Známej měl E46 320d r.2004. Auto koupil v bazaru v Ml.Boleslavi asi před 5ti lety se cca 180tis.km. Auto jezdilo naprosto normálně. Táhlo,nežralo,nekuckalo,prostě nic. Jen motor oblitej od oleje. Asi po dvou letech co ho měl mi ho přivez na servis. Tenkrát jsem ze zvědavosti prolejzal všechny jednotky a ejhle... Někdo to asi stočil tak amatérsky,že nikde,krom budíků nic nepřepsali. V DSC a jednotce světel bylo (už nevim přesně) asi 730 000km. Sám jsem takovýmu číslu skoro nevěřil.. Ani interiér nevypadal nejhůř. Po krátkém čase to ke mě přitáhli na laně a že to nestartuje. Diag. psala závadu na imobilizéru. Po krátkym laborování jsem usoudil,že na to jsem krátkej. Odvezl jsem to ke Snejkovi a potom k FX-ovi (spolu s uplně novou EWS koupenou za cca 3300,- v Inveltu). No a FX tenkrát ty kilometry taky potvrdil...
Takže i takovýhle kilometry jsou možný
Jinak auto bylo pěkný. Zvenku bylo vidět,že je opravený po ráně na předek i zadek,ale jinak Imola Rot, M-packet,xenony,alcantara atd. Koupeno nové u Bychla... Dodnes to auto jistě jezdí,jen už u jiného majitele. Kolik to má teď radši ani nehádám. Takže lidi,vybírat podle stavu,ne podle kilometrů - ty jsou pak člověku k hovnu,když tahá z kapsy šrajtofli na zaplacení servisu. Ale to je asi jeden z mála takhle odstrašujících případů (anebo?) Jak už tu bylo psáno,úspornou naftu si jako novou nikdo nekoupí na ježdění kolem komína. Většina těch aut těch 150 - 200 000km najede ještě v záruce

Ale neni to pravidlem. Pomaleji už pak ty kilometry naskakujou nám dalšim majitelum,kterým auto často slouží jen pro radost/jako víkendovka/leštěnka/další auto doma atd..