Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E91 2007 odpojeni EGR

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Hator
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: stř 27.03.2013 01:00
Bydliště: Jemnice

#1 Příspěvek od Hator »

Ahoj mel bych dotaz. Pro vypnuti EGR ventilu staci odpojit a zaslepit hadičku od podtlaku? Zkousel jsem a nepozoroval jsem zadne razantni zmeny na vykonu. Tak si rikam jestli není něco spatne. Diky za info
Honza325
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od Honza325 »

To proto, že žádná změna se téměř nekoná. Nepatrné zlepšení v nižšim spektru otáček + je motor takovej "vzdušnější" ... Pokud to auto nemáš dlouho, tak tohle "skoronic" nepocítíš. Jako malej dáreček navíc obdržíš svítící kontrolku motoru
Hator
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: stř 27.03.2013 01:00
Bydliště: Jemnice

#3 Příspěvek od Hator »

Darecek uz je na svete. Kamarad mi to odstrani. Mam auto uz dva roky. Zdalo se me, ze pri mensich otackach trochu vic reaguje. Nehtel jsem to prisuzovat jakemusi placebo efektu.
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#4 Příspěvek od BudVlad »

EGR jsem odpojil když jsem instaloval svody. Pokud vím, tak žádné aftermarket svody nemají napojení na recirkulaci výfukových plynů. Rád jsem to odpojil, nemyslím že je dobré pouštět výfuk do sání u přímého vstřiku. Žádná kontrolka motoru nesvítí.
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#5 Příspěvek od pavproch »

mně tam (prozatím) mechanik nedosáhl - bo je to skryto ve změti všech těch blbinců, co jsou navěšeny na motoru... prý až budeme dělat něajkou větší opravu a bude vyhozená náprava a tak... což by mohlo být v souvislosti s instalací KW, pokud si an to vzpomenu...
STYDLY
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: pon 21.07.2003 00:00
Bydliště: BMW diagnostika Pardubice, modely E a F od 1988-2015 výpis chyb,živá data,kódování atd. tel722923332

#6 Příspěvek od STYDLY »

pavproch píše:mně tam (prozatím) mechanik nedosáhl - bo je to skryto ve změti všech těch blbinců, co jsou navěšeny na motoru... prý až budeme dělat něajkou větší opravu a bude vyhozená náprava a tak... což by mohlo být v souvislosti s instalací KW, pokud si an to vzpomenu...
ERG se dá klidně zaslepit ze zhora, stačí sundat kryt motoru odšroubovat jednu svorku 7 a dát tam plíšek. Je to práce na 5min :D
Přílohy
263.png
263.png (13.85 KiB) Zobrazeno 2450 x
Hator
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: stř 27.03.2013 01:00
Bydliště: Jemnice

#7 Příspěvek od Hator »

Ja odpojil a zaslepil hadičku od podtlaku nevim jestli to staci ?
Přílohy
imagesC0ILEF9B.jpg
imagesC0ILEF9B.jpg (137.33 KiB) Zobrazeno 2419 x
kubicek106
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: sob 10.05.2014 00:00
Bydliště: Liberecko

#8 Příspěvek od kubicek106 »

pokud zaslepím egr ventil tak, že přeruším přívod výfukových spodin do sání, ale necham egr ventil se pohybovat, tak by jednotka neměla nic poznat. Ale pokud to malé množství spodin co se znova spalovalo nebude spalovat, nebude to mít vliv na DPF filtr?
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#9 Příspěvek od pavproch »

přespříští týden to už konečně taky zablinduju
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#10 Příspěvek od Foldas »

Jestli chceš aby se egr stále otvíral tak ho zapoj místo na výfuk před váhu vzduchu za filtr a kontrolka ani chyba v jednotce se nebude konat
Odpovědět