Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

318is M42- nestartuje

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
eemajky
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: pát 25.06.2010 00:00

#41 Příspěvek od eemajky »

Ten email nefunguje :cry: nebo aspon me nefunguje.
jurab
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: pát 26.11.2010 01:00

#42 Příspěvek od jurab »

eemajky píše:Ten email nefunguje :cry: nebo aspon me nefunguje.


mě taky nefunguje :cry: bude mě čekat to sami,ale teprv sem se dostal ke starteru.jaky použivate nařadi na povolení tech 2 šroubu?sou to naky vicehrany nebo co,pasuje nato jen trhak ale tim bych to asi strhnul
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#43 Příspěvek od Cuky »

Zdravím. Jak jsem si to tu tak pročítal, tak mám podobný problém. Auto občas startuje (točí startérem) a občas ne (netočí startérem). Na roztlačení chytne okamžitě. Zkoušel jsem jinou spínačku a nic pojistky taky ok. Ten startér se mi nezdá že by byl špatný není to tak dlouho co je po repasi. Kabely od něj taky nevypadaj že by upadly nebo by byly volné.. Tak se tedy ptám není tam např. nějaké relé? Popř jaké a kde. Imo. to asi nebude když po roztlačení jede.

Jinak se jedná o e36 318Ti 97 M42B18. Předem díky za rady.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#44 Příspěvek od Foldas »

v jednotce ews je relé pro odpojení startéru nemám tu teď schemata takže ti neřeknu které piny to jsou, ale dráty na ews černo/žlutý a zeleno/černý jsou to dva nejsilnější dráty na jednotce ews
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#45 Příspěvek od Cuky »

Ahoj a díky, teď jen pro upřesnění jestly dobře chápu. To relé je součástí EWS takže nejde samostatně vyměnit? A Pokud na těch kabelech co píšeš při klíčku v poloze start naměřím 12V tak funguje? Nebo to chápu špatně? DO elektro guru mám hodně daleko tak se radši ptám.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#46 Příspěvek od Foldas »

jeden drát je přívod +12V od spínačky a druhý je vyveden přímo na cívku starteru takže když ty dva dráty proklemuješ jiným drátem obejdeš relé v ews které může být v háji
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#47 Příspěvek od Cuky »

Tak jsem to pochopil celkem dobře mockrát děkuji za rady :)
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Piny vstupu a výstupu jsou na konektoru EWS2 piny 1 a 3.
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#49 Příspěvek od Cuky »

No tak jsem to zkoušel a nic vypadá to teda na startér. Ještě že se u ISka nemusí rozebrat půl auta abych se na něj dostal :D :D :D jinak ještě jednou děkuji za rady.
Odpovědět