Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E91 318d- chyba v DDE

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
mawis
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: pon 07.05.2012 00:00
Bydliště: Brno

#1 Příspěvek od mawis »

Chtěl bych se zeptat, co znamená chyba 452A DDE:Info - particulate filter system.
Našel jsem, že je to snad informativní hlášení, že se blíží konec životnosti PDF. Je to jediná chyba v DDE a zbývající odhad životnosti dle diagnostiky je cca 60 000km. Aktuálně mám najeto 169 000km. Chybu lze smazat, ale při další diagnostice se zase objeví. Nemáte s tím někdo zkušenosti?
Miguel
Registrovaný
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování

#2 Příspěvek od Miguel »

Načti si to pořádnou diagnostikou a zjistíš přesně co to je. Stejně tak se podívej na tlak ve výfukovém potrubí a uvidíš jak je na tom filtr.
Jestli auto jezdilo město tak už může být po filtru :wink:
mawis
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: pon 07.05.2012 00:00
Bydliště: Brno

#3 Příspěvek od mawis »

Vyčteno z ISTY/D. Jinak filtr je zanesenej a vyžaduje regeneraci. Ty tlaky jsou 15-20mbar na volnoběh a 80mbaru při 2000ot. Pojedu to asi pořádně projet na dálnici. Mám to nechat samo regenerovat na dálnici nebo ji vyntit?
lulu991
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: čtv 22.11.2012 01:00

#4 Příspěvek od lulu991 »

pri 2000rpm je ak sa nemylim maximalny povoleny tlak 150mbar a pri idle 65mbar, takze hranicne hodnoty podla toho nedosahujes
mawis
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: pon 07.05.2012 00:00
Bydliště: Brno

#5 Příspěvek od mawis »

Asi to není až tak chyba jako informace o blížícím se konci životnosti:
Přílohy
20140305_165710a.jpg
20140305_165710a.jpg (195.96 KiB) Zobrazeno 2042 x
Miguel
Registrovaný
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování

#6 Příspěvek od Miguel »

Ano max na idle je 65mbar, ale pokud je filtr opravdu good tak naměřím hodnoty okolo 6mbar. Klidně jí vynuť a projeť to ve zvýšených otáčkách po dálnici.
mawis
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: pon 07.05.2012 00:00
Bydliště: Brno

#7 Příspěvek od mawis »

Ještě k tomu měření tlaku. Na volnoběh mám 20mbaru. Po vypnutí motoru má být hodnota 0 nebo ne? Ukazuje mi to po vypnutí 10 mbaru.
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od FiliposII »

Jen pro porovnání u svého auta (325D) mám na volnoběh 5.9mbar a při cca 2000ot/min 25.9mbar, při 4000ot/min cca 101.9mbar. Auto má najeto cca 140tkm.
mawis
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: pon 07.05.2012 00:00
Bydliště: Brno

#9 Příspěvek od mawis »

To jsou hodnoty na nasrání.
Ale řeším, jestli to čidlo není nějaký špatný. Na volnoběh a i po vypnutí to kolísá tak o cca 5mbaru. Po vypnutí to kolísá 5-10-5-10 atd. Co to dělá vám? Co to ukazuje po vypnutí motoru?
Odpovědět