Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě BMW e92 rady

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Bravo
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: úte 31.07.2012 00:00

#1 Příspěvek od Bravo »

Zdravím, planuji koupi nějaké 3 coupe (e92), máte nějaké rady po čem se poohlížet a co rozhodně nebrat? Které motory jaké ročníky atd?

Díky za každou radu
andree182
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: ned 11.08.2013 00:00

#2 Příspěvek od andree182 »

xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od xyron »

Jaký plánuješ mít roční nájezd ? Co od auta požaduješ ? Kolik do toho chceš maximálně investovat (nákup) ?

od toho se bude vše odvíjet... možnosti jsou dost obsahle, co se tyče motorů a výbavy...
Rades_1
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: úte 09.06.2009 00:00
Bydliště: Příbram

#4 Příspěvek od Rades_1 »

Já bych sháněl 335i/335d a podle stavu a výbavy bych postupně snižoval nároky k 330i/330d... slabší motorizace v tom autě nemají moc smysl, sice je hezký jezdit za 5 litrů, ale to auto si s dvoulitrem neužiješ (vlastní zkušenost). Za mě minimálně šestiválec, ideálně s biturbem , idrive, kožený sportovní vyhřívaný sedačky, hifi a natáčecí bixenony...
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od matiz »

Kdyz idrive tak cic, rozhodne i s telefonem, combox potesi.

Co se tyce motoru, tak si nejsem jisty ze nejvykonnejsi motorizace kazdy vyuzije. Kazdopadne to je silne lakadlo a vyzaduje velkou sebekazem jinak bodiky pujdou pa-pa...

Je to vsecko silne individualni, nekdo potrebuje kobyly a nic jineho, jiny zase hracicky v aute a motor prumerny...
Bravo
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: úte 31.07.2012 00:00

#6 Příspěvek od Bravo »

Sháním něco kolem 400K, takže žádnou extra výbavu ani žihadlo se kterým ukážu zadek rádoby závoďákům nehledám. Klidně se spokojím se čtyřválcem, protože pochybuju že za tuto cenu seženu šestiválec. Roční nájezd bude max. 20K km.

Slyšel jsem něco o tom, že BMW má problémy s naftovýma dvoulitrama kolem roku 2008, tak nevím co je na tom pravdy. Co jsem projížděl net, tak v této cenové kategorii jsou 320d a 320i, máte s těmito motory zkušenosti?
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#7 Příspěvek od IlikeU »

Bravo
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: úte 31.07.2012 00:00

#8 Příspěvek od Bravo »

Hezký auto, ale živit ho bych teda nechtěl. Pokud šestiválec tak jedině v naftě. Ideálně bych hledal 320i nebo 330d pokud jsou tyto motory spolehlivý...aby mě to auto vydrželo alespoň 4-5 let. Spotřebu bych rád do 10 litrů.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#9 Příspěvek od Filozof »

když už naftu tak jedině 330d. Jede to krásně a spotřeba je taky pěkná.
Jde krásně za plynem a ten výkon poskytuje i to že není třeba šlapat a dálky se dají v pohodě za moc pěknou spotřebu....jako má koncern.
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#10 Příspěvek od vita11 Moderátor »

Bravo píše:Spotřebu bych rád do 10 litrů.
Mám 325i a dlouhodobě jezdím za 8,5l, ještě jsem snad neměl nádrž přes 9l. Dálky kolem 7l a rekord jsem měl 6,6l. 335i prý umí jet podobně, s tím že když se tomu šlape a roztočí se trochu turba, tak to si něco vezme ... od toho tam ty turba jsou.

Takže pokud se chceš vejít do 10l, tak se toho benzinového šestihrku vůbec neboj. Stojí to za to! A i s tím biturbem se do toho vejdeš, když budeš jezdit rozumně.
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od xyron »

335i 10,3 litru/100km pri ujeti 6000km .. vic jsem zatim nenajel. Vše N95 ... viz odkaz v mém podpisu
Rades_1
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: úte 09.06.2009 00:00
Bydliště: Příbram

#12 Příspěvek od Rades_1 »

Já jezdím něco přes 9 litrů s 330i 200kw, pokud jezdím čistě město, tak 10-10,5l :) Dovolenou v Itálii auto zvládlo pro zajímavost za 7.3 tam a zpátky. Rozhodně toho nelituju, že jsem si vybral benzínový motor, po dvou autech v naftě (530d a 320d) bych se k naftě vracel jen velmi nerad. Projev benzínového šestiválce mi jde k BMW daleko víc a je to s ním úplně jiné auto.
Na zvuk dieselu jsem si doteď nezvyknul :/
andree182
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: ned 11.08.2013 00:00

#13 Příspěvek od andree182 »

z toho co som si kedysi robil prieskum prave 335i nie je prave etalon spolahlivosti a nizkych nakladov na udrzbu. 320i je trochu spolahlivejsi, ale tusim ze tiez nic extra, a hlavne ten vykon... 320d je otazny - problemov je s nim na internete dost, ale je pravda ze to je najbeznejsi a najazdi sa na nom tiez viac...

ak si nahodou nepouzil "hledat", dovolim si odkazat na podobne vlakno, nech tu nespamujem... http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#14 Příspěvek od Tom_120i »

Já bych bral jedině 330i.

