
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jaký motor
Ahoj kluci,uvažuji koupi BMW 3 nebo 5 od roku 2007 a víš.Vím,že je tady toho o motorech nápsáno hodně a moc se v tom,abych se přiznal nevyznám.Mohl by někdo napsat jakým motorům se vyhnout obloukem a které jsou ty v pohodě.Je mi jedno jestli nafta nebo benzin,o spotřebu mi taky nejde.Moc díky za jakoukoliv radu. 

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
320D po roce 2007 je "držák"?
Jako vtip dobré
Motory N47D20 jsou opravdu "vydařené", zejména řešení rozvodového řetězu je excelentní průšvih.


328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
jednoduše, M47 120kW je cajk, 130kW N47 je nebezpečnější, ale není to pravidlo, že každý motor. Nicméně existuje tam nebezpečí nechtěné investice... Jinak bych ale raději N47 obešel obloukem pro jistotu a jinak je to o tom co hlavně chceš.
Důležitý je stav a pokud se prokazatelně o motor někdo staral, tak by to mělo být ok. 25i před face je trošku žrout oleje, je lepší když tak vzít rovnou 30i protože to stejně žere podobně a jede lépe. 35i nežere při normální jízdě o moc víc, ale už tě moc nenechá jezdit normálně svým projevem a taky má svá temná zákoutí, nicméně jsem do něj teď vletěl a zatím po půl roce spokojenost....
Jak říkám, pokud se na motoru nedělaly šíleně velké opravy, ale byla o něj starost, je to dobrej náběh na to aby fungoval při správném zacházení a servisu déle.
V každém případě doporučuji olejový interval 15 tisíc km, protože long life je jedna velká habaďůra a motoru to neprospívá, žádný výrobce filtru neuvedl v mánií longlife olejů longlife filtr a bohužel zakarbonování motorů díky long life je celkem častý jev, buď poté takový motor vypláchnout a nalít olej a pak měnit po kratších intervalech, nebo jen přejít na kratší interval, vždy to bude jen dobře.
Důležitý je stav a pokud se prokazatelně o motor někdo staral, tak by to mělo být ok. 25i před face je trošku žrout oleje, je lepší když tak vzít rovnou 30i protože to stejně žere podobně a jede lépe. 35i nežere při normální jízdě o moc víc, ale už tě moc nenechá jezdit normálně svým projevem a taky má svá temná zákoutí, nicméně jsem do něj teď vletěl a zatím po půl roce spokojenost....
Jak říkám, pokud se na motoru nedělaly šíleně velké opravy, ale byla o něj starost, je to dobrej náběh na to aby fungoval při správném zacházení a servisu déle.
V každém případě doporučuji olejový interval 15 tisíc km, protože long life je jedna velká habaďůra a motoru to neprospívá, žádný výrobce filtru neuvedl v mánií longlife olejů longlife filtr a bohužel zakarbonování motorů díky long life je celkem častý jev, buď poté takový motor vypláchnout a nalít olej a pak měnit po kratších intervalech, nebo jen přejít na kratší interval, vždy to bude jen dobře.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Ty tvoje rady tvl...Totic píše:Tak držáky jsou 320D. Benzíňáky přímovstřiky už jsou na tom s údržbou a životností hůř, než jejich předchůdci. Nenáročnej asi taky čtyřvál.


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Prinos to asi fakt nebude, ked to mentuli uz spravil 
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014051802
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014100504

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014051802
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014100504