Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
spojka na drifty
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 172
- Registrován: ned 19.10.2008 00:00
- Bydliště: sudoměřice u bechyně
klucí jakou spojku máte na drifty na 325i e36? mám setrvák 5kg z M20 , závodní obložení spojky dělaný v tálíně , a přítlačák z M20 , a už druhá lamela a stejně klouže .... za 1 jezdím celý den a nic jak dám za 2 stačí sebe mín a klouzne , stačí aby se trošku ohřála a začne klouzat..... jak to děláte u auta bez papírů , když je třeba třeba spojku zajet ? jak to dělají u rally aut ? chci něco co fakt bude držet a nemusí se moc zajet.... at to stojí co chce už mě to nebaví díky
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Přítlačák je jaký a jak starý? Má lamela správnou tloušťku?
Mám druhým rokem přítlačák Sachs Performance pro E30 M3, rozměrově je stejný jako pro M20, ale dimenzovaný na vyšší Nm. Mám to na M52B28 s naměřenými 163 kW a neklouže. Jezdil jsem s tím v Sosnové, v Mostě, na Transfagarasanu, nebyl problém ani na Stelviu.
Mám druhým rokem přítlačák Sachs Performance pro E30 M3, rozměrově je stejný jako pro M20, ale dimenzovaný na vyšší Nm. Mám to na M52B28 s naměřenými 163 kW a neklouže. Jezdil jsem s tím v Sosnové, v Mostě, na Transfagarasanu, nebyl problém ani na Stelviu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
To jsem ti psal, že jsou rozměrové stejné pro S14 i M20. Je dimenzovaný na 415 Nm s běžnou lamelou a na 450 Nm s organickou. To na atmo motor bohatě postačuje.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
ted budu davat na s50b30, m20 1hmota 6kg , performance pritlacak 883082 999618 , odpruzenou keramiku z brzdy.cz pro m20, to ze musim prehodit venec je jasna paka ale jak moc presne musim doresit celkovou delku spojkoveho kompletu oproti puvodnimu 2hmotemu kompletu? bude stacit pouzit vysouvaci lozisko z e21 323i ktere je delsi a ´skoro´ dorovna celkove delky nebo se bude muset resit delka na valecku ci ten operny plastovy bazmek ?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Já to řešil vyšším ložiskem z N52/N53 (je nutno vyfutrovat komínek neb má větší průměr díry) a delší tyčkou do prasátka.
Na jemné doladění mám pro další verzi navíc připravený štelovací opěrný pin na páku. Nastavuje se to zvenku, až to bude složené s motorem a zajistí to kontramatka.
Na jemné doladění mám pro další verzi navíc připravený štelovací opěrný pin na páku. Nastavuje se to zvenku, až to bude složené s motorem a zajistí to kontramatka.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Francis píše:Přítlačák je jaký a jak starý? Má lamela správnou tloušťku?
Mám druhým rokem přítlačák Sachs Performance pro E30 M3, rozměrově je stejný jako pro M20, ale dimenzovaný na vyšší Nm. Mám to na M52B28 s naměřenými 163 kW a neklouže. Jezdil jsem s tím v Sosnové, v Mostě, na Transfagarasanu, nebyl problém ani na Stelviu.
Jenom mimo téma, 163kW? Co všechno máš s motorem dělaný? Děkuju
e36 328i coupé
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
163 kW tam bylo vloni s menším zdvihem ventilů, dnes by tam mohlo být víc, jede to lépe než v době měření.
Ve zkratce: přebroušené vačky na vyšší zdvih a delší otevření ventilů, sání M50B25, svody M3, střed výfuku + katy M3, zadní tlumič Z3 3.0i, toto má vliv na výkon na klikovce.
Dál je tam lehký monomass setrvák se Sachs Performance lamelou a přítlačákem pro S14/M20B25, M3 E36 přední brzdy, Z4 3.0i zadní větrané brzdy, KoniSport pro Z3M, řazeni Z3M, žluté Strongflex skoro všude, ... http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=141504
Ve zkratce: přebroušené vačky na vyšší zdvih a delší otevření ventilů, sání M50B25, svody M3, střed výfuku + katy M3, zadní tlumič Z3 3.0i, toto má vliv na výkon na klikovce.
Dál je tam lehký monomass setrvák se Sachs Performance lamelou a přítlačákem pro S14/M20B25, M3 E36 přední brzdy, Z4 3.0i zadní větrané brzdy, KoniSport pro Z3M, řazeni Z3M, žluté Strongflex skoro všude, ... http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=141504
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition