Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

výměna M51 za M57

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
spilot
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 23.09.2009 00:00
Bydliště: Prague

#1 Příspěvek od spilot »

Ahoj mám bmw e36 325 td a chtěl bych tam dát m57 3.0d takže bych potřeboval vědět co všechno budu muset kromě motoru vyměnit a upravit pokud máte rady,fotky nebo nějaký návody budu rád za pomoc :wink:
mentuli
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: ned 22.02.2009 01:00

#2 Příspěvek od mentuli »

To ses trochu zbláznil, ne? Si to představuješ jak hurvínek válku.. dám ti radu.. pokud chceš M57, tak prodej E36 a kup E46 a máš to vyřešené...
Ale abych tady jen nenadával...
M57 má jinou jednotku motoru (DDE 4.0) a je výhradně ve spojení s EWS2 nebo EWS3 (immo - a nelze to ojebat).
Jednotka DDE 4.0 má CAN-Bus sběrnici, která si rozumí pouze s budíkama na to určené - čili E38, E39, E46, E53, E83, atd.
Jednotky DDE 4.0 jsou pouze ve spojení ASC nebo DSC jednotkou, která odpovídá jejich generačnímu levelu (ASC MK20, MK60, DSC 5.7, DSC MK60, atd. atd. - nic z toho nesedí pro E36 a nikdy to nebude fungovat)
Elektrika motoru a jednotky je úplně jiná a překopání by stálo kýbl nervů.. i s komplet koupenou elektrikou by se s tím dělaly takové čachry, že by všem zúčastněným museli píchat sedativa.

Ale neříkám, že to nejde.. není to neřešitelné, ale potřeboval bys někoho kdo ti poladí elektriku a pak někoho kdo ti bude ladit jednotku, aby vůbec fungovala, tak jak má (toto v podstatě nikdo neumí).
A pozor.. to jsem mluvil doteď jenom o elektrice motoru.. bůhví, jaké výmrdy bys měl mechanické.. třeba nesedící silentbloky motoru, převodovka, zavazející části vany, čehosi, čehokoliv, kdekoliv na cokoliv... Ono se to nezdá.. chceš vyměnit starý dieselový šestiválec za novější dieselový šestiválec.. ale to není žádná sranda...
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#3 Příspěvek od Foldas »

mechanika bude to nejjednoduší horší je komunikace řj. Všechno jde jenom musíš mít dostatek nervu a prostředky to dotáhnout do konce
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#4 Příspěvek od DaweTDS »

No ono to teoreticky půjde i bez BMW budíků, když je youtube plné videí co to mání vE30 , patrol atd.
Jinak spíše souhlasím s tou koupí E46.
Ty peníze do projektu vynaložené Ti hravě cenu E46 pokryjí.
spilot
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 23.09.2009 00:00
Bydliště: Prague

#5 Příspěvek od spilot »

No tak ta elektrika je to poslední čeho bych se bál ale mluvil jsem s kamosem a s Jirkou Savkou a největší voprc by byla právě ta mechanika ve finále jsme došli k závěru že by na to musel bejt čas dostatek peněz a dost nervů takže bude jednodušší upravit ŘJ a maximální zvýšení o 62 kw ale každopádně za čas něco určitě zkusím postavit
spilot
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 23.09.2009 00:00
Bydliště: Prague

#6 Příspěvek od spilot »

A nic proti ale e46 je sice pěkná ale podle toho co jsem slyšel bych to nechtěl ani zadarmo zůstanu u krásek e30-e39
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#7 Příspěvek od DaweTDS »

Přesně tak... máš tédéeso, tak tam prdni velkem obtok a zalij to naftou a pojede to možná i lépe než M57 :lol:
Odpovědět