Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

rele benzinove pumpy - E36 325i Vanos rok 93

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od MattyX Moderátor »

sežeň jinou a zkontroluj si těsnění na tom deklu co ji kryje...

Když jsem viděl kde je jednotka na mojí VW G3, tak u e36 pořád super ! :D
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
wibra
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: sob 18.08.2007 00:00

#22 Příspěvek od wibra »

tak vycisteni ECU bylo neuspesny a furt to nefunguje (cekal sem to). ale predtim nez zkusim jinou ECU (pokud sezenu :D ) tak se chci zeptat jestli merim vse spravne. na test jsem si vzal zarovku pripojenou na draty

Obrazek:

Obrázek

Ter. 6 + GND = +12V (zarovka sviti)
Ter. 8 + 4 = +12V po otoceni klice (nesviti)

a kdyz zmerim PIN 1 na ECU, ktery by mel spinat rele a GND, tak na nem namerim +12V. neni to divny? sorry ze se tak blbe ptam, ale uz jsem bezradnej a uz nevim proste
Ivanhoe
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: stř 18.04.2012 00:00

#23 Příspěvek od Ivanhoe »

Ahoj mam tu navic jednotku z2.0 ktera chvili fungovala jako provizorni v 2,5 bezvanos. Muzu ti ji pujcit naozkouseni.
wibra
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: sob 18.08.2007 00:00

#24 Příspěvek od wibra »

tak probehla vymena ECU a porad stejny. nesepne se rele. ale dneska ve me bouchly saze, vyndal sem chladic abych mel k cidlu lepsi pristup a kdyz jsem ho vyndal z drzaku a parkrat prilozil k remenici( nebo k cemukoli zeleznymu) tak to seplo. coz asi znamena ze je daleko od zubu. dokaze mi nekdo vysvetlit jak je to mozny? cidlo je original BMW, na chlup stejny jako to, co tam bylo. kdyz to cidlo hodne rychle priblizuju a oddaluju od zeleza, tak rele cvaka( asi tak kazdy 5ty priblizeni) a vstriky(?) taky. resil nekdo podobnej problem??
wibra
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: sob 18.08.2007 00:00

#25 Příspěvek od wibra »

nikoho nic nenapada? :?
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#26 Příspěvek od Foldas »

napiš číslo co je na čidlu
wibra
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: sob 18.08.2007 00:00

#27 Příspěvek od wibra »

zitra az budu v garazi, tak to napisu. ale je stejny s cidlem co tam bylo predtim a fungovalo. objednaval sem origo BMW podle VIN.
wibra
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: sob 18.08.2007 00:00

#28 Příspěvek od wibra »

teprve dneska sem se dostal do garaze. cidla jsou na stejny i cislama ( 1 724 056.2).
zkusil sem stejnej postup jako jsem psal nahore i se starym cidlem a to taky funguje. takze v cidle to dle me nebude, ale mozna se pletu. stary i novy cidlo ma hodnotu cca 500ohm( co jsem hledal na netu tak v Bentleym je chyba).
jen porad nechapu proc to zdechlo z niceho nic. do ty doby to jezdilo, jen se obcas houpal volnobeh a smrdelo to bohatou smesi
wibra
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: sob 18.08.2007 00:00

#29 Příspěvek od wibra »

Tak po dlouhy dobe dalsi poznatky :D cidlo funguje. Ale pouze kdyz motorem tocim rucne. To po par otoceni cvakne i rele. Ale kdyz startuju tak to toci jako zbesily ale nenaskoci. V sobotu teda po chvili premlouvani auto naskocilo ale z duvodu spatbe utazenyho pal.filtru jsem to musel zdechnout a od ty doby zase nic. Nenapada nekoho proc pri startu to nejde a pri otocenym klicku a toceni rucne to jde?
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#30 Příspěvek od Foldas »

Jake je napětí při startování? Ukostření motorové elektriky je v pohodě?
Odpovědět