Myslim že 195/65 r15 (ty na 36 ani nejsou povolený), byly to starý plecháče a pneu byly na vyhození a chtěl jsem tam dát jiný zimní, nicméně po tom, co jsem to tam zkusil dát takhle, jsem poslal disky pryč...
Mám pneu podle 225/50 R16 na disku 8x16 ET35, podvozek M-Technik.
Vzadu to při propružení lehce škrtá, vpředu občas hrana blatníku v zatáčce v náklonu ořezává kraj běhounu.
jak může 225/50 16x8 ET35 někde škrtat? měl jsem 225/45 17x8 ET35 takže vnější rozměry byly úplně stejný, taky na Mtech podvozku a nikdy-nikdy to neškrtlo, nikde
Tak třeba mi 225/45 na 17x8 ET35 vzadu škrtá jako prase...podvozek trochu nižší než Mtech...
Musel jsem to trochu zaklepat...
Ony totiž nejsou všechny 225ky stejně široký...
Navíc mám podezření, že E36ky nemají všechny stejně "širokej" lem a to co na jedné dře, na druhé ani neškrtne...
já mám třeba 215x45 R17 7,5j ET 35 na e36 sedan, snížený cca 50/40 a vzadu ještě mezi gumu a blatník prostrčím prst , akorát lemy mám teda vařené ale ne vytahované ani nijak úpravované
e36 328i
e36 325iA
e46 320d BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
snížení na 60/40 17" 8J ET35 225/45 vepředu na plní rejd jedna strana chytala podběh, druhá vnitřní stranu kasle. V zádu při propružení pneumatika drhla vnějším rohem o vnitřek kastle....sériové nevytažené lemy
-stejné kola i snížení a gumy 205/45 už OK
Mtechnic podvozek, kola 16" J9 ET15 205/45 vytažené + zaválcované lemy a stejně dřelo do všech světových stran...na pohled OK, ale tlumiče ač OK stav tak hodně propadají