
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
výběr motoru - rada
Ahoj, doufám, že nebudu moc pranýřovanej, ale poprosil bych o radu. Chci si koupit e90 do 200000 a rád bych se vás zeptal, co byste doporučili za motor. N47 je prej dost problémovej (trhání řetězu / turbo) a bojim se, že právě v týhle cenový relaci budou ty motory v bodu, kdy se budou kurvit. N46 "prej" zas hodně žere a moc nejede. Jako nejlepší volba mi asi přišel šestiválec 325i. Váš názor? (vysrat se na e90 do 200000 ?
)

M47 je do 120kW, má rozvody zepředu motoru
N47 je 130kW, má rozvodu zezadu motoru
m47
https://i.ytimg.com/vi/1ARgcqVRZaI/maxresdefault.jpg
n47
https://i.ytimg.com/vi/1V-dSdgwaX0/maxresdefault.jpg
N47 je 130kW, má rozvodu zezadu motoru
m47
https://i.ytimg.com/vi/1ARgcqVRZaI/maxresdefault.jpg
n47
https://i.ytimg.com/vi/1V-dSdgwaX0/maxresdefault.jpg
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 162
- Registrován: pon 05.05.2014 00:00
- Bydliště: Olomouc
Pokud se nemylim tak N47 je jiz po faceliftu, ma 130 kw namisto 110,120 kw.janvo1 píše:dik za odpovedi. muzu se zeptat, jak poznam m47 od n47 ? maj stejne kW, ne?
Ohledne turba u M47. Je to hrozne individualni ja prodaval svou 320 s necelejma 200000 real a turbo hodnoty jak novy viz online testy. Segra to same auto a turbo menila cca ve 185xxx. Mel jsem tedy stesti nebo ona smulu.
Jinak pres diag jses schopnej poznat jak vstriky, dpf, remenici si myslim taky neni problem nejak rozeznat tu mam taky v obou autech nemenenou. Urcite si vezmi ssebou nekoho zkuseneho ja ho ssebou mel a zatim me nic nejak nevyvedlo z miry ( financne)
s tím turbem je potřeba počítat. Na diagnostice poznáš kulový. Podělá se elektronická regulace a je to. Já měl ve 176tkm dvě a obě byly origo měněny v BMW. Naštěstí to stihnul Německý majitel.
Já mám e91 320d 120kw a nedám na něj dopustit. Hltač km za náklady OII, ale úplně jiný svezení.
Jinak N47 je 120kw i 130kw a dává se i do před FL.
Jo a jestli budeš shánět M47 120kw tak zkus euro 3 bez DPF.
Já mám e91 320d 120kw a nedám na něj dopustit. Hltač km za náklady OII, ale úplně jiný svezení.
Jinak N47 je 120kw i 130kw a dává se i do před FL.
Jo a jestli budeš shánět M47 120kw tak zkus euro 3 bez DPF.
ja prave nevim, jak poznam u inzeratu, jestli to je n47 nebo m47, na wiki je psano, ze se obe delaly ve 120kw verzi.
btw, pokukuju po http://www.sportovnivozy.cz/78315-bmw-3-e90-325i, nejakej sofistikovanej nazor ?
btw, pokukuju po http://www.sportovnivozy.cz/78315-bmw-3-e90-325i, nejakej sofistikovanej nazor ?

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Vždyť už první požadavek byl na 2,5 litr benzín, takže inzerát je OK.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00