Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E91 škubání při konstantní rychlosti

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
twigac
Registrovaný
Příspěvky: 366
Registrován: pon 14.07.2008 00:00
Bydliště: ceska lipa
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od twigac »

Zdravim pánové,
mám dotaz. Včera jsem si přivezl auto ze servisu (e91 318d m47 90kw)
po vyměně oleje a vzduchového filtru. Problém je že při konstantní rychlosti auto začne cukat..jakmile trochu pridam nebo uberu tak dobrý. Tady na foru jsem se docetl že by měl být problém někde v eletrice v některých z kontaktů a i to tomu odpovídá, že pokud měnil vzduchový fitr tak někde může byt spatný kontakt třeba na váze vzduchu. Jelikož servisák odjel na tyden na dovolenou tak to musím řešit sám. proto pokud má někdo zkusenosti po čem přesně jít budu rád at to nemusím celé rozebírat. :roll:
diky za pomoc
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#2 Příspěvek od vita11 Moderátor »

tak zkus docvaknout konektor na váze vzduchu
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od matiz »

Tomu neverim.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#4 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Mi to dělal senzor tlaku na liště......, někomu to dělá špatná kabeláž ke vstřikům, nebo měnič v almaře, ale ty máš asi manuál no pilo mi to řádně krev :D
twigac
Registrovaný
Příspěvky: 366
Registrován: pon 14.07.2008 00:00
Bydliště: ceska lipa
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od twigac »

stve mě že ani diag nic neukáže.. no skusim vyčistit všechny konectory
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od matiz »

Zbytecna prace.
twigac
Registrovaný
Příspěvky: 366
Registrován: pon 14.07.2008 00:00
Bydliště: ceska lipa
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od twigac »

Tak konektor to není..kontakty prostříknuty a žádná změna.Teď se budou měnit žhavičky tak se musí sání sundat tak uvidime jestli něco najdeme..třeba nějaká hadice na podtlaku.. :roll:
twigac
Registrovaný
Příspěvky: 366
Registrován: pon 14.07.2008 00:00
Bydliště: ceska lipa
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od twigac »

našli jsme nedotažený vstřik (matice) lehce to bylo ublemcaný, ale nemyslim si že by to byl duvod. Jelikož se musí vyměnit žhavičky ( které nejdou ven ) tak se vše vyčistí a prostříká a snad to bude dobrý.
twigac
Registrovaný
Příspěvky: 366
Registrován: pon 14.07.2008 00:00
Bydliště: ceska lipa
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od twigac »

žádná změna k tomu to začlo trochu kouřit...nejaký nápady?
alfonzo
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: čtv 26.03.2015 01:00
Bydliště: Beroun

#10 Příspěvek od alfonzo »

Turbo na odchodu?
twigac
Registrovaný
Příspěvky: 366
Registrován: pon 14.07.2008 00:00
Bydliště: ceska lipa
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od twigac »

vyřešeno.. servis mi špatně nandal vzduchovy filtr...u vahy vzduchu ho tam doslova narval a salo to vzduch mimo a tim i pricpal vahu..bralo to hodne nafty a malo vzduchu..proto se to i jakoby dusilo.
czNEWMANcz
Registrovaný
Příspěvky: 383
Registrován: čtv 12.04.2012 00:00

#12 Příspěvek od czNEWMANcz »

koukám, že v dnešní době fakt není nad to si alespoň běžnou údržbu dělat sám...smutný :-(

Já po zkušenostech, kdy mi servis pří výměně vzduchového filtru na E90 (preLCI, takže ta s opravdu nešikovným přístupem k filtru, kdy se rozebírá snad polovina motoru) poztrácel šroubky a ulámal plastové zobáčky, jsem se rozhodl, že co půjde a budu umět, tak budu dělat jedině svépomocí. Sice to zabere čas, ale mám jistotu, že je to uděláno tak, jak by to mělo být a ještě se alespoň něčemu přiučím.
Odpovědět