Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vysoká spotřeba Oleje e90 325i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Zemi
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: stř 06.06.2007 00:00

#41 Příspěvek od Zemi »

1l/500km... Takze to motor udajne nespaloval kdyz nehulil, ale musel to tedy tlacit do vody coz taky nebylo videt. Zajimavej pocin...

Hlava by se mela nechat rovnat vzdy... Strizlive bych to videl na cca 8-10tis. vc. materialu a prace mechanika...
Malwin
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: úte 27.11.2012 01:00
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od Malwin »

Otázkou je zda bylo třeba rovnat hlavu??....pokud měnil jen gufera tak vyměnil těsnění pod hlavou preventivně....protože hlava šla kvuli vymene gufer dolu.... Taky by mě zajímalo zda měnil i těsnění víka ventilů???
Mám totiž stejnej motor stejnej nájezd a stejnej problém.....auto nehulí, jede jak má tlaky jsou jak měl on, separator vyměněnej voda se neztrácí a ani není olej ve vodě......chlastá to stejný množství oleje.....přijde mi že to netěsní čímž to tlakuje do vany a z tý to pak tlací olej hadicí přez separátor do sání.....
Zajímá mě zda v tý rozborce a výměně těsnění není nějaká komplikace a dá se to udělat v klidu v garáži....
Odpovědět