Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
320d názory na motor
furt nechápu proč si lidi kupují tento motor. Znám pár lidí co jej měli a dva byli z něj nadšení první pul rok-rok pak se tam podělalo několik věcí a mohli mít na jiném autě snad servis všeho.
Za ty prachy co to jezdí může BMW R6 v benzínu a LPG jezdit ještě levněji a o udržbě se ani nebavím. Do určitého roku.
Zase znám pár lidí co mají 2litr - měli dnes třeba 3litr v naftě a dost často probíráme co dělají za servis a kolik do toho dají atd.
Zrovna 2litr bych opravdu nikdy nechtěl, projev toho motoru mi k BMW vubec nesedí jak zvuk tak charakter a servisovat jej taky ne...
Navíc se tam serou dost řetězy a je to auto o ničem. vlastně bych hledal nějaké pozitiva.
Pokud úsporné BMW tak starší s pořádným motorem aspon 2,5-3l Benzínem a LPG.
Bohužel u BMW platí čím novější tím větší krám. a víc kurví.ek co se tam podělá.
Servisák mi sám říkal v Cartecu že je to zlatej důl servisovat novější auta s fatálními následky. To je teprve ranec.
Pak platí BMW mít velké výdaje.
Za ty prachy co to jezdí může BMW R6 v benzínu a LPG jezdit ještě levněji a o udržbě se ani nebavím. Do určitého roku.
Zase znám pár lidí co mají 2litr - měli dnes třeba 3litr v naftě a dost často probíráme co dělají za servis a kolik do toho dají atd.
Zrovna 2litr bych opravdu nikdy nechtěl, projev toho motoru mi k BMW vubec nesedí jak zvuk tak charakter a servisovat jej taky ne...

Navíc se tam serou dost řetězy a je to auto o ničem. vlastně bych hledal nějaké pozitiva.
Pokud úsporné BMW tak starší s pořádným motorem aspon 2,5-3l Benzínem a LPG.
Bohužel u BMW platí čím novější tím větší krám. a víc kurví.ek co se tam podělá.
Servisák mi sám říkal v Cartecu že je to zlatej důl servisovat novější auta s fatálními následky. To je teprve ranec.
Pak platí BMW mít velké výdaje.

todle není vůbec o pul milionech,
mam tu N47 (123D), najeto 91tkm, zadřené na klice na 2 místech, auto koupené v BMW, první majitel, podstivě servisované, dokonce ve 42tkm se dělali nové rozvody protože chrastily,
a takových N47 už tu bylo a osobně neznám člověka co by s N47 najel přes 200Tkm bez fatální závady motoru,
mam tu N47 (123D), najeto 91tkm, zadřené na klice na 2 místech, auto koupené v BMW, první majitel, podstivě servisované, dokonce ve 42tkm se dělali nové rozvody protože chrastily,
a takových N47 už tu bylo a osobně neznám člověka co by s N47 najel přes 200Tkm bez fatální závady motoru,
Ja si taky nemuzu stezovat 320D 120 kw jsem kupoval novou nyni mam najeto 330 tisic a jediny co sem nenil byla spojka a turbo jinak zatim bez poruchy spotreba mimo mesto pri beznem provozu a pri normlani jizde 4,5 litru pri hodne ostre jizde nemam vic jak 6,5 litru. S retezem se hodne strasilo ja zatim v poho. az to prijde, tak mu zamavama a koupim zas novy.
Pravda. Když jsem ho koupil (320d - motor N47) a hned musel řešit rozvody, byl jsem na něj neskutečně nasraný. Ale zase po výměně mám nalítáno 60 tis. km, bez problému. Aktuálně jsem točil 170 tis. km. Půjdu teď při výměně oleje preventivně nechat vyčistit motor, jinak mě nic nenapadá. Jo, zadřel se mi motorek zadního stěrače, ale to s motorem nesouvisí 
Spotřeba - ve stresu průměr 5,9 (minimálně 70% město), když je klid, tak pod 5,5.
Šestiválec je super, lepší jízda, menší poruchovost, lepší zvuk. Ale s mým stylem jízdy bych se pod 8 /100 nedostal ani za zlaté prase. Ročně nalítám cca 25 tis. Km a to udělá to přes 20 tis. Kč ročně rozdíl. Jelikož si už víc jak druhý rok auto krom nafty a oleje neřeklo v souvislosti s motorem o nic, tak mu nic nezazlívám.

Spotřeba - ve stresu průměr 5,9 (minimálně 70% město), když je klid, tak pod 5,5.
Šestiválec je super, lepší jízda, menší poruchovost, lepší zvuk. Ale s mým stylem jízdy bych se pod 8 /100 nedostal ani za zlaté prase. Ročně nalítám cca 25 tis. Km a to udělá to přes 20 tis. Kč ročně rozdíl. Jelikož si už víc jak druhý rok auto krom nafty a oleje neřeklo v souvislosti s motorem o nic, tak mu nic nezazlívám.