Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

320d názory na motor

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
monrowee
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: pon 13.04.2015 00:00

#1 Příspěvek od monrowee »

Dobrý den

Prosím o zkušenosti s tímto dieselem. Aktuálně moc děkuji
ironpipi
Registrovaný
Příspěvky: 950
Registrován: pát 28.03.2008 01:00
Bydliště: Přerov

#2 Příspěvek od ironpipi »

Co treba napsat jakej konkretni motor a v jakym aute, 320decek je x druhu...
Davyd
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: stř 17.04.2013 00:00

#3 Příspěvek od Davyd »

řeknu ti jedno, řadu N47 s datem výroby do řekněme března 2009 nebrat ;) Rozvody stojí balík - je tam výrobní vada. Já už mám rozvody měněné a jinak docela slušný motor, rozumná dynamika a jak mi teď trochu opadly stresy, padá i spotřeba. Aktuálně 5,8/100
Tomo11
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: pon 15.06.2015 00:00

#4 Příspěvek od Tomo11 »

Ahoj... Takze ak kupim 318 alebo 320 rv. 2008 alebo 2009 hned menit rozvody a bol by relativny pokoj ? Kolko € asi stoja rozvody?
Davyd
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: stř 17.04.2013 00:00

#5 Příspěvek od Davyd »

No mě stály 95 tis. takže tak... Není to jako měnit rozvod u škodovky. :(
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#6 Příspěvek od gsicbr »

uz se to tady řešilo celý vlákno. Jeden klubák to dělá za 25tkč. A když jste u tich rozvodů, tak mu taky řekněte o praskání bloku.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od JaraX »

a zadírání na klice
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od tommee »

Takze benzin :lol:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od JaraX »

ale 6ti válec
nebo aspon 6ti válec naftu
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#10 Příspěvek od Filozof »

furt nechápu proč si lidi kupují tento motor. Znám pár lidí co jej měli a dva byli z něj nadšení první pul rok-rok pak se tam podělalo několik věcí a mohli mít na jiném autě snad servis všeho.

Za ty prachy co to jezdí může BMW R6 v benzínu a LPG jezdit ještě levněji a o udržbě se ani nebavím. Do určitého roku.

Zase znám pár lidí co mají 2litr - měli dnes třeba 3litr v naftě a dost často probíráme co dělají za servis a kolik do toho dají atd.

Zrovna 2litr bych opravdu nikdy nechtěl, projev toho motoru mi k BMW vubec nesedí jak zvuk tak charakter a servisovat jej taky ne... :)

Navíc se tam serou dost řetězy a je to auto o ničem. vlastně bych hledal nějaké pozitiva.

Pokud úsporné BMW tak starší s pořádným motorem aspon 2,5-3l Benzínem a LPG.

Bohužel u BMW platí čím novější tím větší krám. a víc kurví.ek co se tam podělá.

Servisák mi sám říkal v Cartecu že je to zlatej důl servisovat novější auta s fatálními následky. To je teprve ranec.

Pak platí BMW mít velké výdaje. :?
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#11 Příspěvek od paca »

nojo, když ony ty dízly mají najeté k půl milionu km, tak se není čemu divit že tam začne hodně věcí odcházet :wink:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od JaraX »

todle není vůbec o pul milionech,
mam tu N47 (123D), najeto 91tkm, zadřené na klice na 2 místech, auto koupené v BMW, první majitel, podstivě servisované, dokonce ve 42tkm se dělali nové rozvody protože chrastily,
a takových N47 už tu bylo a osobně neznám člověka co by s N47 najel přes 200Tkm bez fatální závady motoru,
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#13 Příspěvek od gsicbr »

ten motor je fakt hrob, ale mám kámoše a má na něm 256tkm bez jediný závady. Jo a ještě to má chipnutý powerboxem :D . Takže asi pár se jich najde ale je to jeden ze sta.
LaGrave
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: ned 08.04.2012 00:00

#14 Příspěvek od LaGrave »

Ja si taky nemuzu stezovat 320D 120 kw jsem kupoval novou nyni mam najeto 330 tisic a jediny co sem nenil byla spojka a turbo jinak zatim bez poruchy spotreba mimo mesto pri beznem provozu a pri normlani jizde 4,5 litru pri hodne ostre jizde nemam vic jak 6,5 litru. S retezem se hodne strasilo ja zatim v poho. az to prijde, tak mu zamavama a koupim zas novy.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od JaraX »

u 320d 120kW celkem neni problem s rozvodama.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#16 Příspěvek od TANN3R »

Tak jak píše Jarax, M47 netrpí na nic mimořádného, snad jen regulace turba. Zato N47 je servisně jiná liga, hlavně díky rozvodům. Zajímavý paradox dnešní doby, každý modernizovaný motor je horší než ten. ze kterého vycházel..
Davyd
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: stř 17.04.2013 00:00

#17 Příspěvek od Davyd »

Pravda. Když jsem ho koupil (320d - motor N47) a hned musel řešit rozvody, byl jsem na něj neskutečně nasraný. Ale zase po výměně mám nalítáno 60 tis. km, bez problému. Aktuálně jsem točil 170 tis. km. Půjdu teď při výměně oleje preventivně nechat vyčistit motor, jinak mě nic nenapadá. Jo, zadřel se mi motorek zadního stěrače, ale to s motorem nesouvisí :-)
Spotřeba - ve stresu průměr 5,9 (minimálně 70% město), když je klid, tak pod 5,5.
Šestiválec je super, lepší jízda, menší poruchovost, lepší zvuk. Ale s mým stylem jízdy bych se pod 8 /100 nedostal ani za zlaté prase. Ročně nalítám cca 25 tis. Km a to udělá to přes 20 tis. Kč ročně rozdíl. Jelikož si už víc jak druhý rok auto krom nafty a oleje neřeklo v souvislosti s motorem o nic, tak mu nic nezazlívám.
Lamara
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: čtv 06.08.2015 00:00

#18 Příspěvek od Lamara »

A jak je na tom 2.0 ale v tp nemám i ani ci jen 2.0 benzín r6 rv 1999 ty to motory prej byli v poradku je ro pravda?
kubajz79
Registrovaný
Příspěvky: 174
Registrován: úte 22.10.2013 00:00

#19 Příspěvek od kubajz79 »

Lamara píše:A jak je na tom 2.0 ale v tp nemám i ani ci jen 2.0 benzín r6 rv 1999 ty to motory prej byli v poradku je ro pravda?
tvl cože? :)
Lamara
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: čtv 06.08.2015 00:00

#20 Příspěvek od Lamara »

Proč tvl coze?jen se ptám.
Odpovědět