jsi to podělal tím, že CZ takové a makové, ale SK by bylo jiné, tam by se to nestalo. Naopak. V SK jsou o něco větší chudáci jak v CZ, (proto všeci lezů sem a nelezu všeci z CZ do SK ? :) Nic proti bratrům jinak nemám...

Je hezké co jsi zde vypsal, ale to na co jsem reagoval znělo naprosto jinak. Pokud někdo nemá na servis BMW, měl by jezdit tím na čeho servis má. Je zbytečný omílat jak všichni mají BMW rádi. Nemám na servis Ferari, nejezdím Ferari, nemám na servis Porsche, nemám Porsche. Zbytečný abych tady mlel cokoliv, prostě na to nemám. Pokud mám problém s tím, že BMW má často 6 vstřiků v ceně desítek procent vozu, tak proč si jej pořizuju ? Servis, údržba, to prostě lidem moc neříká. Koupit auto za pár šušní a hlavně na tom nic nedělat....jak je pocit že se to rozpadne tak to prodat.


Neber si to osobně, ale to co jsi vypsal je normální a běžný servis, no snad krom těch světel. Tím z toho děláš jen rádoby mladší než to je. Pokud by zde každý měl vypisovat servis jaký na autě dělal, no jen u mě by asi nikoho nebavilo to tady číst. Tak jako si pořídím psa, který musí žrát každý den, tak je to s autem. Jsou plemena psů nenáročná a jsou plemena psů náročná, s tím přeci počítám už při pořízení a necpu každému na potkání kolik jsem do toho psa investoval, neboť to je přece samozřejmost. Holt někde jsou psi hladový a zanedbaný a někde jsou spokojený s dorbou péčí.

p.s. až nebudu mít na BMW, pustím jej a pořídím to na co mám. Až mi jednou řekne Jan Tleskač co on na to, tak to budu vědět :)
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#31 Příspěvek od zzeli »

Nikdo neni tak dokonalej a uvedomelej, aby si hodil "latku" presne na uroven, na kterou ma. Vzdycky beres to lepsi za cenu nejakeho rizika a nejde jen o auta. A pak se holt stava, ze musis premyslet, jak svoje penize rozdelit, abys nejak vysel, a snazis se usetrit a utratit jen za to, co je opravdu nutne. Kazdy ma tu hranici jinde a neudelas s tim nic. Musis pocitat, ze nekdo je vetsi a nekdo zase mensi poctivec. Jestli mas svoje auto v tak perfektnim poradku a mas z toho dobry pocit, tak fajn. Akorat, ze kdyz takovy auto budes prodavat, tak ten stav nikdo neoceni, vetsina lidi pujde do levnejsiho a osizenejsiho auta, ale to nebude na prvni pohled videt. Nechci nabadat, ze mit auto v richtiku je hovadina, to samozrejme neni, ale tvoje peclivost se Ti nikdy nevrati. Na ceskym trhu to plati dvojnasob, porad to mame v sobe, ze koukame hlavne na cenu. Je s tim pak potreba pocitat. A kdyz se Ti to nelibi, tak nekupuj na ceskym trhu a nebo kupuj novoty. Je to jen o tom, na co mas penize :)
madmarty
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: stř 03.12.2014 01:00

#32 Příspěvek od madmarty »

zzeli píše:Nikdo neni tak dokonalej a uvedomelej, aby si hodil "latku" presne na uroven, na kterou ma. Vzdycky beres to lepsi za cenu nejakeho rizika a nejde jen o auta. A pak se holt stava, ze musis premyslet, jak svoje penize rozdelit, abys nejak vysel, a snazis se usetrit a utratit jen za to, co je opravdu nutne. Kazdy ma tu hranici jinde a neudelas s tim nic. Musis pocitat, ze nekdo je vetsi a nekdo zase mensi poctivec. Jestli mas svoje auto v tak perfektnim poradku a mas z toho dobry pocit, tak fajn. Akorat, ze kdyz takovy auto budes prodavat, tak ten stav nikdo neoceni, vetsina lidi pujde do levnejsiho a osizenejsiho auta, ale to nebude na prvni pohled videt. Nechci nabadat, ze mit auto v richtiku je hovadina, to samozrejme neni, ale tvoje peclivost se Ti nikdy nevrati. Na ceskym trhu to plati dvojnasob, porad to mame v sobe, ze koukame hlavne na cenu. Je s tim pak potreba pocitat. A kdyz se Ti to nelibi, tak nekupuj na ceskym trhu a nebo kupuj novoty. Je to jen o tom, na co mas penize :)


Díky za rozumný názor i rozumnou reakci.

