Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

aditiva do nafty

vše o E81/E82, E87/E88, F20/F21/F22/F23, F40
Zpráva
Autor
Lachtis
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: ned 26.07.2015 00:00

#41 Příspěvek od Lachtis »

Hm, to je pěkný, ale aditivum VIF, respektive plechovka ta nic takového nemá.... A VIF je všemi doporučováno a rád bych u něj zůstal no
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#42 Příspěvek od pavproch »

s aditivama do těžší frakce ropy nemám zkušenosti, ale v aditeivech do benzínu je Millers výrozně lepší než VIF (a nejenom tím šlauchem)... teda aspoń byl před nějakým tím pátkem, dyž sem aditiva používal... pak sem přešel výhradně na Vervu100, MaxxMotion100 nebo Slovnaft99+ a tímpádem nemusím aditivovat
xhans
Registrovaný
Příspěvky: 207
Registrován: pon 16.07.2012 00:00
Bydliště: ČB

#43 Příspěvek od xhans »

Nevim jak u nafty, ale ta zaklopka neni uplne tesna, trochu jakekoliv tekutiny tam normalne pomalu nalejes.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#44 Příspěvek od pavproch »

a zbryndáš při tem celé auto, sebe, kalhoty a tak.... znám, vím, prošel sem si tím tež...
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#45 Příspěvek od gsicbr »

mám VIF a úplně v pohodě. Naleju víčko prasknu do hrdla a než naleju druhý tak to proteče. Takže tu záklopku neřeš.
Jo a zůstaň u VIF je v dlouhodobých testech nejlepší a nežbryndej ho po autě, po sobě ani po kalhotách :D
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#46 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Tankuju do 535d pouze u OMV standardní naftu, v zimě MaxxMotion, bez nejmenších problémů. Teď dávám dokupy manželčinýho Fokuse, přestala tankovat u OMV, jezdila k Rusákům, sice úspora na ceně, ale už v průběhu toho jejího provozu se musel měnit filtr po cca 5tis. km, teď auto půl roku stálo a to, co se odsálo pro odvzdušnění, tak je něco mezi olejem do friťáku a chcánkama
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
spencer
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: ned 27.01.2008 01:00

#47 Příspěvek od spencer »

Rekl bych, ze popisky na vickach nadrzi se zakazem aditiv maji pouze auta s DPF, to si s tim moc nedokaze poradit a zanasi se rychleji.
jamae
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: úte 21.06.2016 00:00

#48 Příspěvek od jamae »

hurvajs77 píše:
starML píše:BMW jasně v příručce a na klapce nádrže píše, že se žádná aditiva přidávat nesmějí
To tam fakt je? :-O


Ja to na vicku nadrze fakt mam

"DIESEL No additives, No Biodiesel (Max.B7)"
Přílohy
vicko.jpg
vicko.jpg (45.41 KiB) Zobrazeno 7566 x
Mimas
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: pát 30.04.2010 00:00

Re:

#49 Příspěvek od Mimas »

jamae píše:
hurvajs77 píše:
starML píše:BMW jasně v příručce a na klapce nádrže píše, že se žádná aditiva přidávat nesmějí
To tam fakt je? :-O
Ja to na vicku nadrze fakt mam

"DIESEL No additives, No Biodiesel (Max.B7)"
Tak ked vidim tu fotku, neda mi - nevie niekto kde sa da kupit ta gumicka (lanko) co spaja to veko nadrze s karoseriou?
Odpovědět