Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E46 320d 100kw Netahne

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
spatass
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: ned 01.01.2012 01:00

#1 Příspěvek od spatass »

Nazdarek klubaci mam dotaz, auto netahne jakoby nezabiralo turbo.

Zkontrolováno:
-váha vzduchu
-podtlakova hadice od turba
-podtlakova regulace turba
-na diagnostice to zadnou chybu nehazi
-auto drzi volnobeh normálne
-chyta normálně
-enormní spotřeba s lehkou nohou jedu za 9l

Díky za rady a tipy.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#2 Příspěvek od Foldas »

live data jste kontrolovali? Jaký je plnící tlak? Kolik ukazuje váha?
spatass
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: ned 01.01.2012 01:00

#3 Příspěvek od spatass »

Tak novinka, dnes při testovací jízdě najedou šlapal jak by měl ale asi jen 2 km, pote začal sam přidavat jako když chytnou saze a musel jsem ho natvrdo dobrzdit přes zařazenou rychlost. Všude šedo bílý dým hlavně vpředu v motoru.

Podezdření na egr ventil...
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY

#4 Příspěvek od _milan_ »

el. mag. motorek co ovládá egr , nebo turbo off ... ? jen nápad..
spatass
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: ned 01.01.2012 01:00

#5 Příspěvek od spatass »

Tak novinka, dnes při testovací jízdě najedou šlapal jak by měl ale asi jen 2 km, pote začal sam přidavat jako když chytnou saze a musel jsem ho natvrdo dobrzdit přes zařazenou rychlost. Všude šedo bílý dým hlavně vpředu v motoru.

Podezdření na egr ventil...
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Já mám podezření, že turbo propouští olej do sání a ten olej se hromadí v intercooleru. A když ten motor chytne větší točky, tak ten olej nasaje a běží to na ten olej s příslušnými dýmovými efekty. Máš štěstí, že máš manuální převodovku a jde to chcípnout přes zařazený kvalt. Rozeber všechny hadice od turba do sání a vymotuj intercooler, olej vylejt, hadice vytřít, intercooler vypláchnout benzínem a začnií uvažovat o repasi turba. Jinak dopadneš jako toto auto https://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88 a budeš shánět nový motor. :!:
spatass
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: ned 01.01.2012 01:00

#7 Příspěvek od spatass »

Tak turbo je po repasi a je zpet vše samo že vyčištěny atp. Teď už auto tahne jak by mělo ale je tu novy problém občas se zakucka a prijde mi to že jde na tři valce. Vstřiky???
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Přečíst chyby diagnostikou, z toho by mělo vyplynout, proč to kucká.

Možná, že to teď už má moc velký plnící tlak a ŘJ motoru přeruší vstřikování, aby ochránila motor. Plnící tlak by sice při repasi měli na stolici seřídit, ale já jim u toho nesvítil. Druhá možnost je málo paliva, projít od čerpadla v nádrži přes filtr pod autem až k motoru.
spatass
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: ned 01.01.2012 01:00

#9 Příspěvek od spatass »

Jo a egr je zaslepeny.
spatass
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: ned 01.01.2012 01:00

#10 Příspěvek od spatass »

Myslis ze to nemužou byt třebas vstřiky?Někdy to jede pekne jindy to běží na tři válce..

Někdo v HK a okolí s diagnostikou?
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#11 Příspěvek od Foldas »

Ty máš rotační čerpadlo vp44 spíš než vstřiky bych viděl problém v něm chce to prostě diagnostiku
juraj924
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: stř 11.11.2015 01:00

#12 Příspěvek od juraj924 »

snímač zdvihu ihly je to vstrek 4 valca s drátem a diagnostika zvykne vypísať (needle motion sensor) má za úlohu dávat signal čerpadlu vp44 o predvstreku ak je snímač vadny trha autom skus odpojit konektor malo by sa zlepšit ak auto pojde dobre treba ten vsrekovač s drátem vymenit lebo darmo pojde bez toho odpojeneho konektora dobre auto bude nadalej v núdzovom režime a spotreba stúpne a vstrekovače daj odskušat otvarací tlak maju mat 204až 216barov
spatass
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: ned 01.01.2012 01:00

#13 Příspěvek od spatass »

Tak jsme vyměnil podtlakovou regulaci turba a zaroven nechal zkontrolovat a vyčistit vstřiky.

Auto jede podstatně lepe ale podle me to stále není ono. Za studena hulí bíle a je hlučné. když s e ohřeje už nekouří a motor jde lepe a tišeji. Auto stále smrdi jakoby nespálená nafta a žere v tuto chvili cca do 7l/100km.

Nějaké další nápady?
juraj924
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: stř 11.11.2015 01:00

#14 Příspěvek od juraj924 »

zaujímavé ak máš dobre vstreky ako hovoríš a napriek tomu to dymí na bielo a je hlučné skús popočuvat či ten hluk nejde z čerpadla vp44 alebo môžeš mať prasknutú hlavu valca zistíš to tak že odkrutiš viko na expanz nadobke ak pojdu bublinky a kus dymu je to hlava alebo další typ to hučanie môžu robyt hydroštely neviem ale ten bielo sedy dym mi pripada ako keby tlačilo do sania olej
spatass
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: ned 01.01.2012 01:00

#15 Příspěvek od spatass »

Vstriky byli na kontrole a pry dva mirne saknou ale dle servisu bosch by to zatim neresily. Dle diagnostiky pozlobivava hlavni ridici vstrik nevim zda tpoto jsou ci nejsou schopni odhalit take v servise bosch ale neudrzi si spravne nastavenou hodnotu. Ten dým je bílý a pouze za studena. Auto i celkem smrdi jako by nepalilo poradně naftu a po ujetí cca 250km mám spotřebu 7,8l.
Odpovědět