Na některé věci odpovím. Vím, že mé auto nikdo moc neocení. Nejvíc si jej ocením sám. Jsme malá země a jsme zvyklý že jezdíme max pár desítek km. Ale dlouhodobě jezdím i dálky, dovolené, pracovně atd. Třeba 1000 km a to samé zpět. Jakékoliv ušetření na technické stavu auta se mi může sakra prodražit. Např. zadřená napínací kladka a tím roztrhaný řemen vnějších rozvodů. Kdybych to nechal udělat u nás, tak cca 3tis Kč i s prací, v zahraničí to padlo a ty samé díly (druhovýroba) a práce 14tis Kč. Mé bývalé auto (břichoplaz), rozděluju interně na velká a břichoplazy, mělo 450.000 km na tacho a nikde nevěřili jak je možné že je v takovém stavu ? Že vypadá na 1/4... Mělo za sebou několik malých autonehod, parkoviště, couvající ženské atd. Už jsem zde o něm něco psal. Nešlo o to aby mi to někdo ocenil, ale abych se necítil jako kokot že jezdím v nespolehlivém autě a pořád se klientům omlouval že nemohu přijet. Nechalo mě jenom jednou když upadal řemenice, kterou jsem v servise zaplatil ale nedali jí tam :( Koupil jsem si jej zánovní po řediteli dovozce značky, stálo víc než bylo obvyklé ale takovou výbavu neviděli v žádném autorizovaném servisu kam jsem jezdil. Bud bych tenkrát koupil naprosto ořezanou Oktávku, nebo to co jsem měl. Větší kufr, lepší motor, maximální výbava o které se ještě dlouho potom škůdkám ani nesnilo. Koupit si BMW, tak možná nejvíc ořezanou 3er s nejslabším motorem a neměl bych na servis. Radši jsem vzal levnější značku, levnější model s nejlepší motorizací a nejvyšší výbavou. Mnoho lidí se posmívalo čím jezdím, ale sami neměli na servis svých škůdek a upadávali jim kusy auta za jízdy :)

S jiným autem, to je hooodně moc dlouho, to ještě D1 byla sjízdná :) Jsem jel docela rychle, krásné počasí a sucho, najednou pomyslná čára a za ní chcanec jako kráva, nejen že jsem neviděl než jsem zapnul stěrače, ale na gumách vzorek který byl ještě povolen, cca 2mm. Myslel jsem, že to je moje poslední chvilka. Nic se mi nestalo, tak dlouho jsem nikde smykem nejel..., pak mi došlo že auto za x peněz klidně rozmlátím jen proto že šetřím z peněz dojížděním pneumatik. Takže jak jsou pod 4mm jdou pryč. U zimních 6mm a jdou pryč. Známej říkal, jak jsem blbej, že on ani dokonce nepřezouvá, jezdí universální....taky říkal jaká jsem ovce a podlehl jsem lobby, že universální jsou na vše, jak nás výrobci obírají... a jednou mi říká že nemůže přijet, že má auto nasrač-ku... náledí a zatáčku vzal rovně čelně strom, a to jel jen 60kmh. Ušetřil... auto šlo do šrotu.

Nejde o to mít auto TOP stav, ale TOP funkčnost, děláme to pro sebe.

Někdo nemá takové story rád a prudí :) Nechť je nečte a nemusí prudit. Já jsem si poslechl různé story různých lidí, často velmi zkušených lidí kterým se povedlo v životě něco dokázat. Díky tomu jsem se sám mohl vyhnout zbytečným chybám, ale ne vždy jsem se jejich zkušenostmi nebo radami řídil. A ne vždy jsem se všem špatnému vyhnul :) Sice se dostáváme za hranice "vstřiků", ale když jsme v tom, třeba to někomu ušetří zlatku za rozmlácený čumák své plecháčka.

Držím palce všem rozumným jako jsi ty a ještě víc těm nerozumným, protože ty to štěstí potřebují o to víc :)
Tomino550
Registrovaný
Příspěvky: 118
Registrován: stř 11.11.2015 01:00

Re: E61 vstriky

#33 Příspěvek od Tomino550 »

madmarty: dik za Tvuj nazor je zajimavej a plne odpovida tomu co pisu o situaci u nekterych clenu na ceskem foru.....
ps: proc se casto se pise/odpovida nekomu ze neco blbe napsal a ze jeho nazor je blbej a radeji jsi neuzivat ty nase nabliskane plechace a nepomahat jsi kdyz ma nekdo nejaky problem??
Odpovědět