Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě BMW e92 rady
Já bych sháněl 335i/335d a podle stavu a výbavy bych postupně snižoval nároky k 330i/330d... slabší motorizace v tom autě nemají moc smysl, sice je hezký jezdit za 5 litrů, ale to auto si s dvoulitrem neužiješ (vlastní zkušenost). Za mě minimálně šestiválec, ideálně s biturbem , idrive, kožený sportovní vyhřívaný sedačky, hifi a natáčecí bixenony...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz idrive tak cic, rozhodne i s telefonem, combox potesi.
Co se tyce motoru, tak si nejsem jisty ze nejvykonnejsi motorizace kazdy vyuzije. Kazdopadne to je silne lakadlo a vyzaduje velkou sebekazem jinak bodiky pujdou pa-pa...
Je to vsecko silne individualni, nekdo potrebuje kobyly a nic jineho, jiny zase hracicky v aute a motor prumerny...
Co se tyce motoru, tak si nejsem jisty ze nejvykonnejsi motorizace kazdy vyuzije. Kazdopadne to je silne lakadlo a vyzaduje velkou sebekazem jinak bodiky pujdou pa-pa...
Je to vsecko silne individualni, nekdo potrebuje kobyly a nic jineho, jiny zase hracicky v aute a motor prumerny...
Sháním něco kolem 400K, takže žádnou extra výbavu ani žihadlo se kterým ukážu zadek rádoby závoďákům nehledám. Klidně se spokojím se čtyřválcem, protože pochybuju že za tuto cenu seženu šestiválec. Roční nájezd bude max. 20K km.
Slyšel jsem něco o tom, že BMW má problémy s naftovýma dvoulitrama kolem roku 2008, tak nevím co je na tom pravdy. Co jsem projížděl net, tak v této cenové kategorii jsou 320d a 320i, máte s těmito motory zkušenosti?
Slyšel jsem něco o tom, že BMW má problémy s naftovýma dvoulitrama kolem roku 2008, tak nevím co je na tom pravdy. Co jsem projížděl net, tak v této cenové kategorii jsou 320d a 320i, máte s těmito motory zkušenosti?
Mám 325i a dlouhodobě jezdím za 8,5l, ještě jsem snad neměl nádrž přes 9l. Dálky kolem 7l a rekord jsem měl 6,6l. 335i prý umí jet podobně, s tím že když se tomu šlape a roztočí se trochu turba, tak to si něco vezme ... od toho tam ty turba jsou.Bravo píše:Spotřebu bych rád do 10 litrů.
Takže pokud se chceš vejít do 10l, tak se toho benzinového šestihrku vůbec neboj. Stojí to za to! A i s tím biturbem se do toho vejdeš, když budeš jezdit rozumně.
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Já jezdím něco přes 9 litrů s 330i 200kw, pokud jezdím čistě město, tak 10-10,5l
Dovolenou v Itálii auto zvládlo pro zajímavost za 7.3 tam a zpátky. Rozhodně toho nelituju, že jsem si vybral benzínový motor, po dvou autech v naftě (530d a 320d) bych se k naftě vracel jen velmi nerad. Projev benzínového šestiválce mi jde k BMW daleko víc a je to s ním úplně jiné auto.
Na zvuk dieselu jsem si doteď nezvyknul :/

