Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 335d e90 rada před koupí

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Srbik
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: čtv 10.10.2013 00:00
Bydliště: Prague a okolí

#1 Příspěvek od Srbik »

Ahoj ahoj, poohlížím se po takovém malém snu v podobě 335d sedan - MPacket.
Co si myslíte o tomto kousku? Motor? rady? na co si dát pozor? apod...
Rád bych něco kolem roku 08, automat s nájezdem 140-180tis km. Koukal jsem, že si docela drží cenu... moc jich není :/
Moc děkuji :) :idea:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od JaraX »

si kup radši 335i, ta se tak nesere, aspon to jede a má to i nějaký zvuk, ale nevím jak to je s cenama.

u té 335d samozřejmě prohlídka celyho vozu, kontrola na místě s diagnostikou,
jinak nafta je vždy loterie, stav vstřiků nezjistíš jinak než na stolici, turbo zase pohledem do hadic. kdy odejde řemenice kliky, převodovka atd nikdy nevíš, jsou lidi kterým to jezdí a jsou lidi co do toho daj za pul roku 200k
majkouch
Registrovaný
Příspěvky: 335
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Praha/Sokolov

#3 Příspěvek od majkouch »

viz výše...

když už, tak 335i :wink:
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY

#4 Příspěvek od _milan_ »

měl jsem 210kw 3,5d teda v e60 lci ale technika stejná že ano.. měla najeto lehce pod 3 kila a to kdoví jestli.. dělal jsem za rok hlavní řemenici - klasika , k tomu všecky řemeny kladky a vodní pumpu když už , a teda ještě klimakompresor , jinak spotřebák, za mě 3,5d velice dobrý svezení , v těch km jsem si ještě dopřál chip na 341 koní a 720nm a vše ok bez problémů , auto ode mě koupil kamarád a jezdí spokojeně další rok snad jen altík odešel mezi tím , ale není to nic proti 3,5d jako takové , ještě máme doma se stejným motorem 3,5d e70 ta má najeto origo 350tisic a motor už je měněn... já jsem přesedlal na 335i a nemůžu říct který motor je lepší či horší ( na 335i mám taky něco kolem 250tis nalítaný a taky vše ok ) , záleží co kdo chce , sto lidí sto chutí...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JaraX »

tak minimálně jízdním a zvukovým projevem je 335i jinde.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#6 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Hlavne u 3er je hodne poznat váha toho diesel ingotu vpředu oproti benzinu...
“Ability is what you're capable of doing.”
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od JaraX »

už jsem s několika zákazníkama řešil že diesly od bmw sou takový "tvrdší" než benzíny, tím myslím podvozek a hlavně přední nápravu,
třeba taková 730D když přejede nerovnost tak je to mnohem horší než 745i, např na retardéru, otázka zní jeslti je bud diesel jinak podvozkově naladěný, má jiné pružiny a nebo jeslti je to tím že ten motor je menší a stejně těžký, jelikož váha motoru 745i vs 730d vychází tak zhruba na stejno.
je schopen někdo vysvětlit ? jeslti se třeba chová jinak malá těžká kostka než velká krabice která je stejně těžká
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#8 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Nevím jak u 7er při srovnání V8 v R6 (která je delší a těžší, zatímco V8 má víc vzadu těžiště), ale u R6 benzín v R6 ropa je tu hmotnost u 3er cítit...
Když jsem přelezl z 318iS do 325TDs, bylo to jako jet o třídu těžším autem .-)
“Ability is what you're capable of doing.”
czNEWMANcz
Registrovaný
Příspěvky: 383
Registrován: čtv 12.04.2012 00:00

#9 Příspěvek od czNEWMANcz »

JaraX: Myslím, že tam budou rozdíly. Minimálně vím o rozdílných pružinách (benzín/diesel), který projev mohou ovlivnit. Řešil jsem např. možnost origo BMW Performance pružin na diesel a oficiálně to nejde...
Uživatelský avatar
Srbik
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: čtv 10.10.2013 00:00
Bydliště: Prague a okolí

#10 Příspěvek od Srbik »

Díky moc kluci aspoň za nějaké postřehy, zkušenosti, rady :) Je mi jasné, že nikdy člověk neví a je nejlepší si co nejvíce zjistit. Nicméně to zkusím a benzín nechám ještě ležet v koutě. Třeba také přijde čas...
Dělají se tu rozvody (řetězy) ? Někdo tvrdí, že ne.. někdo zase, že ano. Vím, že je tu spoustu vláken na toto téma a spíše se přiklání k tomu, že radši ano kolem 200K km, ale i tak se radši zeptám :)
Polish
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: ned 01.06.2014 00:00
Bydliště: Pardubicko

