Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Stk 2016 snížený podvozek
http://tn.nova.cz/clanek/nova-pravidla- ... -2016.html žijem ve státě ko*otů ...
A emise ? Sly hodne nahoru po vyhození catu? Ono když clovek prijede na technickou s opecovanym autem s kvalitnima komponentama , tak to neřešej. Maj spadeno na domácí tunery...BudVlad píše:Nedávno jsem byl na STK. Mám hodně snížené E92 a kompletní podvozek z M3 (tlumiče, ramena předak/zadek). Čekal jsem spíš problém s emisema protože mám free flow primary a odstraněné secondary. Prošel jsem bez problému.
Co to znamená "domácí tuner"? To jako každý, kdo si dá sám něco na auto, tak by měl letět? Doteď se to neřešilo, nikdo to nechtěl, spousta úředníků na dopravce ani neví, jak danou věc zapsat do TP. A hlavně největší kravina je pouze uznávaný atest 8SD, což skoro nic nemá. TÜV se neuznává, i když v ČR existuje zastoupení TÜV. A teď najednou se to začne pokutovat, začnou se vyhazovat lidi z STK, typicky český postup. Připadá mi to tu pořád jak za komančů, kdo chce vybočovat z řady, mít něco jiného než ostatní, bude mít problém. 

Ja te chapu, chtel bys aby stat neresil nic. Ale tak do té doby budes potkávat na silnici auta zbastlený s čínskejma dílama v garáži. Denní svícení na tisíc variant, rezonátory na fabiích co probudí celou ulici, zatmavená prední okna, nebrzdicí auta, auta prakticky bez tlumičů...
Myslim práve, ze s rozumnyma upravama na autech ocividne v dobré technické kondici nebude problem a prvni vlastovky z STK to i potvrzují.
Myslim práve, ze s rozumnyma upravama na autech ocividne v dobré technické kondici nebude problem a prvni vlastovky z STK to i potvrzují.
Tak to mě právě vůbec nechápeš. Denní svícení na tisíc variant, uřvaný výfuky, zatmavená přední okna.... jsem právě vůbec na mysli neměl. To je vše, co mě osobně vadí taky. Zároveň mi ale i vadí, že to u nás funguje jak v kocourkově a než, aby česká vláda, ministerstvo dopravy atd. převzali nějaký funkční model třeba z některé jiné země, tak jako vždy vymyslí paskvil a musí být zároveň papežštější než papež. To co mě vadí, že u nás jsou jakékoliv úpravy na vozidlech problém, jelikož většina věcí nemá atest 8SD. Naprostá většina dílů má atest TUV, který u nás neplatí. Tím pádem jakýkoliv štelovací podvozek, rozpěry, sedačky, brzdové sety, nic si člověk na auta dát nemůže. Že už s tím někdo prošel, neberu jako směrodatný, protože to bude jako se vším v ČR, každej kraj po svém. Co někde neprojde ani náhodou, jinde projde bez problémů. Neplácám jen tak, sám jsem příznivcem funkčních úprav vozidel a ne lepení laminátových oblud silikonem, neonů atd. Mám za sebou už dost úprav na svých i cizích vozidlech, včetně stavby E30 cabrio s 4.0V8 6q s brzdama z E46 330i, která zkončila po pár letech snahy o zapsání do TP rozebráním a rozprodejem. A není to tím, že by tady na to nebyla legislativa, po konzultacích jak s TUV tak Dekrou jsem se dozvěděl, že by legalizace takové stavby normálně jít měla, ale nejsou kompetentní úředníci, kteří by si s tím věděli rady a měli vůbec chuť do toho jít. (Čest vyjímkám) Pořád je to spíš o házení klacků pod nohy, než pomoci.xhans píše:Ja te chapu, chtel bys aby stat neresil nic. Ale tak do té doby budes potkávat na silnici auta zbastlený s čínskejma dílama v garáži. Denní svícení na tisíc variant, rezonátory na fabiích co probudí celou ulici, zatmavená prední okna, nebrzdicí auta, auta prakticky bez tlumičů...
Myslim práve, ze s rozumnyma upravama na autech ocividne v dobré technické kondici nebude problem a prvni vlastovky z STK to i potvrzují.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
TUV sice neni ceska norma, ale v jinych oborech (napr. strojirenstvi) platna je a pouziva se. Proto v CR existuje i zastoupeni TUV. Stejne jako v jinych oborech plati evropske normy, nechapu, proc zrovna v autodilech by TUV nemohl platit a vsechno muselo byt pouze 8SD. A TUV bych s nejakou cinskou normou teda zrovna nesrovnaval.