Naftu do BMW odsuzuju, 320i se mi zdá pro kupátko nedůstojné a 335i bych se vyhnul z důvodů ne vždy příliš dobrých komentářů ve fórech.

S tvým rozpočtem to ale vidím na 320i v základu... doporučuji navýšit na cca 20tis euro.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#15 Příspěvek od Filozof »

Ještě levnější volba je 325i pár upravama se dostaneš na výkon 330i je tam továrně jen pár uprav. Řešil tady už jeden člen bmwklubu.
Taky jsem pro benzín všemi směry.

no a pokud někdo musí nutně naftu tak to je ta varianta 330d.
Ale benzín je prostě mnohem lepší ve více směrech a je to prostě správný sportovní nástroj.

Všichni si kupujeme BMW pro ty vlastnosti co tyto auta nabízí. Jinak bychom jezdili v jiných autech. A spojení Benzín a BMW je to nejlepší. Ještě 6ti válec alespon 200koní a stojí to za to...
filovo
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: ned 09.03.2014 01:00

#16 Příspěvek od filovo »

za e 91 se da klidne 330xd za 7,6l :)
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#17 Příspěvek od vita11 Moderátor »

Filozof píše:Ještě levnější volba je 325i pár upravama se dostaneš na výkon 330i je tam továrně jen pár uprav. Řešil tady už jeden člen bmwklubu
Záleží jak která 325i. První byla opravdu 2,5L, tak jak název napovídá (to bylo u N52) a potom byl jen v podstatě softwarově přiškrcený třílitr (N53 - můj případ). A uplně prdel předělat tu N53 na 330i taky není ... málo kdo to umí (u nás v podstatě nikdo, v Německu pár firem a nechají si to zaplatit) Nicméně i 325i jede pěkně :)

filovo píše:za e 91 se da klidne 330xd za 7,6l :)
a votom to je ... vzhledem k tomu, že jezdím za cca 1 litr víc, než bych jezdil s naftou, tak bych nafťáka nachtěl. A už vůbec ne do kupé, které chce Bravo
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
cLix
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: stř 08.08.2012 00:00
Bydliště: Nový Bydžov

#18 Příspěvek od cLix »

A co toto ? http://www.davoplus.cz/autobazar/bmw-rada-3-510.html
Dneska jsem na něj koukal, vypadá pěkně :)
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od matiz »

Filozof muzes mi tech par uprav vypsat ?? Rad bych se poucil 8)

Zapominate milanci na jeden fakt, ze ty chrochtaky maji jine servisni naklady jako turbo, dpf, sem tam novy motor kdyz prasknou rozvody, sem tam novy motor kdyz si cucne olej do sani, je s nema hooodne legrace. Neni to jen jezdit za 7,6... Benziny jezdi, sice od pumpy k pumpe, ale jezdi. A kupovat benzinovou bramboru a jezdit s ni za 8l ? Po vcerejsim kochani mi tam sviti 12.

Chrochtave kupe ??? Kam ten svet speje ?
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#20 Příspěvek od Atila »

IlikeU píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/34480076/BMW-E92-335i-380hp-f1.php

Auto jsem osobne videl
Jenze to je americka verze, takze proto je o neco levnejsi. Nevim jak je to u BMW s radiem a taky muzou byt legalni problemy kolem dovozu.
matiz píše:Zapominate milanci na jeden fakt, ze ty chrochtaky maji jine servisni naklady jako turbo, dpf, sem tam novy motor kdyz prasknou rozvody, sem tam novy motor kdyz si cucne olej do sani, je s nema hooodne legrace. Neni to jen jezdit za 7,6... Benziny jezdi, sice od pumpy k pumpe, ale jezdi. A kupovat benzinovou bramboru a jezdit s ni za 8l ? Po vcerejsim kochani mi tam sviti 12.

Chrochtave kupe ??? Kam ten svet speje ?
Bejvavalo. Dneska je to vicemene nastejno, treba u BMW jsou spolehlive diesely i nespolehlive benziny, samozrejme i naopak, je to o konkretni motoraci. Ta 335 je dvakrat foukany primovstrik, to bych radeji servisoval normalni trilitrovy diesel, ktery je osvedceny a celkem bezproblemovy.
Odpovědět