Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
N52, N52KP LPG zkušenosti
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
scooter_x: Ti co jsou spokojení to nerozkřikují do světa, slyšet by bylo jen ty nespokojené.
Zatím je to jen "jedna paní povídala", nespokojenci s vlastní zkušeností nejsou.
Zatím je to jen "jedna paní povídala", nespokojenci s vlastní zkušeností nejsou.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
úplně náhodou sem zakopnul o technický manuál k N52 v english ..... http://www.kneb.net/bmw/E90/04_N52%20Engine.pdf
už mám sosnuto...
už mám sosnuto...

Mám 325i rv 2006 s N52 na LPG už rok. Auto v době koupě mělo najeto 24 000km (dlouhej příběh). Nyní mám 49 500 km. A postřehy? Vcelku dlouho trvalo LPG sladit (asi na 3x 4x). Během používání zatím žádný problémy. Teplota při provozu na benzín dle OBD a appky v mobilu je 96 stupňů. Při provozu na LPG to jde na 102-105. Jinak systém mám Elpigaz a zvolil jsem jej záměrně, protože by měl být kvalitnější jak Magic. Je to nějaká sestava napojená na OBD auta a komunikuje s řídící jednotkou. Takže kolem a kolem. Předtím po Praze na benzín jsem se nedostal po 15l/100. Prostě ne a kdo tvrdí, že jezdí za 12l, tak mu gratuluju, ale je to nesmysl. Jinými slovy natankoval jsem plnou tj. 62l a po 350km jsem byl opět na benzínce. Takže to byl důvod plynu. S plynem je o cca 2l vyšší spotřeba ve městě a na dálnici jen o litr. Chci jít teď do Caymana nebo 135i a svoje prodat a narovinu říkám, že kdyby tam šlo dát LPG, udělám to znovu. Řeči typu, že LPG patří do kamen pochází z doby favoritů a dneska je ten systém úplně jinde. PS: a kdyby se někdo ptal, co budu lít do novýho auta, tak to bude E85.
Amen

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Verim tomu, ale taky vim ze ti tech 15 delaji rozjezdy. Nez se to rozhybe je to tragicke na rucicku ekonomeru. Ustalenou rychlosti bezne okolo 8l plus minus. Opava neni praha a dlouhodobe okolo 10l a taky dost mesto, jenze nam to oproti praze proste jede, zacpy tu nejsou, mesto relativne stale prujezdne.
Kolikpak se ti vejde do nadrze? Predpokladam ze nevozis bombu v kufru...
Kolikpak se ti vejde do nadrze? Predpokladam ze nevozis bombu v kufru...
Poupravil bych jaraxe není pravda že prins je 2x dražší.
Já se rozhodoval mezi MAGIC a PRINS a rozdíl je 7tisic. Takže 28k nebo 35k.
Na 6ti válec M52.
S prinsem jsem spokojenej a od září se mi již 10tis kč vrátilo a to jezdím pouze víkendy vyjimečně přes týden. Sice delší trasy nad 60km takže většinou otočím 100-300km ale spokojenost obrovská.
Plyn nikde nesmrdí a toroid je super protože o něm vlastně nevím. Jen na peněžence. přes 10tis kč již uspořeno za 4měsíce. Takže už jedině LPG a pokud to jde tak PRINS.
Netuším kolik přijde PRINS na V8 tam je to o něco dražší ale na R6 je to ideální. Jede to krásně a žádnej problém jsem nespatřil. Není potřeba.
LPG ted za 14,9kč litr je luxus.
Já se rozhodoval mezi MAGIC a PRINS a rozdíl je 7tisic. Takže 28k nebo 35k.
Na 6ti válec M52.
S prinsem jsem spokojenej a od září se mi již 10tis kč vrátilo a to jezdím pouze víkendy vyjimečně přes týden. Sice delší trasy nad 60km takže většinou otočím 100-300km ale spokojenost obrovská.
Plyn nikde nesmrdí a toroid je super protože o něm vlastně nevím. Jen na peněžence. přes 10tis kč již uspořeno za 4měsíce. Takže už jedině LPG a pokud to jde tak PRINS.
Netuším kolik přijde PRINS na V8 tam je to o něco dražší ale na R6 je to ideální. Jede to krásně a žádnej problém jsem nespatřil. Není potřeba.
LPG ted za 14,9kč litr je luxus.