Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Problém se startem

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kuboslav
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: pon 06.06.2016 00:00
Bydliště: Ostrava

Problém se startem

#1 Příspěvek od kuboslav »

Zdravím,
mám E91 325d. Dnes ráno (teplota venku −17,5°C) jsem nenastartoval. Pak jsem to zkoušel kolem jedné (venku −11°C) a taky nic. Nakonec to chytlo až asi kolem třetí při venkovní teplote −9°C. Natankovaný mám OMV MaxxMotion + zimní VIF.

V jednu jsem při startu sledoval teplotu chladící kapaliny na BC a ukazovalo −15°C a napětí před startováním bylo 11,5V a během točení kleslo na 8,3V. Jsou ty hodnoty nízké? Díval jsem se na baterii a je to originál BMW – nevím jak je tam dlouho.

Předchozí majitel měnil minulou zimu všechny žhavící svíčky (nevím zda měnil i relé).

Jak zjistím zda je na výměnu baterie nebo je problém se žhavením?
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém se startem

#2 Příspěvek od matiz »

Diagnostikou, da se podivat i na stav baterie.
Uživatelský avatar
kuboslav
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: pon 06.06.2016 00:00
Bydliště: Ostrava

Re: Problém se startem

#3 Příspěvek od kuboslav »

matiz píše:Diagnostikou, da se podivat i na stav baterie.
Jak zjistím, že je na výměnu to relé? Mám totiž podezření, že to bude kombinace obojího...
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém se startem

#4 Příspěvek od matiz »

Tim ze otestujes zhavici system.
Ivan
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: stř 25.01.2017 14:41

Re: Problém se startem

#5 Příspěvek od Ivan »

Teˇjsem řešil také špatné startování u mé 320D r.v.2004 110KW.
V mrazu nestartovalo ani na 10 pokus.Jak se trochu oteplilo tak v pohodě.
Na komplu to ukázalo žhaviče a řídící jednotka žhavení.Po víměně pořád stejné.
nyní se zjistilo ,že blbne relé na řízení palivového čerpadla(někdy seplo někdy ne).
Zatím to te´d dva dny i při -4-5;C startuje na brnk.

m E91 325d. Dnes ráno (teplota venku −17,5°C) jsem nenastartoval. Pak jsem to zkoušel kolem jedné (venku −11°C) a taky nic. Nakonec to chytlo až asi kolem třetí při venkovní teplote −9°C. Natankovaný mám OMV MaxxMotion + zimní VIF.

V jednu jsem při startu sledoval teplotu chladící kapaliny na BC a ukazovalo −15°C a napětí před startováním bylo 11,5V a během točení kleslo na 8,3V. Jsou ty hodnoty nízké? Díval jsem se na baterii a je to originál BMW – nevím jak je tam dlouho.

Předchozí majitel měnil minulou zimu všechny žhavící svíčky (nevím zda měnil i relé).

Jak zjistím zda je na výměnu baterie nebo je problém se žhavením?[/quote]
Odpovědět