Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
ET 20 u BMW E90 ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte 31.07.2007 00:00
- Bydliště: Slovácko
- Kontaktovat uživatele:
Dle zákona můžeš mít na autě jen to co je v technickém průzkazu. Nicméně spousta lidí to porušuje. Ale na STK bych s E90 a disky s ET20 nejezdil. Ale policie to zřejmě ani nepozná, při běžné prohlídce. Vzadu budou kola s ET20 OK a menší ET nebude ani nějak poznat, ale ve předu už budou trochu kola vylézat, ale nic extrémního - spousta lidí tohoto efektu chce docílit.
Záleží jen na tobě, zda budeš jezdit s autem s vědomím, že při nehodě může být kráceno pojistné plnění a můžeš tak hodně doplácet a že je auto s takovými koly technicky nezpůsobilé pro provoz na pozemních komunikacích...
Záleží jen na tobě, zda budeš jezdit s autem s vědomím, že při nehodě může být kráceno pojistné plnění a můžeš tak hodně doplácet a že je auto s takovými koly technicky nezpůsobilé pro provoz na pozemních komunikacích...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 361
- Registrován: pon 21.07.2003 00:00
- Bydliště: BMW diagnostika Pardubice, modely E a F od 1988-2015 výpis chyb,živá data,kódování atd. tel722923332
IS = ETstevelr píše:Díky, no tak jsem nakonec vzal kola 7Jx17, takový paprskovitý, moc pěně vypadají a ET tam ani přímo vyražené nebylo. Pouze IS 47, tak nevím jestli se jedná o to stejné :/ nicméne jsou zalezlé a vypadají, že jsou naprosto na stejném místě, jako ty předchozí.
Takže na e90 dost zapadlá kola, ET 47 je spíše na E46. Takže problém s technickou, s pojistním plněním zůstává a navíc to nebude vypadat moc dobře, když už originály et 34 jsou vzadu dost zapadlé.
17 kola s ET 20 jsou na e90 v pohodě. V předu akorát a vzadu na muj vkus ještě tak truchu zapadlejší, ale lepší než origo

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte 01.04.2014 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte 01.04.2014 00:00
Do TP sa dajú zapísať aj ET 20 tak pri technickej, alebo nehode nemôže byť problém. Čo je v TP to je "sväté".FiliposII píše:Dle zákona můžeš mít na autě jen to co je v technickém průzkazu. Nicméně spousta lidí to porušuje. Ale na STK bych s E90 a disky s ET20 nejezdil. Ale policie to zřejmě ani nepozná, při běžné prohlídce. Vzadu budou kola s ET20 OK a menší ET nebude ani nějak poznat, ale ve předu už budou trochu kola vylézat, ale nic extrémního - spousta lidí tohoto efektu chce docílit.
Záleží jen na tobě, zda budeš jezdit s autem s vědomím, že při nehodě může být kráceno pojistné plnění a můžeš tak hodně doplácet a že je auto s takovými koly technicky nezpůsobilé pro provoz na pozemních komunikacích...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
Cca 245, možná některé gumy by šly i 235, ale to se do A stavět může. Podle gumy no.... Proto Bmw montuje dopředu 8J a dozadu 8.5J aby na kole ty gumy nevypadaly jinak, protože když dáš 235 a 265 dozadu třeba tak prostě bude vypadat guma na každém kole jinak, takže já bych volil raději stejný rozměr, což se vyplatí hned 2x. Jednak design bude sjednocený a jednak ti gumy vydrží déle(pokud nemáš xdrive) protože se daj přehodit předek/zadek. Mně vychází na jednu přední sadu 2 zadní sady...bramborak330i píše:a co nejlepe by se na to dalo dat za gumy aby to nedelalo acko? urcite bych chtel ale dopredu uzsi pneu a dozadu sirsi.
Mám vzadu ET35 R18 s 255 pneu a protože je to na můj vkus hodně utopený, dal jsem tam 20mm podložky. Udělal jsem z toho teda ET15 a je to naprosto přesněstevelr píše:Zdravím klubácí,
mám jen rychlý dotaz a pak klidně smáznout téma. Můžu mít pěkné kola z Ostravy na BMW E90, nicméně mají ET 20, je to hodně problém, když budou více vystrčené? V techničáku se píše ET 34, že by mělo být.
Díky.
