Při průtoku paliva vedením stačí naprasklá hadice na zpátečce do nádrže a nestačil by jsi se divit kolik benzínu vyteče za pár minut. Prostě spotřeba 30-40 litrů je strašně moc to by se vstřiky ani nezavřeli to by motor ani nebyl schopný zpracovat
Palivova soustava komplet nova, tesna. Nikde nekape, neprzni, netece. Startuje na prvni otoceni. Dle info v BMW servisu snad cidlo vacky. Ale bmw forum je pro me mnohem presnejsi nez snobsky servis.
Zajeď za někým kdo pozná jestli to jde na všechny válce není to tak těžké mechanik to musí slyšet hned.
Tahá to normálně do kopce nebo to nejede?
Jednou jsem musel dojet s Oplem co jel na tři ,někdy dva válce asi 30km.
spotřeboval jsem třetinu nádrže,cca 15l/30km
Rade520 píše:Zajeď za někým kdo pozná jestli to jde na všechny válce není to tak těžké mechanik to musí slyšet hned.
Tahá to normálně do kopce nebo to nejede?
Jednou jsem musel dojet s Oplem co jel na tři ,někdy dva válce asi 30km.
spotřeboval jsem třetinu nádrže,cca 15l/30km
Jede na 3 valce. Ve vysokych otackach se chytne normalne.
jestli ti řekli v servisu že je vadné čidlo váčky tak se jedná o motor m43. tento motor pojede normálně i když odpojíš lambdu a váhu vzduchu. ještě bych zkontorloval tlak na palivové liště a jestli nejde benzín skrz membránu v regulaci na liště do sání