Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Rada s koupi 330i nebo 335i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
FilM
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: úte 09.11.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od FilM »

Chtel bych si na jaro nadelit cabrio. Melo by to byt E93 - otazkou je jaky motor. Hledam 335i, ale padla mi do oka pekna 330i. Co byste volili a proc ?
Na co si dat pripadne pozor ?
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#2 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Já bych bral (a až budu doopravdy vybírat) 330i. Mě se líbí atmosféra a výkon naprosto dostačuje. Turbodměchadla nepotřebuju.
Myslím ale, že se nedá sehnat s N52, ale jen s N53 náchylnějším (ale prý úspornějším) přímovstřikem, ten aspoň nežere olej.
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od xyron »

Rozdíl mezi 330i N53 a 335i N54 je pouze v turbech, jinak všechny ostatní kurvítka mají obě (vstřiky, vodní pumpa, HPFP atd..)

Jestli jsi našel opravdu pěknou 330i tak do toho jdi... jestli chceš počkat a hledat dál tak 335i je samozřejmě víc aristokratičtější volba (už jenom kvůli tomu jak vypadá zezadu) 8)
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#4 Příspěvek od pavproch »

Jsem zanícený zastánce NA R6 z mnichova, mám e91 (daily) s N53 - už sem tu psal svoje zkušenosti mockrát.... do auta pro radost bych ho ale nechtěl (v Z4 mám N52 a to je ta správná volba pro "funcar"). Do daily bych do N53 šel ale zase a znova.

N53 žere málo oleje, málo benzínu, jede jak píchlé prase a má vna volnoběh zvuk jak porouchané konzernové TDI :twisted:
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od xyron »

pavproch : v tomhle pripade je na tom 335i uplně stejně, akorát jede jak dvě píchlá prasata... ostatní se shoduje

Já bych spíš uvažoval takto:

chci atmosféru a zakládám si na tom a i do budoucna mi bude stačit 200kw - beru 330i

chci turbo a mám chuť jednoduše zvyšovat výkon auta v rozmezí + 0-300 koní (to už je ale extrém) - beru 335i
Martyn
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: ned 12.10.2003 00:00
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Martyn »

Rozhodne 35, ac atmosfery jsou super a osobne jsem mel 3 n/a bmw benzin sestivalce, tak 35 je zase o level jinde:) jen to chce alespon zlehka postelovat, prubeh vykonu neni tak "zabavny" jako u na - v serii to neni potreba tolik tocit..
Do tezke e93 bez diskuze.. Ted je na bazosi docela zajimava a super nalozena 35 v kabru za bezkonkurenci koruny..
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#7 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

S N52B30 nebo N52B25 se E92/E93 v EU neseženou že, jako v US?
Kdesi v diskuzi o LPG se ale nějaká objevila.. asi import.

Tohle Cabrio je těžký to je pravda, kor pevná střecha ..je super mě se líbí. Jen prý se sundanou se s tím nedá moc lítat ani v 335i, to těžiště je doslova v prd*li. :P
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od xyron »

Kecy. A strecha s tim nema nic spolecnyho. Tezky jsou vyztuhy auta proti zkrutu..
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#9 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

To jo, myslel jsem těžiště. Mě to říkal bývalej majitel, jak je složená v kufru bylo to na klikatých okreskách prej utrpení, prostě těžkopádný jakoby to nebylo Báwo. :)
Budu zvědavej i na zvukovej projev obou motorizací, to má u Cabria teprve význam. ;)
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#10 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

To mi připomíná opět lidi co si to kupují ve smra-dieselu na nedělní výlety .. PneBože! :roll:
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#11 Příspěvek od pavproch »

jj, nedávno sem kdesyk zahlíd kábrio sazomet automat.... :twisted:
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od tommee »

Kdo to ma, nema vetsinou s tezistem problem. Nekdo preferuje atmosferu (ja treba) Nekdo zase moznosti 35i. Dokonce jsou 35i levnejsi nez atmosky, ktery uz bmw nedela- coz asi bude ten duvod.
Martyn
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: ned 12.10.2003 00:00
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Martyn »

Tady mi zrovna ten mat teda vuuubec nevadi, to neni auto na ecce homo jako zetko:)
kamos ma e93 3.0d v MANUALU, to mi osobne prijde jeste vetsi ulet:)
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od tommee »

Jasne, saze v kabru jsou ulet. Automat je veci vkusu. V trojce radit nechci, v zetku zase jo
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#15 Příspěvek od xyron »

Vuci cele vaze auta je strecha v kufru naprosto marginalni. Teziste to neovlivni.. kor kdyz vpredu sedi dva lidi co maji 140 kg (80+60)
Uživatelský avatar
Kani
Registrovaný
Příspěvky: 1583
Registrován: ned 15.03.2009 01:00
Bydliště: Orlova

#16 Příspěvek od Kani »

S tou vahou, kroucenim a automatem to bude spis GTcko na pohodove vyjizdky, obcasnym prohnanim v primce se slusnym zvukem a nebem nad hlavou o nejakem super ridicskem zazitku v zatackach to nebude. Ale kazdy ma rad neco jineho.
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

#17 Příspěvek od tommee »

Palec nahoru za rpzumnej nazor. E93 je gtcko, drift v zatacce od nej nikdo neceka:)
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#18 Příspěvek od xyron »

Samozrejme ze ne, ale o tom se tady ani nemluvilo...
CerVus
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: pát 24.11.2006 01:00
Bydliště: Hradec Králové

#19 Příspěvek od CerVus »

tommee píše:Kdo to ma, nema vetsinou s tezistem problem. Nekdo preferuje atmosferu (ja treba) Nekdo zase moznosti 35i. Dokonce jsou 35i levnejsi nez atmosky, ktery uz bmw nedela- coz asi bude ten duvod.
Nebude spíš problém v tom, že se lidi bojí kupovat 35i s 200+k na tachometru kvůli nákladům. Přeci jen tam jsou turba a to není levna sranda.
edite: Myšleno až se odporoučí. To u atmosféry nehrozí.
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#20 Příspěvek od xyron »

Turba jsou 50k. Vstriky jsou cca 30k a ty maj obe motorizace, vodni pumpa 10k (obe), civky, svicky, podvozek, hpfp, brzdy, kola a gumy atd atd .. vse obe. Je to jedno, naklady nehrajou moc roli v rozdilu... dulezity je si uvedomit jestli chci atmosferu nebo turbo ... kabria e93 se pohybujou od cca 4kil za vraky, pokud to ma nejak vypadat tak 500-mega za ojetinu. Novy turba jsou marginalie. Je nutne si uvedomit ze to auto je krasny, tezky, vykonny a clovek na nej musi mit... neni to schade..
Odpovědět