Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě BMW e92 rady

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#41 Příspěvek od vita11 Moderátor »

pavproch píše:je ale možné, že příští služebák už bude větrník mít (bo bez něj to už nebude možné)... zdůrazňuju to slovo služebák!
toto mě současném směřování BMW neskutečně sere :evil:

pavproch píše:zapoměls na AT.... :twisted:
pokud má někdo kabrio jako cruisera, tak bych v tom AT dokázal i pochopit, ale naftu? :crazy: ku.va proč??? :evil:


BudVlad: řešil si nějak ukazatel teploty oleje/vody? to soudruzi taky nějak nedomysleli...
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#42 Příspěvek od BudVlad »

Je to stejné jestli opožděný nebo chybějící boost při výjezdu ze zatáčky kde je to znát nejvíc. N54 má jedno malé turbo které se roztočí dřív a N55 má twinscrall. Trochu to pomáhá, ale turbo pull tam pořád je takže se do zatáčky musí brzdit dřív. Zajímavé je, že BMW vyvíjelo pro M4 turbo kombinované s elektromotorem, ale zdá se že od toho zatim upustili. Seriová M4 má turbo, ale závodní verze má NA V8.
Obrázek
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#43 Příspěvek od BudVlad »

vita11 píše: BudVlad: řešil si nějak ukazatel teploty oleje/vody? to soudruzi taky nějak nedomysleli...
Asi se jim zdála teplota oleje důležitější. Já mám Vishnu OFT, který ukazuje celou řadu parametrů včetně teplot.
Obrázek
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#44 Příspěvek od xyron »

BudVlad píše:Je to stejné jestli opožděný nebo chybějící boost při výjezdu ze zatáčky kde je to znát nejvíc.
Znát není nic, 35i táhne jako prase i při nízkých otáčkách, atmosféra 3,0i táhne pořádně až později... jo táhne do 7tisíc, zatímco 35i jen do 6, ale 35i je v těch 6 už dávno za zatáčkou...

Sám jsem chtěl raději 3,0i než 35i kvůli potencionálním problémům s turby atd, ale nakonec takový auto nebylo, 35i byla.. proto jsem koupil 35i .. ale driving pleasure je stejný u obou aut, jedno jestli turbo je nebo není.. akorát ta 35i je o trochu rychlejší a dá se jednoduše chipnout...
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#45 Příspěvek od pavproch »

zatímco v m4Zlikovi mám teploměr woleje, v 3er mám místo něj rafikový ukazatel okamžité spotřeby (btw, lže asi jako idnes, ne-li víc) a .... sere mě... taky... :twisted:
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#46 Příspěvek od vita11 Moderátor »

BudVlad píše:Asi se jim zdála teplota oleje důležitější. Já mám Vishnu OFT, který ukazuje celou řadu parametrů včetně teplot.
jo ty máš v kupé teplotu oleje i u 325i? tak to závist ... já mám místo toho ekonoměr :evil: jediná teplota motoru ke které se dostanu, je teplota vody ve skrytém menu ... nádherně přístupné
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#47 Příspěvek od xyron »

Já mam v 3er taky teploměr oleje... 6 měsíc 2007 E93
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#48 Příspěvek od BudVlad »

08 E92 má teplotu oleje.
Obrázek
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#49 Příspěvek od vita11 Moderátor »

xyron: všechny 335i mají teplotu oleje, ale neturbo R6 mají ekonoměr ... v kupé je to evidentně jinak

BudVlad: 08 E90 má ekonoměr :(
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#50 Příspěvek od xyron »

N52 2,5 2006 Z4 neměla ani jedno... :)

Ekonoměr mám digitální v E93 v palubním PC ... nepoužívám ho, protože je to nesmyslný ukazatel...
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#51 Příspěvek od vita11 Moderátor »

xyron píše:nepoužívám ho, protože je to nesmyslný ukazatel...
Právě proto mě tak štve, že tam mám tuto kravinu místo smysluplného ukazatele, jako třeba teploty. Ručička tam stejně létá jak šulin v gumáku a ukazuje nicneříkající údaj
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#52 Příspěvek od pavproch »

úplně nesmysný není.... ukazuje aspoň, jak je ten motor dokurwený těma připosranýma EURO emsisníma limitama.... při úplném ubrání plynu (noha pryč z pedálu plynu) by logicky měla ta rafika okamžitě sletět na nulu (brždění motorem) - u N53 ani guwno.... napřed asi půlsekundy a ž sekundu zůstane na původní hodnotě, potem pomalu spdne někam k 5l/100km, tam setrvá zase asi 0,5-1sek a až potem pomalu doleze na nulu.... podle toho taky auto (ne)brzdí motorem. kurwa, nasrat do brusele (podle vzoru prdel)
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#53 Příspěvek od vita11 Moderátor »

toto je sice svým způsobem užitečná informace, ale zase je lepší nemít ji pořád na očích :lol: btw mě to tak nedělá..
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#54 Příspěvek od BudVlad »

Podle mě je ekonoměr na hovno. Když jsem ho v autě měl a sundal jsem nohu z loud pedálu tak šla ručička na max než spadla na nulu. Kdybych kupoval auto kvůli spotřebě tak si nekoupím BMW.
Obrázek
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#55 Příspěvek od vita11 Moderátor »

BudVlad píše:Kdybych kupoval auto kvůli spotřebě tak si nekoupím BMW.
jop ... právě proto nechápu, proč to BMW používá
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od matiz »

ma to preventivni ucinek kdyz to clovek furt vidi za rohem, tak sem tam proste ubere :smich:
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#57 Příspěvek od ACDC »

Mně nevadí. Ale vadí mi, že u u E28 ukazovala při stání poctivě maximum, což u nových už ojebali.
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#58 Příspěvek od vita11 Moderátor »

maximum při stání taky není správně
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Odpovědět