
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
výměna M51 za M57
To ses trochu zbláznil, ne? Si to představuješ jak hurvínek válku.. dám ti radu.. pokud chceš M57, tak prodej E36 a kup E46 a máš to vyřešené...
Ale abych tady jen nenadával...
M57 má jinou jednotku motoru (DDE 4.0) a je výhradně ve spojení s EWS2 nebo EWS3 (immo - a nelze to ojebat).
Jednotka DDE 4.0 má CAN-Bus sběrnici, která si rozumí pouze s budíkama na to určené - čili E38, E39, E46, E53, E83, atd.
Jednotky DDE 4.0 jsou pouze ve spojení ASC nebo DSC jednotkou, která odpovídá jejich generačnímu levelu (ASC MK20, MK60, DSC 5.7, DSC MK60, atd. atd. - nic z toho nesedí pro E36 a nikdy to nebude fungovat)
Elektrika motoru a jednotky je úplně jiná a překopání by stálo kýbl nervů.. i s komplet koupenou elektrikou by se s tím dělaly takové čachry, že by všem zúčastněným museli píchat sedativa.
Ale neříkám, že to nejde.. není to neřešitelné, ale potřeboval bys někoho kdo ti poladí elektriku a pak někoho kdo ti bude ladit jednotku, aby vůbec fungovala, tak jak má (toto v podstatě nikdo neumí).
A pozor.. to jsem mluvil doteď jenom o elektrice motoru.. bůhví, jaké výmrdy bys měl mechanické.. třeba nesedící silentbloky motoru, převodovka, zavazející části vany, čehosi, čehokoliv, kdekoliv na cokoliv... Ono se to nezdá.. chceš vyměnit starý dieselový šestiválec za novější dieselový šestiválec.. ale to není žádná sranda...
Ale abych tady jen nenadával...
M57 má jinou jednotku motoru (DDE 4.0) a je výhradně ve spojení s EWS2 nebo EWS3 (immo - a nelze to ojebat).
Jednotka DDE 4.0 má CAN-Bus sběrnici, která si rozumí pouze s budíkama na to určené - čili E38, E39, E46, E53, E83, atd.
Jednotky DDE 4.0 jsou pouze ve spojení ASC nebo DSC jednotkou, která odpovídá jejich generačnímu levelu (ASC MK20, MK60, DSC 5.7, DSC MK60, atd. atd. - nic z toho nesedí pro E36 a nikdy to nebude fungovat)
Elektrika motoru a jednotky je úplně jiná a překopání by stálo kýbl nervů.. i s komplet koupenou elektrikou by se s tím dělaly takové čachry, že by všem zúčastněným museli píchat sedativa.
Ale neříkám, že to nejde.. není to neřešitelné, ale potřeboval bys někoho kdo ti poladí elektriku a pak někoho kdo ti bude ladit jednotku, aby vůbec fungovala, tak jak má (toto v podstatě nikdo neumí).
A pozor.. to jsem mluvil doteď jenom o elektrice motoru.. bůhví, jaké výmrdy bys měl mechanické.. třeba nesedící silentbloky motoru, převodovka, zavazející části vany, čehosi, čehokoliv, kdekoliv na cokoliv... Ono se to nezdá.. chceš vyměnit starý dieselový šestiválec za novější dieselový šestiválec.. ale to není žádná sranda...
No tak ta elektrika je to poslední čeho bych se bál ale mluvil jsem s kamosem a s Jirkou Savkou a největší voprc by byla právě ta mechanika ve finále jsme došli k závěru že by na to musel bejt čas dostatek peněz a dost nervů takže bude jednodušší upravit ŘJ a maximální zvýšení o 62 kw ale každopádně za čas něco určitě zkusím postavit