Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

výběr motoru - rada

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
janvo1
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: úte 07.06.2016 00:00

#1 Příspěvek od janvo1 »

Ahoj, doufám, že nebudu moc pranýřovanej, ale poprosil bych o radu. Chci si koupit e90 do 200000 a rád bych se vás zeptal, co byste doporučili za motor. N47 je prej dost problémovej (trhání řetězu / turbo) a bojim se, že právě v týhle cenový relaci budou ty motory v bodu, kdy se budou kurvit. N46 "prej" zas hodně žere a moc nejede. Jako nejlepší volba mi asi přišel šestiválec 325i. Váš názor? (vysrat se na e90 do 200000 ? :D )
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od JaraX »

325i, 330i,
330i asi nepujde sehnat do 200k v rozumnym stavu
325i pujde ale bude to chvilinku trvat,
pokud jsi ale hodně sportovně založený, 325i by mohlo být zklamání, je to spíš na pohodu i když v otáčkách jede hezky.
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY

#3 Příspěvek od _milan_ »

pokud jsi chtěl naftu tak M47 řada motorů nebyla tak hrozná jako N47 ! , ale je to nafta , takže řemenice , turbo možná vstřiky , dvouhmota ... může se stát že na auto co se týče oprav nehrábneš a nebo naopak tě vyškolí, ale to záleží na tom co koupíš co to bude či nebude za kus...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od JaraX »

souhlas, jediná bolístka M47 proti běžným naftovým chorobám je turbo, ale určitě lepší jak N47
janvo1
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: úte 07.06.2016 00:00

#5 Příspěvek od janvo1 »

dik za odpovedi. muzu se zeptat, jak poznam m47 od n47 ? maj stejne kW, ne?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od JaraX »

M47 je do 120kW, má rozvody zepředu motoru
N47 je 130kW, má rozvodu zezadu motoru

m47
https://i.ytimg.com/vi/1ARgcqVRZaI/maxresdefault.jpg


n47
https://i.ytimg.com/vi/1V-dSdgwaX0/maxresdefault.jpg
Corleone2309
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pon 05.05.2014 00:00
Bydliště: Olomouc

#7 Příspěvek od Corleone2309 »

janvo1 píše:dik za odpovedi. muzu se zeptat, jak poznam m47 od n47 ? maj stejne kW, ne?
Pokud se nemylim tak N47 je jiz po faceliftu, ma 130 kw namisto 110,120 kw.

Ohledne turba u M47. Je to hrozne individualni ja prodaval svou 320 s necelejma 200000 real a turbo hodnoty jak novy viz online testy. Segra to same auto a turbo menila cca ve 185xxx. Mel jsem tedy stesti nebo ona smulu.

Jinak pres diag jses schopnej poznat jak vstriky, dpf, remenici si myslim taky neni problem nejak rozeznat tu mam taky v obou autech nemenenou. Urcite si vezmi ssebou nekoho zkuseneho ja ho ssebou mel a zatim me nic nejak nevyvedlo z miry ( financne)
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#8 Příspěvek od gsicbr »

s tím turbem je potřeba počítat. Na diagnostice poznáš kulový. Podělá se elektronická regulace a je to. Já měl ve 176tkm dvě a obě byly origo měněny v BMW. Naštěstí to stihnul Německý majitel.
Já mám e91 320d 120kw a nedám na něj dopustit. Hltač km za náklady OII, ale úplně jiný svezení.
Jinak N47 je 120kw i 130kw a dává se i do před FL.
Jo a jestli budeš shánět M47 120kw tak zkus euro 3 bez DPF.
janvo1
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: úte 07.06.2016 00:00

#9 Příspěvek od janvo1 »

ja prave nevim, jak poznam u inzeratu, jestli to je n47 nebo m47, na wiki je psano, ze se obe delaly ve 120kw verzi.
btw, pokukuju po http://www.sportovnivozy.cz/78315-bmw-3-e90-325i, nejakej sofistikovanej nazor ? :D
rostak
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: ned 28.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od rostak »

Já teda nevim co je špatně... Ale kluci nahoře všichni píšou o naftě a Ty sem dáš inzerát na benzín a ještě ke všemu takovou holotu...
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Vždyť už první požadavek byl na 2,5 litr benzín, takže inzerát je OK.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
rostak
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: ned 28.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od rostak »

To je pravda. Jak se tady řešily ty nafty tak sem nabyl dojmu, že jde janvo1 primárně po naftě. Ale, že to je holota z tim si stojim :D
honzabiker1
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: čtv 22.09.2011 00:00

#13 Příspěvek od honzabiker1 »

Lepsi holota s poradnym motorem, nez jakykoliv sazomet..
marfy
Registrovaný
Příspěvky: 54
Registrován: ned 07.01.2007 01:00
Bydliště: Otrokovice

#14 Příspěvek od marfy »

honzabiker1......máš problém z naftou???
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od JaraX »

to asi každej kdo se trochu vyzná
janvo1
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: úte 07.06.2016 00:00

#16 Příspěvek od janvo1 »

rostak píše:To je pravda. Jak se tady řešily ty nafty tak sem nabyl dojmu, že jde janvo1 primárně po naftě. Ale, že to je holota z tim si stojim :D
tak ono sehnat 325i v neholote za tyhle penize asi nebude tak snadny :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od JaraX »

tak ty nafty taky moc vybaveny nejsou, chce to čekat, už jsme koupili 325i hodně vybavenou i za 160, chce to čekat, spíš největší pruser je že skoro všechny 325i sou xdrive.
Odpovědět