vita11: Ano osobni zkusenost je osobni zkusenost, ale pokud soudis podle jedny zkusenosti, tak je to spatne.
Dlouholety kamarad ma servis na koncern, jsem u nej ob den na kafe, takze vim, kolikrat resili u 16V hlavu, siemens vstriky, u Passatu a Superbu vyvyzovaci hridele a zadrene motory atd. Problem je hlavne 2.0 16V PD, CR uz jsou celkem fajn. I ty 2.0 8V PD jsou celkem ok.
Ja mel BKD v A3 a hlava me potkala a bylo nas tenkrat na audiklubu mnoho. A auto jsem mel po prvni majitelce, koupeno v CZ s historii v autorizaku - takze zadnou odlitlou mrchu. Prasklou palici jsem vyresil jinym motorem z roku 2008 s minimalnim najezdem (bylo mi take receno, ze uz jsou bezproblemove), najel cca 30 tis. a prodal znamemu. Ten najel dalsich 40tis a hle, ztracela se voda

tech co psali, ze zalezi jak se k autu chovas bylo na audiklubu taky plno, nez je to potkalo. Konstrukcni vada je konstrukcni vada. Tykalo se to hlavne 03-06, pak uz to tolik nehrozilo, ale stejne se to delo - viz muj pripad. A ja auto v zadnem pripade za studena nehonim a za tepla dochlazuju.
Pokud mas 96kW PD tak to se potom omlouvam, to je hned po 1.9 81kw nesmrtelnej motor.
A dost o koncernu
Jdi do BMW, mel jsem taky trochu obavy, ale nakonec jsem zjistil, ze BMW ma koule, AUDI je super, ale bezpohlavni, bez emoci. BMW bych zradil uz jen kvuli Porsche
