Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e30 325i - přehřívání

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
titanek8
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: úte 10.06.2014 00:00

#1 Příspěvek od titanek8 »

Zdravím všechny :)
Mám takovou prosbu , před 2 týdny jsme si koupim zrenovovanou 3cu s motorem 325i a od začátku sem zaznamenával ,že když stojí na křižovtce nebo někde na volnoběh ,tak se to rychle ohřívá ( až do červeného) ,zajízdy se to ochladí ..
-> Mám podezření na viskozní spojku , MÁTE s tím prosím někdo zkušennost ? Děkuji předem :))
odapoz
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pát 31.08.2012 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#2 Příspěvek od odapoz »

určitě jsi to zkontroloval ale stejně se zeptám: máš správně odvzdušněno?
titanek8
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: úte 10.06.2014 00:00

#3 Příspěvek od titanek8 »

ano odvzdušněno mám dobře ...
když stojím na místě a držím to v nejakých otáčkách ,tak teplota klesá ..a ikdyž zapnu topení (to ale v tomdle vedru nejde vydržet)
SvitaE36
Registrovaný
Příspěvky: 158
Registrován: sob 29.12.2012 01:00
Bydliště: Pelhřimov

#4 Příspěvek od SvitaE36 »

Pokud jde viskoza zastavit když vystoupá teplota tak je špatná.

Kouknul bych i na vodní pumpu,jestli jsou lopatky OK,pokud má plastové.

Já řešil naprosto stejný problém ale na M50 motoru+se mi ztrácela voda,netěsnilo gumové těsnění mezi expanzkou a chladičem,systém se vždy zavzdušnil a chovalo se to naprosto stejně jako u Tebe :)
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od MattyX Moderátor »

vadná visco spojka...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
titanek8
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: úte 10.06.2014 00:00

#6 Příspěvek od titanek8 »

Tak jsem dnes tu spojku vyměnil ,nalil vodu a odvzdušnil ....při jízdě teplota postupně krásně stoupla na 90° a držela se středu ..když jsem na volnoběh zastavil a nechal vrkat cca 3 min a občas sem šlapl malinko na plyn ...tak podle reagování plynu se vždy ručička teploměru posunula kupředu -> k červené ...Takže se chci ještě zeptat...
Nemůže bejt v hájí teplotní čidlo nebo ukazatel teploty nebo tak podobně ?
Děkuji za odpo.:)
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#7 Příspěvek od beny-maser »

a co takhle začít termostatem, je chladič teplý nebo studený
titanek8
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: úte 10.06.2014 00:00

#8 Příspěvek od titanek8 »

termostat je nový ..i po úplném vyndání se to chová stejně ...chladič je teplý
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Brody »

Mám stejný problém. Za jízdy jsem v pohodě, rafička je na střed. Ale jakmile zastavim, tak teplota stoupá. Po rozjezdu zase klesne.
Jen je to motor M43 316ka v e36. Ovzdušníno je určitě dobře, topí to..
Apropo dnešním dnem se opět vracím na bmwklub :-D
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Brody »

??? Nejde mi ani hledat podobný témata.. 8O
Alexru
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: pon 01.06.2009 00:00
Bydliště: Prague

#11 Příspěvek od Alexru »

Tak asi zarostlej chladič...Taky jsem kdysi resil stejný příznaky na m50 2.0
Akorad ze mě to varilo už na ceste z Brna,po koupi:)
u mě to byla jak viskóza,tak chladič,motor fakt hořel.
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Brody »

jj tu visco si myslím taky. Dál se uvidí. Za jízdy fakt v klidu, ale jak jsem stál 2minuty tak po nasednutí do auta teplota byla na předposlední čárce. Nicméně pomocí topení a jízdy během 100-300metrů opět padla. :-)
titanek8
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: úte 10.06.2014 00:00

#13 Příspěvek od titanek8 »

Chladič je tam nový ,visku jsem měnil také ... za jízdy se to ohřeje dobře ...ale prostě někdy ,když si to umane ,tak to skočí hned do červenejch a auto začne škitat...po chvili když zapnu klíček ,tak už je rafička opět na půlce o.O ...podle mého je špatná kostra
TM
Registrovaný
Příspěvky: 166
Registrován: ned 23.01.2011 01:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od TM »

Nemám žádnou vlastní zkušenost, nicméně kamarádovi se přehřívala při stání E32 a vyřešilo se to výměnou expanzky - prej tam někdo kdysi dával nějaký sračky na utěsnění chladiče a nádobka byla přicpaná.
Prodávám, jak jsem koupil :-)
Odpovědět