Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

N52, N52KP LPG zkušenosti

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

scooter_x: Ti co jsou spokojení to nerozkřikují do světa, slyšet by bylo jen ty nespokojené.
Zatím je to jen "jedna paní povídala", nespokojenci s vlastní zkušeností nejsou.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od matiz »

Poloz otázku jinak, kdo ma v n52 lpg a kolik s nim ujel a jake byly investice. Zaprvé benzinu je hrozne malo a jen promile z nich bude mit lpg.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od JaraX »

ja budu ted jednu plynovat, časem pak dám reference, měli se plynovat dvě, ale tu druhou mu ukradli :(
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#24 Příspěvek od pavproch »

úplně náhodou sem zakopnul o technický manuál k N52 v english ..... http://www.kneb.net/bmw/E90/04_N52%20Engine.pdf

už mám sosnuto... :wink:
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#25 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Myslím že by bylo dobrý se tady podělit jaký komponenty, výrobce a kvalitu v N52 kdo má, protože jaká konfigurace funguje třeba v M52 nemusí sedět N52, že.. magiky vs. všelijaký valvetroniky a ták že..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od JaraX »

tak ja už jsem valvetroniku namontoval spoustu, komponenty sou furt stejné, jen se to jinak ladí
xhans
Registrovaný
Příspěvky: 207
Registrován: pon 16.07.2012 00:00
Bydliště: ČB

#27 Příspěvek od xhans »

Moc tomu nerozumim, ale podle toho co popisujes tvy klienti usetri spousty penez na benzinu, pisete tu az stovky tisic. Nechapu jak jr mozny, ze montujes teda magic a ne Prins, kdyz sam tvrdis , ze jsou lepsi...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od JaraX »

prins má jen lepší vstřikovače, magic má horší vstřiky, ne že by huř vstřikovaly ale vydrží mín, jenže cena montáže prinse je dvojnásobná proti magicu, a to nikdo nezaplatí a podle mě to za to ani nestojí.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#29 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

A jde to s nima vyladit aby nehoupal volnoběh? To je asi za studena nejčastější "kosmetickej" problem u LPG co jsem tak vypozoroval.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od JaraX »

jasně
JirkaC
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: úte 15.01.2013 01:00

#31 Příspěvek od JirkaC »

Mám 325i rv 2006 s N52 na LPG už rok. Auto v době koupě mělo najeto 24 000km (dlouhej příběh). Nyní mám 49 500 km. A postřehy? Vcelku dlouho trvalo LPG sladit (asi na 3x 4x). Během používání zatím žádný problémy. Teplota při provozu na benzín dle OBD a appky v mobilu je 96 stupňů. Při provozu na LPG to jde na 102-105. Jinak systém mám Elpigaz a zvolil jsem jej záměrně, protože by měl být kvalitnější jak Magic. Je to nějaká sestava napojená na OBD auta a komunikuje s řídící jednotkou. Takže kolem a kolem. Předtím po Praze na benzín jsem se nedostal po 15l/100. Prostě ne a kdo tvrdí, že jezdí za 12l, tak mu gratuluju, ale je to nesmysl. Jinými slovy natankoval jsem plnou tj. 62l a po 350km jsem byl opět na benzínce. Takže to byl důvod plynu. S plynem je o cca 2l vyšší spotřeba ve městě a na dálnici jen o litr. Chci jít teď do Caymana nebo 135i a svoje prodat a narovinu říkám, že kdyby tam šlo dát LPG, udělám to znovu. Řeči typu, že LPG patří do kamen pochází z doby favoritů a dneska je ten systém úplně jinde. PS: a kdyby se někdo ptal, co budu lít do novýho auta, tak to bude E85. :) Amen
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od matiz »

Verim tomu, ale taky vim ze ti tech 15 delaji rozjezdy. Nez se to rozhybe je to tragicke na rucicku ekonomeru. Ustalenou rychlosti bezne okolo 8l plus minus. Opava neni praha a dlouhodobe okolo 10l a taky dost mesto, jenze nam to oproti praze proste jede, zacpy tu nejsou, mesto relativne stale prujezdne.

Kolikpak se ti vejde do nadrze? Predpokladam ze nevozis bombu v kufru...
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#33 Příspěvek od Foldas »

No když chytneš v opavě provoz tak se taky táhneš jak smrad
Martyn
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: ned 12.10.2003 00:00
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Martyn »

Pokud se nic nezmenilo od doby co jsem mel 335i tak do ni e85 lit nebudes, uplnej strop byl 50% mix e85 a i to byl vcelku porod to vystelovat a hodne upravene auto.. Ale zase to pak mazalo jak strela:) spotreba sla taky nahoru, financni efekt zadnej (no mozna jsem na to jen vic slapal:)
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od matiz »

Tahnou se tahnes, o tom zadna, ale to nevadi tolik jako zastavit stat raz dva a rozjet se a toto opakovat v 5 sekundovych intervalech.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od matiz »

Tak kampak s tou nadrzi pro lpg u e9x a kolik do ni vejde ? Zajima mne to, tak sup sup s info ven -)
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#37 Příspěvek od vita11 Moderátor »

Mě nenapadá žádné jiné místo, než ten "lavor" pod podlahou kufru. Ale moc se tam asi nevejde.
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#38 Příspěvek od pavproch »

mě napadá....

Obrázek

:twisted:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od JaraX »

Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#40 Příspěvek od Filozof »

Poupravil bych jaraxe není pravda že prins je 2x dražší.
Já se rozhodoval mezi MAGIC a PRINS a rozdíl je 7tisic. Takže 28k nebo 35k.
Na 6ti válec M52.

S prinsem jsem spokojenej a od září se mi již 10tis kč vrátilo a to jezdím pouze víkendy vyjimečně přes týden. Sice delší trasy nad 60km takže většinou otočím 100-300km ale spokojenost obrovská.

Plyn nikde nesmrdí a toroid je super protože o něm vlastně nevím. Jen na peněžence. přes 10tis kč již uspořeno za 4měsíce. Takže už jedině LPG a pokud to jde tak PRINS.

Netuším kolik přijde PRINS na V8 tam je to o něco dražší ale na R6 je to ideální. Jede to krásně a žádnej problém jsem nespatřil. Není potřeba.

LPG ted za 14,9kč litr je luxus.
Odpovědět