Na zvuk dieselu jsem si doteď nezvyknul :/
z toho co som si kedysi robil prieskum prave 335i nie je prave etalon spolahlivosti a nizkych nakladov na udrzbu. 320i je trochu spolahlivejsi, ale tusim ze tiez nic extra, a hlavne ten vykon... 320d je otazny - problemov je s nim na internete dost, ale je pravda ze to je najbeznejsi a najazdi sa na nom tiez viac...
ak si nahodou nepouzil "hledat", dovolim si odkazat na podobne vlakno, nech tu nespamujem... http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
ak si nahodou nepouzil "hledat", dovolim si odkazat na podobne vlakno, nech tu nespamujem... http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Ještě levnější volba je 325i pár upravama se dostaneš na výkon 330i je tam továrně jen pár uprav. Řešil tady už jeden člen bmwklubu.
Taky jsem pro benzín všemi směry.
no a pokud někdo musí nutně naftu tak to je ta varianta 330d.
Ale benzín je prostě mnohem lepší ve více směrech a je to prostě správný sportovní nástroj.
Všichni si kupujeme BMW pro ty vlastnosti co tyto auta nabízí. Jinak bychom jezdili v jiných autech. A spojení Benzín a BMW je to nejlepší. Ještě 6ti válec alespon 200koní a stojí to za to...
Taky jsem pro benzín všemi směry.
no a pokud někdo musí nutně naftu tak to je ta varianta 330d.
Ale benzín je prostě mnohem lepší ve více směrech a je to prostě správný sportovní nástroj.
Všichni si kupujeme BMW pro ty vlastnosti co tyto auta nabízí. Jinak bychom jezdili v jiných autech. A spojení Benzín a BMW je to nejlepší. Ještě 6ti válec alespon 200koní a stojí to za to...
Záleží jak která 325i. První byla opravdu 2,5L, tak jak název napovídá (to bylo u N52) a potom byl jen v podstatě softwarově přiškrcený třílitr (N53 - můj případ). A uplně prdel předělat tu N53 na 330i taky není ... málo kdo to umí (u nás v podstatě nikdo, v Německu pár firem a nechají si to zaplatit) Nicméně i 325i jede pěkněFilozof píše:Ještě levnější volba je 325i pár upravama se dostaneš na výkon 330i je tam továrně jen pár uprav. Řešil tady už jeden člen bmwklubu

a votom to je ... vzhledem k tomu, že jezdím za cca 1 litr víc, než bych jezdil s naftou, tak bych nafťáka nachtěl. A už vůbec ne do kupé, které chce Bravofilovo píše:za e 91 se da klidne 330xd za 7,6l
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


A co toto ? http://www.davoplus.cz/autobazar/bmw-rada-3-510.html
Dneska jsem na něj koukal, vypadá pěkně
Dneska jsem na něj koukal, vypadá pěkně

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Filozof muzes mi tech par uprav vypsat ?? Rad bych se poucil
Zapominate milanci na jeden fakt, ze ty chrochtaky maji jine servisni naklady jako turbo, dpf, sem tam novy motor kdyz prasknou rozvody, sem tam novy motor kdyz si cucne olej do sani, je s nema hooodne legrace. Neni to jen jezdit za 7,6... Benziny jezdi, sice od pumpy k pumpe, ale jezdi. A kupovat benzinovou bramboru a jezdit s ni za 8l ? Po vcerejsim kochani mi tam sviti 12.
Chrochtave kupe ??? Kam ten svet speje ?

Zapominate milanci na jeden fakt, ze ty chrochtaky maji jine servisni naklady jako turbo, dpf, sem tam novy motor kdyz prasknou rozvody, sem tam novy motor kdyz si cucne olej do sani, je s nema hooodne legrace. Neni to jen jezdit za 7,6... Benziny jezdi, sice od pumpy k pumpe, ale jezdi. A kupovat benzinovou bramboru a jezdit s ni za 8l ? Po vcerejsim kochani mi tam sviti 12.
Chrochtave kupe ??? Kam ten svet speje ?
Jenze to je americka verze, takze proto je o neco levnejsi. Nevim jak je to u BMW s radiem a taky muzou byt legalni problemy kolem dovozu.IlikeU píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/34480076/BMW-E92-335i-380hp-f1.php
Auto jsem osobne videl
Bejvavalo. Dneska je to vicemene nastejno, treba u BMW jsou spolehlive diesely i nespolehlive benziny, samozrejme i naopak, je to o konkretni motoraci. Ta 335 je dvakrat foukany primovstrik, to bych radeji servisoval normalni trilitrovy diesel, ktery je osvedceny a celkem bezproblemovy.matiz píše:Zapominate milanci na jeden fakt, ze ty chrochtaky maji jine servisni naklady jako turbo, dpf, sem tam novy motor kdyz prasknou rozvody, sem tam novy motor kdyz si cucne olej do sani, je s nema hooodne legrace. Neni to jen jezdit za 7,6... Benziny jezdi, sice od pumpy k pumpe, ale jezdi. A kupovat benzinovou bramboru a jezdit s ni za 8l ? Po vcerejsim kochani mi tam sviti 12.
Chrochtave kupe ??? Kam ten svet speje ?