#11 Příspěvek od Polish »

Pokud neklepou, tak je dělat nemusíš. Ale na ty kilometry by se to preventivně mohlo vyměnit. Já jsem měnil ve 250tis. A nic tak stašnýho tam nebylo :)
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY

#12 Příspěvek od _milan_ »

já u nafťáků nikdy rozvody neřešil , ale teď prodávám 3,0d jeden motor po druhým a hlavní důvody jsou roztržený řetěz ! a pak tedy upadnuté klapky nebo píst k.o. ... každopádně těch řetězů praská čím dál víc , takže kdybych si bral domů zase naftu , tak okamžitě ikdyž nechrastí udělám řetěz a mám klid ( roztrhne se i bez toho aby o něm bylo předem vědět )
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#13 Příspěvek od TANN3R »

Pokud vím, tak E90 už měla jen M57N2 a u té bych rozvody určitě udělal. Chrastit nic nebude..
Uživatelský avatar
Srbik
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: čtv 10.10.2013 00:00
Bydliště: Prague a okolí

#14 Příspěvek od Srbik »

Je nějaký soupis dílů? co vše se musí vyměnit... :idea: :roll: :wink:
Uživatelský avatar
Srbik
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: čtv 10.10.2013 00:00
Bydliště: Prague a okolí

Re: BMW 335d e90 starty

#15 Příspěvek od Srbik »

Zdravím hoši, nechci zakládat nové téma, tak doufám, že si toho někdo všimne :) Předem díky!

Nikdy jsem s tím neměl problém, ale teprve včera když jsem přišel k autu po pár dnech a chtěl natočit, tak nastal problém. Auto po zmáčknutí STARTu točilo, mělo to nádech (jakože už chytne) a najednou to chcíplo. Takhle asi 3x a až teprve pak se chytlo a OK.
Dnes přijdu k autu cca po 15 hodinách a znovu. Tentokrát asi až po 5-6ti pokusech naskočilo. Nevíte čím by to mohlo být?
:roll:
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 335d e90 rada před koupí

#16 Příspěvek od matiz »

Vime, bude to necim co se poskodilo. Od banality za par tisic po velky pruser. Ale predpokladam spis banalitu budto s palivem nebo cidlo vacky. Diagnostika bude zapotrebi.
Uživatelský avatar
Srbik
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: čtv 10.10.2013 00:00
Bydliště: Prague a okolí

Re: BMW 335d e90 rada před koupí

#17 Příspěvek od Srbik »

matiz píše:Vime, bude to necim co se poskodilo. Od banality za par tisic po velky pruser. Ale predpokladam spis banalitu budto s palivem nebo cidlo vacky. Diagnostika bude zapotrebi.
Děkuji za odpověď :)
Já právě předpokládal, že by to mohl dělat palivák nebo spíše podávací čerpadlo (jak říkáš, "něco s palivem"). Vačka mě teda vůbec nenapadla.
Najde se tu někdo s diagnostikou Praha, Kutná hora, Benešov? :D :idea:
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

Re:

#18 Příspěvek od surfis »

Hanz píše:Hlavne u 3er je hodne poznat váha toho diesel ingotu vpředu oproti benzinu...
Kupodivu podle ETK je short motor 335i o 16kg těžší, než short motor 335D :D
mr_nitroz
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: pon 26.04.2010 00:00

Re: BMW 335d e90 rada před koupí

#19 Příspěvek od mr_nitroz »

Srbik jestli mas naftu tak problem bude ve zhaveni.
Uživatelský avatar
Srbik
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: čtv 10.10.2013 00:00
Bydliště: Prague a okolí

Re: BMW 335d e90 rada před koupí

#20 Příspěvek od Srbik »

mr_nitroz píše:Srbik jestli mas naftu tak problem bude ve zhaveni.
Díky!
Při napíchnutí na diagnostiku, ukázala chybně všechny žhavičky. Takže to vidím na výměnu.. Myslíte, že by bylo fajn vyměnit i jednotku žhavení? Nebo je to hloupost/zbytečnost pokud funguje... :)
Naposledy upravil(a) Srbik dne ned 25.12.2016 12:27, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět