Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Klimatizace
Neblázni.. probráno mnohokrát. Přidělání obnáší mírně řečeno překonání stovky drobných problémů. Možná že ten kdo se tím živí to zvládne v rozumném čase který si ale nechá zaplatit tak, že by se vyplatilo vyměnit auto za jiné s klimou. Když to budeš dělat sám a nic o tom nevíš tak se to sice může podařit když budeš mít štěstí a obě auta vedle sebe takže nebude nic chybět a budeš se mít podle čeho orientovat. Ale mluvíme o dvacetiletém autě... i s pozlacenýma rukama se bude všechno trhal lámat praskat netěsnit kabeláž nebude sedět a když nevíš jak a kde zabrat při rozborce (velké části interiéru a podle potřeby i mot. prostoru) tak skončíš s nesedícím vrzajícím interiérem. Výměna motoru, převodovky nebo zadní nápravy je proti tomu legrace. Nedělej to zapomeň na to.
Jedinej a ten největší problém je to dobře utěsnit. "Nikdy" se ti to nepovede utěsnit na 100% na poprvé bude tam hodně úniků.
Jestli budeš auto kuchat na kastli a budeš mít rozebráno tak bych do toho klidně šel, ale určitě bych s rozebraným interiérem a nasazenou kompletní klimou zajel na klima servis nechal naplnit a hledat uniky, nechat to i týden stát a pak jít zase hledat úniky a ty případně přetěsnit.
Ale problém to rozhodně nebude je to o pár drátech mezi klimou a zbytkem auta, dvoucestný vodní ventily s vodníma hadicema a trubky z klimatizace, kompresor, sušička, klimachladič případně el. vrtule na čumák pokud ji nemáš.
Jestli budeš auto kuchat na kastli a budeš mít rozebráno tak bych do toho klidně šel, ale určitě bych s rozebraným interiérem a nasazenou kompletní klimou zajel na klima servis nechal naplnit a hledat uniky, nechat to i týden stát a pak jít zase hledat úniky a ty případně přetěsnit.

Ale problém to rozhodně nebude je to o pár drátech mezi klimou a zbytkem auta, dvoucestný vodní ventily s vodníma hadicema a trubky z klimatizace, kompresor, sušička, klimachladič případně el. vrtule na čumák pokud ji nemáš.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Ideální je mít obě auta vedle sebe a z dárcovského do cílového postupně stěhovat vše potřebné.
Měnit celý hlavní el. svazek je zdlouhavé. Pokud dárcovské auto jde do šrotu, dá se z jeho hlavního svazku vypárat potřebné vodiče a v cílovém z nich umotat svazek přídavný.
V každém případě nakup nové všechny O-kroužky a dryer, případně i expansní ventil. Je dobré nenechávat okruh rozpojený, vše na vzduchu velmi rychle koroduje. Je dobré naplánovat práce tak, aby hlavní díly okruhu - topení, trubky, hadice, kompresor a chladič - jsi rozpojil, přestěhoval a opět zapojil v jednom dni.
Měnit celý hlavní el. svazek je zdlouhavé. Pokud dárcovské auto jde do šrotu, dá se z jeho hlavního svazku vypárat potřebné vodiče a v cílovém z nich umotat svazek přídavný.
V každém případě nakup nové všechny O-kroužky a dryer, případně i expansní ventil. Je dobré nenechávat okruh rozpojený, vše na vzduchu velmi rychle koroduje. Je dobré naplánovat práce tak, aby hlavní díly okruhu - topení, trubky, hadice, kompresor a chladič - jsi rozpojil, přestěhoval a opět zapojil v jednom dni.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
Nevíte jestli jsou tam ještě nějaké kroužky další mimo tyhle
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=60
a jestli je lepší koupit origo BMW nebo stačí druhovýroba?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=60
a jestli je lepší koupit origo BMW nebo stačí druhovýroba?
vsetky su ok okrem cisla 9 a 10 tie su ine, mali by byt hrubsie ale v bmw mi dali nejake divne tenke...
nejake tesnenia mas este tu:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=15
nejake tesnenia mas este tu:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=15