Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW e61 zakopávání motoru a kolísání otáček
Ahoj,
sice se to už na fóru řešilo, ale nikde jsem nenašel odpověď na to co je příčinou...
Při nižší teplotě autu (e61 525xd fl.) kolísají otáčky na volnoběh. Nevím jestli to bude z videa patrné, ale motor pár vteřin hodně "zakopává" a škube se celé auto. Po cca 15ti vteřinách je volnoběh OK. Při jízdě chvíli pozoruju drobné kolísání otáček, ale motor už běží hladce. Jakmile se auto trochu ohřeje nevykazuje vůbec žádný problém. Při znovunastartování je start hladký a otáčkynehoupou.
Diagnostika nic kromě 1 žhavičky (která je fyzicky OK) a předních destiček (chyba z videa) nic neříká. DPF a turbo nové. Vstřiky se testovaly před 10ti tisíci km, ale tankuji několik let u osvědčené pumpy a nikdy nebyl problém.
Už jsem do auta za poslední dobu hodně zatekl a nerad bych měnil čidla, pumpy, common rail atd bez jistoty, že tím závadu odstraním. Můžete mi poradit jak nejlépe postupovat, abych našel co to dělá ? Dají se někde případně průserový díly zapůjčit ?
Díky
VIDEO: https://youtu.be/Dmh8WCg8eXs
sice se to už na fóru řešilo, ale nikde jsem nenašel odpověď na to co je příčinou...
Při nižší teplotě autu (e61 525xd fl.) kolísají otáčky na volnoběh. Nevím jestli to bude z videa patrné, ale motor pár vteřin hodně "zakopává" a škube se celé auto. Po cca 15ti vteřinách je volnoběh OK. Při jízdě chvíli pozoruju drobné kolísání otáček, ale motor už běží hladce. Jakmile se auto trochu ohřeje nevykazuje vůbec žádný problém. Při znovunastartování je start hladký a otáčkynehoupou.
Diagnostika nic kromě 1 žhavičky (která je fyzicky OK) a předních destiček (chyba z videa) nic neříká. DPF a turbo nové. Vstřiky se testovaly před 10ti tisíci km, ale tankuji několik let u osvědčené pumpy a nikdy nebyl problém.
Už jsem do auta za poslední dobu hodně zatekl a nerad bych měnil čidla, pumpy, common rail atd bez jistoty, že tím závadu odstraním. Můžete mi poradit jak nejlépe postupovat, abych našel co to dělá ? Dají se někde případně průserový díly zapůjčit ?
Díky
VIDEO: https://youtu.be/Dmh8WCg8eXs
Mám vyměněnou jednotku žhavení za jinou. Diagnostika už neukazuje žádné chyby. Bohužel zakopávání motoru a kolísání otáček po nastartování a u prvních pár km přetrvává (než se auto částečně ohřeje).
Vstřiky byly otestované pár měsíců zpět a OK. Můj servis se domnívá, že je problém někde kolem palivového systému.. přepady, tlak paliva...
Netušíte kde by mohl být problém ?
Vstřiky byly otestované pár měsíců zpět a OK. Můj servis se domnívá, že je problém někde kolem palivového systému.. přepady, tlak paliva...
Netušíte kde by mohl být problém ?
Mám úplne stejny problém, děla to jen rano když je to vymrzly, přesně cca 5 sekund a je klid. Mne občas kolísá rucicka otackomeru zhruba o 1 mm sem tam i pokud je auto zahraty. Vstriky jsem nechal testovat před týdnem ač pořádku, vyměnilo se všech 6 zhavicek a taky nepomohlo. Budu dá když ďas vědet, jak jsi dopadl.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 241
- Registrován: ned 21.03.2010 01:00
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
E91 320D 120kw, na nic jsem do dnes nepřišel.
http://www.bmwklub.sk/bmw3-e90-e91-e92- ... 74941.html
http://www.bmwklub.sk/bmw3-e90-e91-e92- ... 74941.html
[quote="Ej752"]Dyx, super aspoň nějaká naděje na odhalení problému, tak nám dej potom vědět.[/quote
Zatim zadny update, mechanik mi sliboval ze snad zitra se k tomu dostane..
Mezitim jsem si udelal dalsi resersi na nemeckych forech bmw .
ten problem zakarkobonovaneho sani (verkokung) je (ale nejen) u rady F tak rozsireny ze si v NEMECKU cela rada znackovych servisu BMW na to porizuje "wallnut shell blasting" masinku. Nejdriv mi to prislo jako totalne ujety, ovsem jelikoz druha varianta je v ramci zaruky vymenit cele sani coz je prijde jeste draz....tak je to nakonec pochopitelne..
Jak jsem pochopil tak je to neco podobneho jako tryskani piskem ovsem toto jsou granule orechovych skorapek ktere dokazou sani vycistit dokonale bez jeho poskozeni....
Nevim jestli to nekdo pouziva u nas.....
Zatim zadny update, mechanik mi sliboval ze snad zitra se k tomu dostane..
Mezitim jsem si udelal dalsi resersi na nemeckych forech bmw .
ten problem zakarkobonovaneho sani (verkokung) je (ale nejen) u rady F tak rozsireny ze si v NEMECKU cela rada znackovych servisu BMW na to porizuje "wallnut shell blasting" masinku. Nejdriv mi to prislo jako totalne ujety, ovsem jelikoz druha varianta je v ramci zaruky vymenit cele sani coz je prijde jeste draz....tak je to nakonec pochopitelne..
Jak jsem pochopil tak je to neco podobneho jako tryskani piskem ovsem toto jsou granule orechovych skorapek ktere dokazou sani vycistit dokonale bez jeho poskozeni....
Nevim jestli to nekdo pouziva u nas.....
Re:
Ej752 píše:Ahoj,
sice se to už na fóru řešilo, ale nikde jsem nenašel odpověď na to co je příčinou...
Při nižší teplotě autu (e61 525xd fl.) kolísají otáčky na volnoběh. Nevím jestli to bude z videa patrné, ale motor pár vteřin hodně "zakopává" a škube se celé auto. Po cca 15ti vteřinách je volnoběh OK. Při jízdě chvíli pozoruju drobné kolísání otáček, ale motor už běží hladce. Jakmile se auto trochu ohřeje nevykazuje vůbec žádný problém. Při znovunastartování je start hladký a otáčkynehoupou.
Diagnostika nic kromě 1 žhavičky (která je fyzicky OK) a předních destiček (chyba z videa) nic neříká. DPF a turbo nové. Vstřiky se testovaly před 10ti tisíci km, ale tankuji několik let u osvědčené pumpy a nikdy nebyl problém.
Už jsem do auta za poslední dobu hodně zatekl a nerad bych měnil čidla, pumpy, common rail atd bez jistoty, že tím závadu odstraním. Můžete mi poradit jak nejlépe postupovat, abych našel co to dělá ? Dají se někde případně průserový díly zapůjčit ?
Díky
VIDEO: https://youtu.be/Dmh8WCg8eXs
Ahoj, vyřešil si to nějak? Mám úplně stejnej problém.
Re: BMW e61 zakopávání motoru a kolísání otáček
Taky mám ten samý problém a pořád nemůžeme najít důvod 
