Dobrý den,měl bych dotaz.Nechal jsem si na svém BMW E91 320D r.v.06 zaslepit vířivé klapky sání a mám dojem,že auto ztratilo výkon v nižších otáčkách.Zdá se mi to nebo je to normální?
Děkuji za odpovědi
Nejspíše se Ti to nezdá... na e46 klubu to řešilo více lidí. Většina tvrdí, že po zaslepení vše OK, ale sem tam někdo hlásí, že mu to ve spodních otáčkách opravdu jede hůře...
Ahojte. Chtel bych se zeptat??? Prej ty klapky se muzou urvat a taky se urvaly!!! Strejda to ted resi na svem 320d. Pry to udelalo ryhy ve valci tak tam budou davat "vlozku" na prumer pistu. Je lepsi pekrouzkovat i ty ostatni valce nebo nechat nove krouzky jen na tom poskozenem???? Je to normalni postup davat vložku do bloku a ten zeslabit (prej se to bezne dělá v techto pripadech) a maji ty klapky i benzíny???? Díky
zdarec , u mé e91 330d jsem je taky vypraskal... ano v nízkých otáčkách jsem to ihned poznal .. je to tupější, každopadně pod 1500ot./min se snažim nejezdit takže to pocituju malo kdy
Mám tedy na své X5 E53 160kw rok 2005 a na E91 120kw (M47) rok 2006 vyndat klapky a dát záslepky. U obou aut jsem je kontroloval, jsou čisté, a netečou. Myslel jsem, že tyto co mají již silnější osičky nepraskají, pokud tedy nejsou zakarbonované. Nechtěl bych je vyndavat zbytečně. Pokud vyndat, tak oboje budou 32mm,že?
Taky nad tím uvažuji že bych taky dal záslepky u modelu E90 M47N2. Je tu někdo kdo má tento motor a dal záslepky že by poreferoval jak se změnil výkon,jak na tom byly ty klapky při vyndávání. Najde se někdo?
Na E46 klubu se to řešilo dost. Na 2.0d to jde poznat. Výkon je opravdu trochu nižší a zvedne se i trochu spotřeba. Záleží ale jak kdo s tím kde jezdí.. Jestli někdo jezdí dálky je to neznatelné. U 3.0d už takový propad není hold se s tím ty dva válce navíc poperou líp. Taky se občas stane, že se díky zaslepeným klapkám zahoupe volnoběh. Tenhle problém se ale objevuje jen u manuálu, automaty na to netrpí. I přez tyhle problémy jsem rád, že tam už klapky nemám a nemusím se strachovat, že mi nějaká vylágruje motor.
Dokázal by mi prosím někdo popsat kde u motoru M47N2 tyto výřivé klapky najdu? Někde jsem četl že od nějákého roku se již dávaly zesílené. Mám r.v. 08/2007 je tedy lepší je také zaslepit? Nerad bych aby se ještě víc zhoršil výkon motoru v nízkých otáčkách
Tak co jsem se dočetl tak motor M47N2 měl prý stejné sání jako u modelu E46, takže malé klapky a problém s padaním do motoru a nějaké poškození u E90 taky bylo. Tak asi zkusím ty záslepky a uvidím co to udělá.
Já jsem řešil zaslepení na E90 330D, 2006 koupil jsem je, a s bratrem jsme je vyměnily, ale nechápu proč ale od této doby mám skoro černý výfuk zevnitř. Tak jsem se toho zalekl a raději koupil nové sání z BMW a dal ho tam, klapky vypadají ještě o něco lépe než jsem měl na sání z roku 2006.
Byla to drahá investice ale nic teď neřeším.
Na E9x se od roku 2006 dávaly už zesílené klapky, které vydrží. Takže mi příjde docela zbytečné toto řešit u modelů např. z roku 2007. Přeci jen nějakou funkci tam plní, což je po odstrnění právě poznat snížením výkonu při nížších otáčkách...
rostak píše:STYDLY: A jsi si tím opravdu jistý? Platí to i pro M47N2 120 KW? Já sem také zvažoval zaslepení, ale pokud je to tak je o starost míň
Ano platí to pro tento motor, stačí se podívat i do ETK, sání pro E90 má jiný kód než pro E46 110KW kde se tento problém řešil často. U E9x k tomuto dochází fakt jen výjmečně, já sám osobně bych je tam nechal, ale pokuď chceš mít 100% jistotu tak to zaslep.
Tak jak to tedy je? V ETK má opravdu sání s klapkama jiné číslo dílu. Ale zjistit jestli jsou klapky zesílené se mi nepodařilo...
E46 -11617800577
e91 - 11617800579